مرکز خرید پلادیوم را در تور استانبول از دست ندهید

مرکز خرید پلادیوم را در تور استانبول از دست ندهید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

استانبول یکی از شهر‌های ترکیه است که بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر‌ این کشور شناخته می‌شود. این شهر به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است. آب‌وهوای این کشور در تابستان گرم و مرطوب بوده و در زمستان با بارش برف و باران همراه می‌شود. اغلب توریست‌هایی که با تور استانبول به این شهر زیبا سفر می‌کنند، خرید را در برنامه تفریحی خود قرار می‌دهند. یکی از معروف‌ترین مراکز خرید که در بخش آسیایی این شهر قرار دارد، مرکز خرید پلادیوم است. در این مطلب ما شما را با این مرکز خرید جذاب آشنا خواهیم کرد.

سازه مرکز خرید پلادیوم استانبول

مساحت این مجموعه جذاب و دیدنی حدود ۴۰ هزار متر مربع است که شامل ۱۹۰ فروشگاه می‌شود. این فروشگاه جز بزرگ‌ترین فروشگاه‌های استانبول است. شما در این فروشگاه با برندهای معتبر جهان روبرو می‌شوید. در این مجموعه تعدادی رستوران، سینما و… ساخته شده است. در سال ۲۰۰۸ پلادیوم سنتر به‌شکل یک گوی شیشه‌ای طراحی و ساخته شده که همین طراحی جذاب باعث شد جز زیباترین مرکز خرید‌های استانبول به‌حساب آید. در همان سال حدود ۲۳۵ میلیون دلار بودجه برای ساخت این مجموعه مصرف شده است. این گوی شیشه‌ای وسط یک چمنزار قرار دارد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. پارکینگ پالادیوم پنج طبقه زیر زمین قرار دارد. این پارکینگ گزینه مناسبی برای مسافرانی محسوب می‌شود که در ترکیه ماشین اجاره می‌کنند. چند آسانسور در این پاساژ وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بین طبقات جابه‌جا شوید.

برند های موجود در پلادیوم سنتر

در این فروشگاه انواع اجناس و پوشاک برای همه سنین در برندهای مختلف ترکیه‌ای و بین‌المللی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با قیمت‌های مناسبی تهیه کرد. برند‌های معروفی مانند گس (گس یک برند معروف در آمریکا است که فروشگاه آن جز معتبرترین فروشگاه‌های آمریکا محسوب می‌شود)، میکائیل کروس (کروس نام طراحی ساکن شهر نیویورک است. این برند توسط اقای کروس به وجود آمده که جز برندهای معتبر نیویورک به‌شمار می‌رود)، زارا (برند اسپانیایی زارا یک برند بسیار معتبر پوشاک است)، تامی هیلفیگر (یک از برند‌های معروف شلوارهای جین زنانه و مردانه است) و پیر گاردیندر (نمایندگی این برند نیز در پالادیوم استانبول به‌چشم می‌خورد). همچنین یک مرکز خرید با همین نام در شهر تهران منطقه زعفرانیه وجود دارد که با استقبال خوبی روبرو شده است.

امکانات

در این مرکز خرید جذاب و دیدنی امکانات بسیار مناسبی قرار دارد. ازجمله امکانات پالادیوم می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران های متعدد (حدود ۲۰ رستوران)، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ اختصاصی، سالن‌های تئاتر و سینما، آرایشگاه و فست‌فود‌ها اشاره کرد. یکی از رستوران‌های این مجموعه در طبقه‌ همکف وجود دارد که فضایی باز و دل‌انگیز را برای مردم ترکیه و توریست‌های تور استانبول فراهم می‌کند. می‌توان وعده غذایی دلچسبی را با غذایی خوش‌طعم در آن سرو کرد. پارکینگ اختصاصی این مجموعه پنج طبقه زیرزمین است که ظرفیتی حدود ۲۵۰۰ خودرو دارد و از امنیت بالایی برخوردار است. برای همین توریست‌ها، مشتریان و بازدیدکنندگان از مرکز خرید پلادیوم استانبول با خیال راحت به خرید و گشت‌و‌گذار خود می‌پردازند.

آدرس و مسیر دسترسی

بهتریین مسیر را می‌توان از میدان تکسیم پیدا کرد؛ زیرا این میدان مرکز تجمع در استانبول است و تقریبا همه با آن آشنایی دارند. میدان تکسیم منطقه مهمی در استانبول به‌حساب می‌آید. شما از میدان تکسیم با استفاده از مترو باید به کاباتاش برسید. برای رسیدن به این خیابان باید با مترو فونیکلار مسافتی را طی کنید. پس از رسیدن به کاباتاش از طریق کشتی‌های مسافربری که در آن منطقه وجود دارد، خود را به کادیکوی برسانید و ادامه‌ مسیر را با تاکسی‌های آنلاین یا اتوبوس طی نمایید. به‌دلیل دسترسی دشوار به مرکز خرید پلادیوم استانبول، فروشنده‌ها با به حراج گذاشتن اجناس توجه خریدارها و گردشگران را به خود جلب کرده‌اند. این کار باعث شده که آن‌ها مسیر دشوار را برای رسیدن به این مجموعه تجاری و تفریحی طی کنند.

به نقل از علی بابا در تور استانبول : برای سفر به استانبول ترکیه، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه خرید تور هوایی استانبول است؛ اما اگر ترس از پرواز دارید و یا اینکه می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید می‌توانید تور زمینی استانبول را خریداری کنید. بلیط قطار و بلیط اتوبوس تهران استانبول را می‌توانید از سایت علی بابا بخرید و با خیالی آسوده سفر کنید.

واحد پول در کشور ترکیه “لیر” است و هنگام سفر به استانبول بهتر است که مقداری لیر ترکیه و پول خرد همراه داشته باشید و باقی پولی که می‌خواهید ببرید را به یورو یا دلار آمریکا بگیرید. برای تبدیل پول در استانبول به صرافی‌های معتبر مراجعه کنید تا کارمزد زیادی نگیرند و یا اینکه ارز شما را با قیمت پایین تبدیل به لیر نکنند. بهتر است که نرخ تبدیل ارز را در چند صرافی بپرسید و بعد مناسب‌ترین را انتخاب کنید. البته برخی از نمایندگی‌های بین‌المللی در مراکز خرید استانبول یورو و دلار هم قبول می‌کنند، ولی بهتر است که به اندازه نیاز، پولتان را تبدیل به لیر کنید.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه آسیایی آتاشهیر، خیابان بارباروس، خیابان هالک، پلاک ۸

ما در این مطلب اطلاعات کاملی درباره مرکز خرید پلادیوم استانبول را برای شما توضیح دادیم. همچنین امکانات و برندهای موجود در این مجموعه را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه شرکت در تور استانبول و بازدید از این مرکز خرید مدرن را داشتید، نظرات خود را درباره آن با ما به‌اشتراک بگذارید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود