بیماری سحر زکریا چیست؟ + ویدئو

بیماری سحر زکریا چیست؟ + ویدئو

سحر زکریا ، بازیگر مشهور ایرانی از ابتلای خود به بیماری خبر داد.

این بازیگر پرحاشیه و جنجالی، روز گذشته با انتشار پست هایی علت حضور کمرنگش در فضای مجازی در روزهای اخیر را بیماری خود عنوان کرد.

زکریا ابتدا در پستی نوشت:

«دوستان من بیمارم، فقط یادتان باشد دوستتان دارم و کنارتان هستم، دلم تنگتان است و پیشتان، مرا ببخشید چون حالم خوش نیست، عاشقتونم.»

زکریا سپس ویدئویی هم از خود منتشر کرد که حال ناخوش او را نشان می داد. او که به سختی صحبت می کرد در این ویدئو گفت ماه ها است از درد حنجره و گلو رنج می برد، اما توضیح بیشتری در مورد علت بیماری خود نداد.

سحر زکریای ۴۸ ساله که بیشتر با نقش هایش در سریال های طنز مهران مدیری شناخته می شود، طی یک سال اخیر به واسطه ی واکنش های اینستاگرامی اش هر از گاهی خبرساز شده است.

جنجالی ترین این واکنش ها که حواشی زیادی به دنبال داشت، انتقاد سحر زکریا از مهران مدیری بود. ماجرا از یکی از مصاحبه های مهران مدیری آغاز شد که در آن از مدیری درباره ی علت ادامه نیافتن همکاری او با تیم قدیمی بازیگرانش سؤال شده بود. مدیری در پاسخ به این سؤال گفت که هر پروژه ای بازیگران و جنس بازی مخصوص به خودش را می طلبد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

سحر زکریا اما در واکنش به صحبت های مدیری از او به خاطر بی توجهی به تیم قدیمی بازیگرانش و رها کردن آن ها انتقاد کرد و گفت این بازیگران به دلیل سال ها همکاری با مهران مدیری، دیگر پیشنهاد کاری ای نداشته اند و این بیکاری طولانی مدت ها است گذران زندگی را برای آن ها دشوار کرده است.

این انتقاد بسیار خبرساز شد و واکنش تند طرفداران مهران مدیری و حتی برخی چهره های مشهور را به دنبال داشت. از آن زمان سحر زکریا هر از گاهی به موضوع اختلافش با مهران مدیری پرداخته و اینگونه حاشیه ساز شده است.

زکریا در واکنش های اینستاگرامی اش بارها به بازیگران دیگر نیز تاخته است. واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا، دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خوان و واکنش بازیگران به مرگ آزادی نامداری، از جمله موضوعاتی بود که مورد انتقاد سحر زکریا قرار گرفت و حاشیه هایی به دنبال داشت.

واکنش تند و اعتراضی سحر زکریا به موضوع تأخیر ایران در خصوص خرید واکسن کرونا هم بسیار خبرساز شد. او سال گذشته در لایوی اینستاگرامی با فریاد و گریه مسئولین کشور را به خاطر عدم خرید واکسن کرونا مورد شدیدترین انتقادات قرار داد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • amir خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

    ok

  • Arash خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    نمیشه از آدمای معروف و با ارزش مطلب بذارین ؟
    راهنما :
    کیم کارداشیان و دارو دستش میشن معروف بی ارزش
    بازیگرای فیلم های مهم و هنرمندای واقعی میشن معروف با ارزش
    این خانوم دقیقا چی کار کرده که بقیه نمیتونن بکنن ؟! به واسطه یه آدم معروف و خلاق دیگه توی دو تا فیلم بازی کرده . یه جوری پوشش خبری میدین انگار دنیل دی لوئیسه!!
    در جواب تیتر هم باید بگم بیماریش روانیه
    آنقدر آدمای کوچیکو بزرگ نکنین