مسابقه بوکس فلوید می ودر و لوگان پل بدون برنده خاتمه یافت

مسابقه بوکس فلوید می ودر و لوگان پل بدون برنده خاتمه یافت

رقابت بوکسی که از یکسال پیش خبرهای برگزاری آن در فضای مجازی پخش شده بود و بسیاری انتظارش را می کشیدند روز گذشته بدون برنده خاتمه یافت. در این رقابت نمایشی که طی هشت راند مختلف و بدون داور در لس آنجلس آمریکا اتفاق افتاد لوگان پل یوتیوب معروف مقابل فلوید می ودر قهرمان افسانه ای ۴۴ ساله پنجاه دوره رقابت جهانی قرار گرفت.

البته این ستاره یوتیوبی به ندرت توانست ضربه ای به حریف قدر خود بزند اما از جثه درشت خود به عنوان برگ برنده بازدارنده اش در مقابل می ودر افسانه ای استفاده کرد.

فلوید می ودر نیز گرچه شروعی کُند داشت اما در میانه های رقابت بر سرعت خود در رینگ مبارزه افزود هرچند که نتوانست لوگان پل را ناک دان کند. پس از به صدا در آمدن زنگ پایان بازی، می ودر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازی جالبی بود. باید بدانید که من دیگر ۲۱ ساله نیستم. لوگان بهتر از چیزی است که در ابتدا تصور می کردم. او یک بازیکن سخت و جدی است و من را به شدت شگفت زده کرد. او می دانست که چطور از وزنش در مقابل من استفاده کند و جلوی حرکتم را بگیرد.

فلوید می ودر

این دومین رقابت نمایشی می ودر بعد از رویارویی اش با تنشین نازاکاوا، کیک بوکسور ژاپنی در سال ۲۰۱۸ بود. آخرین مسابقه حرفه ای می ودر نیز در سال ۲۰۱۷ انجام گرفت؛ در جریان آن رقابت این بوکسور توانست کانر مک گرگور قهرمان دو وزن UFC را شکست دهد و رکورد ۵۰ قهرمانی بدون شکست را به نام خود به ثبت برساند.

در مقابل لوگان پل تاکنون تنها یکبار در مسابقات حرفه ای بوکس حضور یافته و در آن رقابت که در سال ۲۰۱۸ در لس آنجلس آمریکا برگزار شد لوگان بازی را به رقیب یوتیوبری خود KSI واگذار کرد. البته قبل از این رقابت لوگان پل در مسابقات بوکس آماتور منچستر حضور یافته بود و در مقابل رقیب خود به تساوی دست یافت.

در بازی شب گذشته که شکلی نمایشی داشت هیچ فردی این رقابت را داوری نمی کرد و در نتیجه هیچکدام از رقبا (یعنی نه فلوید و نه لوگان) به عنوان برنده انتخاب نمی شد مگر آنکه بتواند حریف خود را ناک اوت کند.

در ابتدای رقابت لوگان با یک کارت پوکمون یک میلیون دلاری که به زنجیر گردنش آویزان بود وارد رینگ شد و پنج دقیقه بعد از او نیز می ودر قدم به داخل رینگ گذاشت و دو رقیب در حالی که ضرباتی را به پیکر هم وارد می کردند بازی را با تساوی به پایان رساندند. تماشای این مسابقه صرفا برای افراد بالای ۱۳ سال و در ازای پرداخت ۵۰ دلار بابت هر نفر ممکن بود و گفته می شود که صرفا می ودر توانسته بین ۵۰ تا صد میلیون دلار برای این مسابقه ۲۵ دقیقه ای درآمد داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Morvin خرداد ۱۸, ۱۴۰۰

    لوگان پائول و برادرش جَیک پائول دوتا دروغگوی بزرگن. تو عنوان ویدیو‌هاشون می‌نویسن من یک میلیون دلار خرج تفریح‌م شده بعد که می‌ری فیلم رو نگاه میبینی کلا تا کنار ساحل رودخونه شهرشون رفتن و با هم کباب درست کردن خوردن. برا جذب مخاطب هم نو عنوان ویدیو می‌نویسن ما یه لامبورگینی به یه بی‌خانمان دادیم