مخاطب استوری کنایه آمیز نوید محمدزاده کیست؟

مخاطب استوری کنایه آمیز نوید محمدزاده کیست؟

نوید محمدزاده ، بازیگر مشهور، با استوری های اینستاگرامی اخیر خود خبرساز شده است.

محمدزاده طی روزهای اخیر اظهارنظرهای کنایه آمیزی در اینستاگرام خود داشته که واکنش های زیادی را به دنبال داشته است.

ماجرا از چند روز قبل با انتشار چند استوری ابهام برانگیز در اینستاگرام نوید محمدزاده آغاز شد که بازار گمانه زنی ها درباره ی مخاطب اصلی آن ها را داغ کرد. او در ابتدا در یک استوری نوشت: «چند می گیری تعریف کنی». محمدزاده سپس در استوری دیگری که پس از چند دقیقه آن را حذف کرد، بی آنکه نامی از بازیگر یا پروژه ی خاصی ببرد، نوشت: «به خاطر دوزار انقدر سطح سینما و بازیگری رو نیارین پایین. کار خوب تولید کنین، وقت بذارین، زحمت بکشین، درست کار کنین، به شعور مخاطب احترام بذارین. انقدر هزینه واسه تعریف از محصول معمولی (نهایت معمولی) خودتون نکنید.»

با آنکه نوید محمدزاده از پروژه یا بازیگر خاصی نام نبرده بود، اما انتشار این استوری ها باعث شد کاربران تصور کنند کنایه ی محمدزاده به سریال «زخم کاری» و جواد عزتی، بازیگر آن است. از آنجایی که این روزها دو سریال «می خواهم زنده بمانم» و «زخم کاری» مورد توجه رسانه ها و مخاطبان قرار گرفته اند و از سویی دیگر، محمدزاده در طول پخش سریال «می خواهم زنده بمانم» این مجموعه را به بهانه های مختلف تبلیغ کرده، گمانه زنی ها به سمت «زخم کاری» رفت، سریال جدید محمدحسین مهدویان که در مدت کمی که از آغاز پخش آن می گذرد از جهات مختلف از جمله بازی بازیگرانش مورد تحسین قرار گرفته است.

این اتفاق واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. بسیاری به مقایسه ی کیفیت بازی نوید محمدزاده با جواد عزتی پرداختند و برخی هم از وی به خاطر متهم کردن اثری که مورد توجه قرار گرفته به پرداخت پول برای تمجید از خود انتقاد کردند. در این میان طرفداران نوید محمدزاده نیز به دفاع از وی پرداختند.

با این حال، ساعتی پیش نوید محمدزاده با انتشار یک پست جدید به گمانه زنی ها درباره ی مخاطب استوری های جنجالی اش واکنش نشان داد.

محمدزاده با انتشار تصویری از جواد عزتی در سریال زخم کاری و تگ کردن صفحه ی اینستاگرام وی نوشت:

جواهر

الماسی

وجودت طلاست

گمانه زنی ها درباره ی استوری های نوید محمدزاده کماکان ادامه دارد و حالا با پست جدید محمدزاده برخی احتمال می دهند منظور او از اظهارنظرهای کنایه آمیزش، سریال «مردم معمولی» رامبد جوان بوده باشد که حواشی زیادی هم داشت. انتقادها از کیفیت این سریال به قدری زیاد بود که رامبد جوان در اقدامی بی سابقه و تعجب برانگیز تمامی قسمت های پخش شده از سریال خود را از پلتفرم های نمایش آنلاین حذف و ساخت آن را از نو آغاز کرد. به همین دلیل بسیاری این گمانه زنی که مخاطب صحبت های محمدزاده سریال مردم معمولی بوده را نادرست می دانند چرا که از سریال رامبد جوان نه تنها تمجیدی نشده بلکه انتقادات فراوانی هم به آن شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

هر آنچه درباره سریال زخم کاری می دانیم؛ از داستان تا بازیگران و تصاویر

با مالک در سریال زخم کاری آشنا شوید؛ بیوگرافی جواد عزتی

با سمیرا در سریال زخم کاری آشنا شوید؛ بیوگرافی رعنا آزادی ور

اتفاقی بی سابقه! رامبد جوان تمام قسمت های قبلی سریال مردم معمولی را حذف کرد

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • Alaleh تیر ۶, ۱۴۰۰

    چرا ا۱لا حرفی از گیسو نیست این سریال خیلی بیشتر به استوری میخوره ?

    • آیه تیر ۷, ۱۴۰۰

      آره واقعا

    • سارا شهریور ۲۰, ۱۴۰۰

      آخه از گیسو که کسی تعریف نمیکرد تازه همه میگفتن مسخره اس فقط از زخم کاری تعریف شد.