روایت نزدیکان بیل گیتس از رفتارهای بد مدیرعامل سابق مایکروسافت و تمایلات جنسی او

روایت نزدیکان بیل گیتس از رفتارهای بد مدیرعامل سابق مایکروسافت و تمایلات جنسی او

در تابستان سال ۱۹۸۸، بیل گیتس برای رفتن به پیست اسکی لس آرکس در کوه های آلپ فرانسه به منظور شرکت در یک نشست فروش بین المللی برای کمپانی مایکروسافت سوال هلیکوپتر شد. او از قبل عنوان جوان ترین میلیاردر جهان را در اختیار داشت، عنوانی که از سال ۱۹۸۷ در اختیارش بود و این نابغه ۳۳ ساله دنیای کامپیوتر در شرایطی بود که می خواست دست و دلبازی خود را نشان دهد. بدین منظور گیتس تمامی پیست اسکی و مجتمع های تفریحی اطراف آن را اجاره کرده بود و به کارکنان خود امکان داده بود از فصل تعطیلی پیست اسکی و کوهستان های منطقه نهایت لذت را ببرند.

بعد از جدایی بیل گیتس از همسرش داستان های بسیاری از زنبارگی و خیانت های او به همسرش و همچنین بدرفتاری با کارکنان منتشر شده است

دین گریوز، مدیر صادرات سابق مایکروسافت به یاد می آورد که یک شب، گیتس برای خوشگذرانی در کلبه کوچک در سوییس به همکارانش پیوست و تا بالا آمدن آفتاب در مهمانی آن ها حضور داشت. در حدود ساعت ۵ صبح بود، گریوز با صحنه ای مواجه شد که فکرش را نمی کرد و آن اینکه گیتس و زنی را در آغوش هم روی چمن ها دید. این تصویری نیست که بیشتر افراد از گیتس با آن عینک های بزرگ، موی سر پسرانه و شخصیت باهوشش در ذهن داشته باشند. تا همین اواخر او به خاطر اظهارنظرهایش در ردیت، ترویج واکسن های کرونا و تزریق میلیاردها دلار به کارهای بشردوستانه در کنار همسر ملیندا شناخته می شد، کسی که نزدیک به سه دهه در کنار او بود. از این رو وقتی گیتس و ملیندا در ماه می جدایی خود را اعلام کردند، این جدایی با داستان هایی باورنکردنی همراه بود، به ویژه وقتی خبرهایی در مورد روابط خارج از ازدواج گیتس منتشر شد.

بعد از جدایی بیل گیتس از همسرش داستان های بسیاری از زنبارگی و خیانت های او به همسرش و همچنین بدرفتاری با کارکنان منتشر شده است

در سال ۲۰۱۹، یک مهندس مایکروسافت نامه ای به هیئت مدیره نوشته و مدعی شد که با بیل گیتس رابطه جنسی داشته و این موضوع به یک تحقیق داخلی در میان اعضای هیئت مدیره منتهی شد و چند ماه بعد بود که گیتس از عضویت در هیئت مدیره کناره گیری کرد. سخنگوی گیتس گفته است که رابطه موکلش با یکی از کارکنان مایکروسافت مربوط به حدود ۲۰ سال پیش بوده و با رضایت طرفین به پایان رسیده است و اینکه ادعای بدرفتاری او با کارکنانش نیز صحت ندارد. وی همچنین مدعی شد که این رابطه هیچ ارتباطی با استعفای گیتس از عضویت در هیئت مدیره مایکروسافت نداشته است.

بعد از پخش شدن خبرها در مورد روابط خارج از ازدواج بیل گیتس، اعتبار بسیار تمیزی که بیل گیتس در طی سال های متمادی برای خود ایجاد کرده بود به سرعت از بین رفت. کارکنان زن بسیاری از درخواست های گیتس برای شام خوردن و دیدارهای او از کلوب های شبانه گفتند. دیدارهای او با جفری اپستین، از جمله یک پرواز به پالم بیچ با هواپیمای اختصاصی اپستین نیز وارد ماجرا شد. سخنگوی گیتس می گوید که موکلش هیچ رابطه دوستی با اپستین نداشته و دیدار آن ها مربوط به فعالیت های بشردوستانه بوده است.

بعد از جدایی بیل گیتس از همسرش داستان های بسیاری از زنبارگی و خیانت های او به همسرش و همچنین بدرفتاری با کارکنان منتشر شده است

اذیت و آزارها و بدرفتاری های بیل گیتس اما خیلی زود پس از تاسیس شرکت مایکروسافت برای کارمندانش مشخص شد. چهار زن که با گیتس در مایکروسافت کار کرده اند گفته اند که وی به شدت گستاخ و تند مزاج بوده است. یکی از کارکنان سابق وی در این باره گفته است: «داشتن یک جلسه با بیل فرصتی برای فریاد زدن بر سرتان بود و به همین دلیل سعی می کردم از آن فرار کنم». بیل گیتس به خاطر توهین کردن و ناسزا گفتن به کارمندانش شناخته می شد. او با به خاطر سپردن شماره پلاک ماشین کارمندانش آن ها را تحت نظر می گرفت و سعی داشتن سهام همکارش، پل آلن، را در شرکت کاهش دهد زیرا او را تولید کننده نمی دانست.

آلن در کتاب خاطرات خود می نویسد که در آن دوران برای اولین بار از بیماری سرطان خود مطلع شده و به دلیل کم کاری، گیتس می خواسته سهام او را کاهش دهد. یکی دیگر از کارمندان سابق گیتس نیز او را مردی صادق و خالص معرفی کرده که بر سر همه به یک اندازه داد می زده است. یکی از اعضای سابق هیئت مدیره مایکروسافت می گوید که گیتس طوری رفتار می کرده که انگار باهوش ترین شخص در اتاق بوده و نسبت به پیشنهادات در مورد بهبود وضعیت تنوع جنسیتی در شرکت بی توجهی می کرد.

بعد از جدایی بیل گیتس از همسرش داستان های بسیاری از زنبارگی و خیانت های او به همسرش و همچنین بدرفتاری با کارکنان منتشر شده است

در مورد زنان نیز گیتس از همان دوران جوانی روابط چندان خوبی با آن ها نداشت. زمانی که ۲۷ سال داشت، او با یک زن متاهل وارد رابطه شد که ۱۳ سال از خود او بزرگ تر بود. این زن همسر مدیر اجرایی کمپانی Osborne Computer بود که در خارج از کشور زندگی می کرد. در دبیرستان، گیتس یک نوجوان کم رو و خجالتی بود اما این باعث نمی شد او طوری نرم افزار برنامه ریزی مدرسه اش را دستکاری کند که تنها پسر کلاس نباشد. زمانی که گیتس در سال ۱۹۷۳ به دانشگاه هاروارد رفت، اعتماد به نفس بیشتری یافته بود. او از منطقه کمبات زون بوستون لذت می برد، منطقه ای که به خاطر کلوب های شبانه، سینماهای نمایش فیلم های پورن و یک فاحشه خانه مشهور شناخته می شود. بعد از نامزدی با ملیندا نیز گیتس در وفادار ماندن به او با مشکل مواجه بود.

ملیندا از زنبارگی همسرش اطلاع داشت و به همین دلیل در سال های اول رابطه شان برای یک سال از هم جدا شدند اما سال ۱۹۹۲ به هم برگشته و دو سال بعد ازدواج کردند. اما سال ۱۹۹۷ بود که گیتس اعلام کرد هنوز هم با آن وینبالد، دوست دختر سابقش به تعطیلات سالانه می رود. نمونه این رفتارها در طول زندگی بیل گیتس بسیار بوده و او از هر فرصتی برای بودن با زنان دیگر استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: علت طلاق بیل گیتس و همسرش فاش شد

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۳ نظر

ورود

  • من تیر ۹, ۱۴۰۰

    اگه انقدر آدم بدی بوده چرا از شرکتش استعفا ندادین ؟ یا زنش که از این کارهاش اطلاع داشته چرا دوباره باهاش ازدواج کرده ؟
    علت مشخصه چون ازش پول خوبی می گرفتید .

    • مهمان تیر ۱۰, ۱۴۰۰

      فیلم bombleshell را بینید !
      می فهمید … !

      • مهدی تیر ۱۱, ۱۴۰۰

        تو چه ساده ای که فکر می کنی این فیلمها واقعیت رو نشون میدن. نمی گم مثلا مدیران شرکتهای بزرگ آدمهای پاک و معصومی هستند ولی این زنهایی هم که توی فیلم نشون میده، در واقعیت اکثرشون با جون و دل برای ارتقای شغلی و دوقرون پول بیشتر، خودشون رو عرضه می کنند به مدیراشون و اونها رو وسوسه می کنند. معمولا هم فقط اون عده ای که جاذبه جنسی کمتری دارند و نمی تونند به خواسته هاشون برسند معترض هستند. هرچند وقتی گند قضیه درمیاد همه شون ادعا می کنند خیلی پاک بودند و ازشون سوء استفاده شده. خلاصه اینکه قضیه به این سادگی و یک طرفه که توی فیلمها نشون میده نیست. حالا بیل گیتس هم نمی دونم از این مسائل داشته یا نه ولی اگر هم بوده چیز عجیبی نیست.

  • h تیر ۹, ۱۴۰۰

    شیر که پیر میشه، شغال هم بهش لگد میزنه
    هعی روزگار…….

  • کامران تیر ۹, ۱۴۰۰

    با این مطالب زرد نمیشه اعتبار مرد بزرگی مثل بیل گیتس رو خدشه دار کرد

  • Yasin تیر ۹, ۱۴۰۰

    بیل گیس مدیرعامل انحصارگرایی بود قبلا(و طبیعتا مایکروسافت) اما در سال های اخیر ضد انحصارگرایی عمل کرده کاملا. اگه مطالعه کنید می فهمید که بیل گیس خیلیییی تغییر کرده نسبت به جوونیش. ولی در کل مساله اینجاست که چرا یه دفعه شد آدم بده؟؟ این کارا رو که میگن قبلا انجام داده بوده. خب همون موقع میومدن اعتراض می کردن اگه واقعا مشکل داشتن باهاش

  • شاهد تیر ۹, ۱۴۰۰

    یکسری خبرنگار توی مجلات زرد هستند که کارشون همینه. به محض اینکه خبری نه چندان مثبت مثل طلاق در مورد یک سلبریتی منتشر میشه میرن میگردن توی زندگی طرف و هر چیز بی ربطی و مسخره ای رو در میارن و باهاش داستان درست می کنند تا چهره طرف رو خراب کنند. مخاطبهای سطحی اونها هم عاشق این حرفهای خاله زنکی مسخره هستند.
    توی زندگی هرکسی بگردی بالاخره اشتباههایی داشته و وقتی آدم موفق شناخته شده ای باشی صدها دشمن هم داری. کارمندهای بی لیاقتی که اخراجشون کردی، آشنایان به ظاهر دوستی که به موفقیتت حسادت می کنند بعلاوه افرادی که دنبال تیغ زدنت هستن مثل بعضی زنها که منتظرند یک سلبریتی بیوفته توی این دام تا شروع کنند به ادعاهای بی اساس آزارجنسی و امثالهم مربوط به ۲۰-۳۰ سال پیش. انگار تاحالا لال بودن. این سناریو رو بارها در مورد افراد مختلف دیدیم. فقط هم در مورد سلبریتیها انجام میشه وگرنه مثلا زن همین بیل گیتس گذشته اش رو بررسی کنی اونهم صدتا گندکاری داشته ولی برای کسی مهم نیست.

  • امیرحسین شهری تیر ۱۰, ۱۴۰۰

    اینا همش دروغ که تحویل ما داده میشه آقای محترمی که این سایت رو داری اگر تحمل موفقیت دیگران رو نداری نصیحت من به شما این است که دیگه فعالیت نکنی اینا همش دوست عزیز من دسیسه های دشمنان بیل گیتس هستش ما فقط عادت داریم بد دیگران رو ببینیم ولی شما نمی دانید که ایشون جون ۱۰۰ میلیون کودک آفریقایی رو نجات دادند و الان دارند برای نجات بشریت برای مبارزه با تغییرات اقلیمی تلاش می کنند پس لطفا اینارو به خورد مردم ماندید

  • مصطفی تیر ۱۱, ۱۴۰۰

    الان راست یا دروغ
    این خبر به چه دردی میخوره گذاشتید
    والا خجالت آور

  • حسین تیر ۱۱, ۱۴۰۰

    اینها چشم دل سیر هستند همشون چون زن ها حجاب ندارن
    این حرف ها هم همش دروغه

  • Shahram تیر ۱۲, ۱۴۰۰

    یعنی گند بزنه بهتون با این مطلب زردی و مزخرفی که نوشتید

  • arash تیر ۱۲, ۱۴۰۰

    متاسفانه فمینیست ها پا رو از دریافت حقشون فراتر گذاشتن ، مخالف حق بانوان نیستم و نبودم ولی الان دنیا به سمت خوبی نمیره ، چیزی به نام شایسته سالاری دیگه وجود نداره . روابط شخصی یک نخبه نباید عاملی برای تخریب اون باشه تا دنیا از خدماتش محروم شه . خیانت کرده ، طلاق میگیره ، مثل میلیون ها آدمه دیگه ، به کسه دیگه ای هم ربط نداره .

  • ایرانی مهر ۱۰, ۱۴۰۰

    اینقدرازاین مردک روانی تعریف نکنیدگندکاراش دراومده به خاطربیماری کروناکه انداخته به جان مردم معلوم که محبوبیتش ازبین میرود