بازگشت جک اسپارو اینبار بدون جانی دپ

بازگشت جک اسپارو اینبار بدون جانی دپ

از زمانی که دعواهای حقوقی میان جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد بالا گرفت، حضور این هنرپیشه در مجموعه دزدان دریایی کارائیب در هاله ای از ابهام قرار گرفت و بسیاری معتقد بودند که به خاطر اتهامات وارده به وی و همچنین کاهش احتمالی محبوبیت جانی دپ، احتمال حضور او در این فیلم بسیار پایین است.

حالا خبر رسیده که به زودی کاپیتان جک اسپارو (کاراکتری که پیشتر جانی دپ نقش آن را ایفا می کرد) باز می گردد اما اینبار بدون جانی دپ.

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد در یکسال گذشته جانی دپ دعوای حقوقی سختی را مقابل امبر هرد هنرپیشه بریتانیایی پشت سر گذاشت که مدعی شده بود از سمت جانی دپ هدف آسیب های فیزیکی قرار گرفته است. به دنبال همین جنجال های خبری، از جانی دپ خواسته شد که از حضور در  سری جدید فیلم هری پاتر با نام Fantastic Beasts و ایفای نقش به جای Gellert Grindewald استعفا دهد. در حال حاضر نیز هیچ بیانیه ای دال بر حضور او در سری جدید دزدان دریایی کارائیب محصول دیزنی منتشر نشده و تصور می شود که دپ از این مجموعه نیز خط خورده باشد.

جک اسپارو

در همین هفته و طی رویداد سالانه E3 که حول محور گیم برگزار می گردد مایکروسافت اعلام کرد که طی ۱۲ ماه آینده مجموعه های جدیدی را برای کنسول های بازی اکس باکس سری اس و اکس ارائه می کند و یکی از این مجموعه ها نیز محصول شرکتی به نام Rare است که تولید بازی دریای دزدها را در کارنامه خود دارد.

این شرکت خبر داد که نسخه بعدی بازی مورد اشاره که قرار است با نام زندگی یک دزد دریایی (A Pirate’s Life) ارائه شود کاراکترهای کاپیتان جک اسپارو و دیوی جونز را هم در خود دارد.

کاراکتر جک اسپارو احتمالا از سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب گرفته شده است اما به احتمال زیاد جانی دپ حضور پررنگی در نسخه دیجیتالی این فیلم که قرار است در قالب بازی ارائه شود نخواهد داشت. در واقع بناست که کاراکتری شبیه به جک اسپارو در این بازی ایفای نقش کند اما خبری از جانی دپ نخواهد بود.

جک اسپارو

کاراکتر کارتونی جک اسپارو تا حدود زیادی شبیه به جانی دپ خواهد بود اما وبسایت Hitc تایید کرده است که شخصیت دیگری به جای اون در بازی صحبت میکند. طبق ادعای این وبسایت به احتمال زیادی هنرپیشه ای به اسم Jared Butler به جای جک اسپارو در بازی صحبت می کند، دوبلوری که در زمان غیبت جانی دپ باز هم به جای جک اسپارو صحبت کرده بود.

با استناد به تازه ترین صحبت های Jerry Bruckheimer تهیه کننده فرنچایز دزدان دریایی کارائیب این احتمالا آخرین باری است که طرفداران جانی دپ او را در نقش جک اسپارو خواهند دید.

جک اسپارو

این تهیه کننده در صحبت های خود چنین گفته بود:

ما مشغول کار روی پیشنویس سری جدیدی این فیلم هستیم و امیدوارم که به زودی آن را آماده کرده و در اختیار دیزنی قرار دهیم و آنها نیز خوششان بیاید. مدتی میشود که روی این پیشنویس کار میکنیم و نمی دانیم که چه می شود. در نسخه جدیدی که رویش کار می کنیم نقش جانی دپ دقیقا مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید.

البته با وجود این صحبت ها Daniel Richtman از افراد مطلع به امور مربوط به هالیوود و دیزنی اعلام کرده که باور دارد جانی دپ دوباره به این مجموعه اضافه خواهد شد. در واقع به باور او دیزنی دوباره جانی را به سری فیلم های خود بر می گرداند هرچند که نقشی کوتاه را به او محول کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • حمید خرداد ۲۶, ۱۴۰۰

    لعنت بر امرهارد لعنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت …. پفی..یوز

  • فاطمه کرمی خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    نه ….??
    فقط جانی دپ میتونه نقش جک اسپارو بازی کنه?????

  • محمد خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    تا جانی دپو پس نگیریم اروم نمی گیگیریم

  • مژگان خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    درصورت نبودن جانی دپ این فیلم بی معنی است حتی وقتی حضورش کم باشداوباید باشد با حضوری پررنگ

  • rza خرداد ۲۷, ۱۴۰۰

    چقد مسخره همه این فیلم رو با بازی جانی دپ دوس دارن اصلا لذت فیلم خود جانی دپ بعد کارگردان واسه درامد بیشتر چون دستمزد جانی دپ ۹۰ ملیون دلاره میخواد یکی دیگه رو بیاره یه ۱٠!۲٠ ملیون بهش بده بره اما خواسته هوادارها هیچ؟ عجبببب

    • بهرام خرداد ۲۸, ۱۴۰۰

      درسته که این کمپانی ها دنبال درآمد بیشترند ولی نه از طریق کم کردن دستمزد بازیگرها. مثلا کمپانی وارنر حتی حاضر شده حقوق جانی دپ رو طبق قراردادش کامل پرداخت کنه و اون رو کنار بگذاره و یک بازیگر نسبتا معروف دیگه (مدس میکلسن) رو جایگزینش کنه. اینها با این خوش رقصیاشون فقط دنبال این هستند که طرفداری فمینیستها رو بدست بیارند چون الان رسانه ها دست فمینیستهاست. کافیه یک فیلم تم فمینیستی داشته باشه یا مثلا یرای دفاع از حقوق زنان (امثال امبرهرد) بازیگر مرد اصلیش رو کنار گذاشته باشه تا مورد تحسین منتقدان قرار بگیره و رسانه ها ازش تعریف و تمجید کنند. اینطوری مخاطبان ناآگاه که اکثریت مخاطبان رو هم تشکیل میدن هجوم میارن برای دیدن فیلم و میلیونها دلار درآمد عاید این استودیوها میشه. نمونه هاش زیاده کافیه مثلا نظر منتقدان و رسانه ها درباره فیلم فوق العاده ضعیف Wonder Woman 1984 محصول همین کمپانی وارنر رو بخونید تا ببینید چی میگم.

  • یکی خرداد ۲۸, ۱۴۰۰

    من که اینبار نگاش نمیکنم
    کل فیلمارو به خاطر جانی دپ میدیدم