اینستاگردی: از عصبانیت مریم امیرجلالی به خاطر سرقت از منزلش تا بیماری شهرزاد کمال زاده

اینستاگردی: از عصبانیت مریم امیرجلالی به خاطر سرقت از منزلش تا بیماری شهرزاد کمال زاده

سرقت از منزل شخصی مریم امیر جلالی بازیگر خوب و دوست داشتنی کشورمان یکی از اتفاقاتی بود که در هفته جاری خبر آن از طریق اکانت اینستاگرامی پانصد هزار نفری این هنرمند به سمع و نظر مخاطبانش رسید. خانم شهرزاد کمال زاده نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ابتلای خود به یک بیماری سخت خبر داد.

پدرام کریمی واکسن

بیماری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال زاده بازیگر ۳۶ ساله کشورمان که در صفحه اینستاگرامش ۴۶۰ هزار دنبال کننده دارد با انتشار پستی از بستری شدنش در بیمارستان خبر داد. خانم کمال زاده متولد ۷ فروردین ۱۳۶۴ است و با بازار در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. کمال زاده لیسانس مهندسی نرم افزار دارد و مجرد است. این هنرپیشه پیشتر در کلیپ پرسه از حامد همایون نیز ایفای نقش کرده و به خاطر چهره زیبایش مورد توجه قرار دارد. خانم کمال زاده در پست اینستاگرامی اش پیرامون بیماری خود نوشت:

یه روزایی تو زندگی خیلی کم میارم یه وقتایی درد جوری به روح و جسمم رخنه می کنه که فکر می کنم دیگه‌ علاجی براش نیست اما دقیقا تو تاریک ترین لحظات به لطف خدا و انرژی و دعای خیرتون که از قلب های خالص و پر مهرتون روانه میشه برام معجزه می کنه تازه می فهم که اونقدرام‌ تنها نیستم که هستین که هستن هنوز آدمهایی که بوی معرفت و رفاقت میدن….. از همه عزیزانی که جویای احوالم‌بودن بسیار متشکرم امروز خیلی بهترم امیدوارم تو‌شادی هاتون جبران کنم بدونید که خیلی دوستون دارم و همیشه از خدای مهربون‌براتون‌بهترین‌ ها رو آرزو می کنم.

تصویری از حضور شهرزاد کمال زاده در کلیپ حامد همایون

خانم کمال زاده در مصاحبه با برخی نشریات گفته است که علت بستری شدنش در بیمارستان بیماری کرونا نیست و پزشکان هنوز تشخیص نداده اند که منشاء درد او چیست.

سرقت از منزل مریم امیرجلالی

مریم امیر جلالی هنرمند دوست داشتنی کشورمان شب گذشته با انتشار ویدیویی از منزل به هم ریخته خود خبر داد که خانه اش مورد سرقت قرار گرفته است. خانم امیرجلالی که بیشتر از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام (صفحه شخصی مریم امیرجلالی) دارد در توضیح این ویدیو چنین نوشت:

جناب اقای‌دزدبی وجدان چرافکرمیکنی‌همه هنرمندان‌پولشون‌ از

پارو‌ بالا‌ میره که بخودت اجازه‌میدی‌ بحریم‌ خانه‌ انها تجاوز کنی‌امدی بردی‌چرا زندگی رو انقدر بهم ریختی اینو حتما اطمینان داشته باش این پولهائی راکه‌از راه دزدی درمیاری‌خرج دوا و دکتر خودتو عزیزات‌ میشه

عجب‌ امنیتی‌ برقرارشده‌

…با هر کسیم خصومت و دشمنی داربن این رسمش نیست …..

استایل جدید فلور نظری

فلور نظری که رابطه نزدیکی با هوادارانش در اینستاگرام دارد و هر از چندگاهی با برپایی لایو های جنجالی اش خبرساز می شود به تازگی از استایل تازه خود رونمایی کرده. خانم نظری که ظاهرا برای تعطیلات به یکی از کشورهای خارجی سفر کرده با انتشار پستی در اینستاگرامش چنین نوشته است:

سلام به دوستدارانم سلام به آدمهای مهربان و متین و با ادب سلام به اونها که اگر هم کسی رو دوست ندارند مودب هستند یقینا من هم در زندگی از کسانی خوشم نمیاد اما نه ارتباطی باهاشون ایجاد می کنم و نه توهین می کنم نه حتی بهشون فکر می کنم روی سخنم با تو دوست عزیزم هست که فقط به من در این وانفسا انرژی مثبت می دی من هم مثل خیلی از شماها مشکلاتی در زندگی دارم اما نه ازشون برای تبلیغات خودم در تی وی و اینستاگرام استفاده کردم و نه افکار عوام فریبی دارم.

علی الحال

تو دنیای خودم هستم من ِواقعی بی گریم بی نقش بی نقاب

این بی نقابی شاید به مذاق عده ای خوش نیاد ، اونها که از حال خوب دیگران در رنجند ، با احترام به اونها خب چه کنم ، خوش نیاد .

اما من از طرف کلی آدمهای صاف و ساده و مهربان و بی عقده مورد لطف قرار می گیرم و قرار دارم پس دمتون گرم خوشبحالم و قدر دانم و روی ماهتون رو از دور میبوسم پاینده باشید بمونید برام . من هر چه به شما میگم در مورد این دنیا ی فانی و خوشحال زندگی کردن علی الرغم مشکلات ، خودم هم انجام می دم نه شعار می دم و نه بی خیالم فقط جنگنده ام با مشکلات . تنها راه انتقام از این دنیا و مشکلاتش شاد زندگی کردنه . پس هر کداممون هر جور می تونیم سعی کنیم و تلاش کنیم . من و شما ما با هم می توانیم ذهن و زندگیمان را از فکرهای بد و آدمهای بد پاک کنیم بیایید با هم در این رابطه اقدام کنیم تو می توانی .با هم یک قدم تا انسان بهتری شدن.

فلور نظری در صفحه اینستاگرامش (صفحه شخصی فلور نظری) یک میلیون دنبال کننده دارد و متولد ۱۳۴۷ در تهران است. این هنرپیشه یک فرزند دارد و ظاهرا مجرد است.

رقابت بوکس تینا آخوندتبار

تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور ایرانی که با بازی در فیلم طلاق به سبک ایرانی به شهرت رسید اخیرا تصاویری از مبارزه حرفه ای خود در رینگ بوکس در رقابت های روسیه منتشر کرده است. خانم آخوندتبار متولد ۱۳۶۸ است و در یکی از روستاهای مازندران به نام سراسب متولد شده است. این هنرپیشه جوان ایرانی که در تهران نیز ساکن است مدرک کارشناسی حسابداری دارد و صفحه اینستاگرام خود (صفحه اینستاگرام تینا آخوندتبار) ۷۵۰ هزار دنبال کننده دارد. این هنرپیشه بعد از رقابت سنگین خود در رینگ بوکس که به شکست انجامید با انتشار تصاویری چنین نوشت.

پست امیرمهدی ژوله برای ویشکا آسایش

امیر مهدی ژوله که این روزها همراه با خانم آسایش در مجموعه دراکولا به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش میکند با انتشار تصویری از این سریال در کنار عکسی از مجموعه دیوار به دیوار همکاری مشترکش با این هنرمند شناخته شده را مورد تقدیر قرار داده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • من تیر ۱۰, ۱۴۰۰

    یه جوری نوشتید منزل شخصی انگار منزل عمومی هم داریم !

  • جمیله تیر ۱۶, ۱۴۰۰

    راستی تینا اخوندتبار چهرتون چقدرررر شبیه مردا شده از وقتی رفتین خارج و درواقع خیانت کردین!