رقم میلیاردی گلریزان های محسن چاوشی برای نجات محکومین به اعدام

رقم میلیاردی گلریزان های محسن چاوشی برای نجات محکومین به اعدام

محسن چاوشی ، خواننده ی مشهور برخلاف برخی سلبریتی های ایرانی راه دیگری برای استفاده از شهرت فراوان و هواداران میلیونی خود در پیش گرفته و از این فرصت برای نجات انسان هایی استفاده می کند که دست روزگار آن ها را گرفتار مشکلاتی هر چند بسیار بزرگ کرده که با همت و یاری همنوعان شان قابل حل است.

روز گذشته خبری از رقم گلریزان های این ستاره موسیقی پاپ توسط یکی از خبرنگاران حوزه ی موسیقی منتشر شد که مورد توجه قرار گرفت.

بهمن بابازاده در توییتر خود نوشت: «مجموع کمک های مردمی که محسن چاوشی برای آزادی زندانیان محکوم به اعدام جمع آوری کرده از مرز بیست میلیارد تومان گذشت…»

محسن چاوشی چند سالی است به شکلی پر رنگ اما بدون جار و جنجال و پوشش رسانه ای به برگزاری پویش های مردمی برای آزادی زندانیان و رفع مشکلاتی چون هزینه ی درمان افراد نیازمند مشغول است.

در حقیقت محسن چاوشی نه تنها موفق به رکوردزنی هایی در حیطه ی موسیقی همچون پرفروش ترین آلبوم یا بیشترین دانلود آهنگ شده، بلکه توانسته در امر نوع‌دوستی نیز رکورددار شود.

در آخرین روزهای سال ۹۹ بود که اعلام شد محسن چاوشی تا پایان این سال به ۴۸۰ زندانی، بیمار و اعدامی امید زندگی دوباره داده است.

چاوشی موفق شده بود تا آن زمان با حمایت هوادارانش، ۳۲۰ زندانی را آزاد کند، ۱۱۰ بیمار که هزینه درمان نداشتند را از درد رهایی بخشد و ۵۰ اعدامی که با پرداخت دیه امکان آزادی‌ شان میسر بود را از چوبه ی دار نجات دهد.

جالب آنکه بارها دیده ایم که سلبریتی های دیگر فراخوان هایی مشابه چاوشی را منتشر کرده اند اما بارها مجبور به بازنشر آن شده اند تا مبلغ مورد نظر سرانجام جمع آوری شود. اما وقتی فراخوانی از سوی چاوشی منتشر می شود به همت هوادارانش مبلغ مورد نیاز ظرف مدت کوتاهی تأمین می شود.

در میان افرادی که محسن چاوشی به همین طریق موفق به کمک به آن ها شده یک جوان مخترع اردبیلی بود که از سال ۹۳ در زندان به سر می برد و محکوم به قصاص شده بود. چاوشی با جمع آوری ۲۰۰ میلیون تومان برای تأمین مبلغ دیه ی وی توانست در سال ۹۹ او را از زندان آزاد کند. یک پزشک همدانی هم در سال گذشته با ۱۰۰ میلیون تومانی که به همت چاوشی و هوادارانش جمع آوری شد، توانست پس از ۱۰ سال حبس بار دیگر طعم آزادی را بچشد.

۴ نظر

ورود

  • jian تیر ۱۲, ۱۴۰۰

    باز خدا خیرش بده ….
    مثل شادمهر قمارباز از آب درنیومد ….

    • "Chavosh" تیر ۱۳, ۱۴۰۰

      آره واقعا???
      شادمهر کیلو چند؟!?
      ینی تو الان داری یه خَیِرو با یه قمارباز مقایسه می کنی؟!??

  • سیامک محمدی تیر ۱۳, ۱۴۰۰

    چاووشی ادم خوبیه

  • "Chavosh" تیر ۱۳, ۱۴۰۰

    اوووووووخ خدا قربونش برم?