درخواست شهرام شب پره برای بازگشت به ایران و پادرمیانی بهرنگ علوی برای بهروز وثوقی

درخواست شهرام شب پره برای بازگشت به ایران و پادرمیانی بهرنگ علوی برای بهروز وثوقی

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است. این اتفاق در حالی است که سال هاست بحث بازگشت هنرمندان پیش از انقلاب به کشور مطرح شده اما تنها تعداد معدودی از آن ها توانسته اند به ایران بازگردند. اکنون پس از صحبت های سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب در اولین نشست رسانه ای خود مبنی بر اینکه شرایط بازگشت ایرانیان ساکن خارج از کشور باید تسهیل گردد، بحث بازگشت هنرمندان بار دیگر داغ شده است.

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است.

شهرام شب پره یکی از خوانندگان مشهور پیش از انقلاب است که همواره در سال های اخیر از تمایل خود به بازگشت به ایران صحبت کرده و محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از وی خواستار فراهم کردن شرایط بازگشت این خواننده به ایران شده است. معتمدی در بخش شرح این ویدیو از عبارت «به امید اقدام لازم» اکتفا کرده است، ویدیویی که در آن شب پره می گوید دوست دارد به ایران برگردد و به کار مشغول شود حتی اگر کاری غیر از خوانندگی باشد. وی در این ویدیو می گوید که پاسپورت ایرانی دارد و مدارک ازدواجش نیز بروز شده و می خواهد به ایران بازگردد.

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است.

وی همچنین می گوید که در دوران پیش از انقلاب به فکر جمع آوری پول نبوده و به همین خاطر هنوز خانه ندارد. او در بخشی دیگر از صحبت هایش در مورد بازگشت به ایران می گوید که دوست دارد به ایران برگردد و مشغول به کار شود، حتی در حوزه ای غیر از خوانندگی. درخواست محمد معتمدی برای فراهم کردن مقدمات بازگشت شهرام شب پره به بازگشت به ایران با واکنش های متعددی از جانب کاربران اینستاگرام مواجه شده و در یک مورد، لیندا کیانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون گفته است: «ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم». برخی دیگر از کاربران نیز به ماجرای بازگشت حبیب به ایران با وعده وعیدهای فراوان اشاره می کنند که در نهایت نتوانست مجوز خوانندگی را دریافت کرده و در اثر سکته قلبی درگذشت.

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است.

در ماه های اخیر بحث بازگشت بهروز وثوقی به ایران نیز بارها مطرح شده و وی نیز ظاهراً نسبت به بازگشت به ایران اظهار تمایل کرده است. بهرنگ علوی نیز از ابراهیم رییسی خواسته است شرایط را برای بازگشت بهروز وثوقی به ایران فراهم نماید، درخواستی که در سال های اخیر بارها توسط افراد سرشناس مختلفی مطرح شده است. عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت خاتمی نیز با انتشار عکسی از بهروز وثوقی در توئیتر نوشته بود: «به نظرم خردمندى و انصاف و مصلحت ایجاب مى کند که زمینه بازگشت محترمانه بهروز وثوقى به ایران فراهم شود!» سال گذشته بود که محمد رضا حیاتی مجری سرشناس بخش خبر صدا و سیما به خاطر ابراز علاقه خود به ابی، خواننده محبوب پیش از انقلاب، ناچار به عذرخواهی شده و بعدها اعلام کرد بعد از این ماجرا از صدا و سیما کنار گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: افشاگری بهروز وثوقی درباره عاملین ممنوع الکار شدنش پس از انقلاب

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۹ نظر

ورود

  • مسعود تیر ۱, ۱۴۰۰

    این هم از سناریوی جدید نظام برای سرگرم کردن مردم. حالا از این به بعد هرچندوقت یکبار خبر بازگشت یکی از این خواننده ها و بازیگرها میاد. البته با وجود اینکه حکومت بدش نمیاد با بازگشت این افراد مدتی مردم رو سرگرم و ذهنشون رو از شرایط موجود دور بکنه ولی در هسته حکومت افراد متعصبی هستند که حتی تحمل چنین چیز ساده ای رو هم ندارند و بعیده که این اقدامات به نتیجه ای برسه. مثل بازگشت حبیب که در اوج اعتراضات سال ۸۸ و ۸۹ رخ داد و حتی خبر برگزاری کنسرت و ضبط آلبومش هم منتشر شد ولی سرانجامی جز خونه نشینی اون نداشت. این هنرمندها هم باید تا حالا فهمیده باشند که با این نظام نمیشه به توافقی رسید و حتی اگر بنابر مصالحی قولهایی هم بهشون بدن، وقتی خرشون از پل بگذره همه قول و قرارها فراموش میشه و تازه خود هنرمند هم به واسطه مماشات با این نظام جایگاه خودش رو بین مردم از دست میده.

    • Nigma تیر ۱, ۱۴۰۰

      تو با این قدرت تحلیلی که داری واقعا اینجا داری حیف میشی! با این وضعیتی که دولت غربزده تدبیر و امید برای مردم پیش اورده مردم به اندازه کافی سرگرم هستن نیازی به این توهماتی که میگی نیست، شرایط موجود حاصل از وجود شما غربزده های وطن فروش هست.

      • مهمان تیر ۱, ۱۴۰۰

        بذار حالا یادمون بره که سد ابراهیم چطور به پای تتلو افتاده بود برای ۴ تا رای بیشتر. مسئولان انقلابیتون برای حفظ قدرت و پرت کردن حواس مردم حاضرند جلوشون قر هم بدن حالا التماس از چندتا خواننده و بازیگر که چیزی نیست.

        • Nigma تیر ۲, ۱۴۰۰

          همه میدونن تتلو خودشا تو فرودگاه چسبوند به رئیسی شماهم از رئیسی چیزی پیدا نکردین فقط دارین با همین مزخرفات میکوبینش. این حرفا باید به شما البانی نشین ها و خائنین گفت که یه مدت شعار میدادین عرب نمیپرستیم ولی برای چند تا ساندیس بیشتر رفتین جلوی بن سلمان دم تکون دادین.

      • خسته تیر ۱, ۱۴۰۰

        چه خوب گذاشتن دهنت بقیه حرفو میگم

      • h تیر ۲, ۱۴۰۰

        همچی میگی دولت غربزده که انگار دولت روحانی رو از اسراییل آوردن به زور و تقلب رییس جمهور کردن. برو عمو دیگه حناتون رنگ نداره. هر چن وقت یه بار شو راه میندازین یه نفر از درون خود حکومت رو تدارکات چی میکنن که فحش بخوره. اینا رو همشون از فیلتر نظارت گذشتن .چی میگی شما؟
        تو فکر کردی مردم نمیفهمن ؟ شرایط موجود حاصل بی تدبیری و تعصب وجهل و تکبر مجموعه حکومته و احمدی نزاد و روحانی و رییسی و همه وزرا و نمایندگانی که از نظارت استصوابی رد شدن مسبب اون هستن.
        برو خودتو گول بزن.

    • sadegh تیر ۱, ۱۴۰۰

      برو گمشو امریکا

  • تارا تیر ۱, ۱۴۰۰

    من موندم اینا چه گناهی کردن. یعنی ترانه هاای شهرام شبپره چه فرقی با امید حاجیلی یا بقیه داره که تو ایرانن. بابا بدبخت دیگه پیر شد. مگه ایران ارث پدرتونه که یکیو راه میدین یکیو راه نمیدین. خدا لعنتتون کنه

    • ح تیر ۱, ۱۴۰۰

      مگه شما نمی گفتید ایران جای موندن نیست؟ چه شد حالا نظر دیگری دارید؟

  • ح تیر ۱, ۱۴۰۰

    خفه شو مزدور البانی نشین

  • علی تیر ۲, ۱۴۰۰

    شهرام شب پره بیچاره هم که از جونش سیر شده …..

  • سهیل تیر ۲, ۱۴۰۰

    چه زوری اومده به برادران سایبری که این بنده خدا سناریوهای نخ نمای حکومت رو روکرده. آره گذشت اون زمان که به سادگی مردم رو فریب میدادین.

    • Nigma تیر ۲, ۱۴۰۰

      اره برادران سایبری جاهای مهمترا ول کردن چسبیدن به روزیاتو!
      تا یکی حرف حق میزنه میشه سایبری اگه سایبری وجود داشته باشه مخصوص البانی هست، تعدادشونم انقدر زیاد هست که یکی دوتاشون به روزیاتو برسه.

      • مهمان تیر ۲, ۱۴۰۰

        عمرا بدونی اصلا آلبانی کجا هست اینقدر آلبانی آلبانی می کنی. اینطور حرف زدنها مخصوص برادران سایبریه. اگر مفتی داری اینجا از این کامنتها میذاری که دیگه خیلی بیچاره ای حداقل جلوی همرزمان آتش به اختیارت یک استخونی میندازن.

        • Nigma تیر ۳, ۱۴۰۰

          قشنگ معلومه بدجوری سوختی، وقتی میگی مفتی داری کامنت میزاری یعنی خودتم میدونی برادران سایبریی در کار نیست کاملا درست گفتی من یه ایرانی عادی هستم و بهت میگم لعنت به هرچی وطن فروشه، اون کسی هم که دنبال استخونه شما وطن فروشا هستین من برای مملکتم جونمم میدم، اگرم قرار بود برای این جور کامنتا چیزی به کسی بدن الان کل اینترنت شده بود کامنتای وطنی ولی برعکس برای کامنتای ضد وطنی عربستانو امریکا و بقیه دشمنان ایران تا دلت بخواد پول میدن شما هم برو سهمتا بگیر تا دیر نشده.

  • ارژنگ تیر ۲, ۱۴۰۰

    زندگی تو آمریکا رس آدمو میکشه. درکش می‌کنم . یه نفر هم بود تو فرانسه که طنز پرداز سیاسی بود گویا بدهی بالا آورده بود . گفته بود می‌خوام برگردم ایران. آخرش هم تو فرانسه دق کرد .

  • Nigma تیر ۲, ۱۴۰۰

    تا به پیسی میخورن یهو یاد وطن و ایران میوفتن فقط مواقعی که از عربستان و امریکا پول میگیرن ایران یادشون میره.

  • بابا گوریو تیر ۴, ۱۴۰۰

    میتونه بیاد ، اما فقط شبها بپره

  • مهدی تیر ۵, ۱۴۰۰

    خر نظام خیلی ساله از پل رد شده و نیازی به اینجور کارها نداره این اشخاص اگه شاکی خصوصی نداشته باشند هر وقت بخواند نیتونند بیاند ایران کسی با هاشون کاری نداره خودشون نمیخواند بیاند