متین ستوده ازدواج کرد؛ همسر خانم بازیگر کیست؟

متین ستوده ازدواج کرد؛ همسر خانم بازیگر کیست؟

متین ستوده ، بازیگر سینما و تلویزیون از ازدواج خود خبر داد.

ستوده دیروز با انتشار پستی اینستاگرامی خبر ازدواج خود با علی زندی را رسماً اعلام کرد.

ستوده تصویری از خود در لباس عروسی منتشر کرد و نوشت:

فصل جدید زندگی من

نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم

پس فصل جدید زندگی من و تو، که تعبیر ما شدن دارد ،تعبیر تکامل کنار هم.

و چه خوب که بهار است شروع ما شدن

چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها

عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد

و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه …

آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم

الهی آمین

متین ستوده تصویری هم از حلقه های ازدواج خود و همسرش منتشر کرد.

این پست متین ستوده با کامنت تبریک تعداد زیادی از چهره های مشهور همراه شد، از جمله همبازی های او در سریال های «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» که ستوده بیشتر با نقشش در آن ها شناخته می شود، مثل رویا میرعلمی، امیر کاظمی و امیرحسین رستمی.

علی زندی هم تصویر حلقه های ازدواج خود و ستوده را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

تو آیه ی دوستت دارم خواندی

و من ایمان آوردم

که عشق

معجزه ای ست

که از لب های تو نازل می شود

علی زندی از مالکین رستوران طهران‌ پاریس در محله سعادت آباد تهران است که پاتوق بسیاری از چهره های مشهور ایرانی است. زندی سابقه ی بازیگری هم دارد. او فعالیت بازیگری خود را در سال ۸۱ با بازی در تئاتر آغاز کرد و در سریال های «آرام می گیریم» و «آخرین بازی» نیز نقش آفرینی کرده است.

متین ستوده متولد سال ۱۳۶۴ در تهران است و اصالتی لری دارد. او دارای مدرک لیسانس در رشته ی مدیریت بازرگانی است.

ستوده بازیگری را در سال ۷۰ با حضور در سریال «این خانه دور است» ساخته ی بیژن بیرنگ و مسعود رسام آغاز کرد و از آن زمان در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی زیادی نقش آفرینی کرده است. او تجربه ی حضور در شبکه نمایش خانگی را با مجموعه ی «رالی ایرانی: فصل دوم» را هم دارد و در چند تئاتر نیز بازی کرده است.

در سال ۹۸ پوشش متین ستوده در اکران خصوصی فیلم «مسخره باز» حواشی زیادی به دنبال داشت. انتشار تصاویر متین ستوده در این مراسم با واکنش هایی همراه شد و وی در همین رابطه به دادسرای ارشاد احضار اما در نهایت با قرار کفالت آزاد شد. متین ستوده همچنین با انتشار پستی اینستاگرامی بابت پوشش خود عذرخواهی کرد.

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و واکنش‌ ها به پوشش زنان بازیگر در مراسم های سینمایی تا جایی پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند. حجت‌ الاسلام سید صادق طباطبایی‌ نژاد، نایب رئیس کمیسیون مجلس هم اعلام کرد شورایی در وزارت ارشاد به نام شورای چهره‌ ها یا همان سلبریتی‌ ها به ریاست و دبیری معاون وزیر ارشاد برای نظارت بر پوشش و عملکرد چهره های مشهور تشکیل شده است.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • ناشناس خرداد ۱۲, ۱۴۰۰

    بازیگران خانم خیلی افتضاح می گردند وهمین پوشش این افراد مشهورپدرفرهنگ ایرانی رادر آورد. من یک معلمم دانش آموزان دختر خیلی ازپوشش بازیگران تاثیر می پذیرند