واکنش شهاب مظفری به انتقاد یاس از موسیقی پاپ با یک کلیپ رپ + ویدیو

واکنش شهاب مظفری به انتقاد یاس از موسیقی پاپ با یک کلیپ رپ + ویدیو

شهاب مظفری خواننده پاپ در کلیپی که به تازگی منتشر شده است، به انتقاد از یاس ، خواننده رپ خارج نشین پرداخته که واکنش های بسیاری را در پی داشته است. او این آهنگ که با عنوان «دیس یاس» یا بی احترامی به یاس شناخته می شود را در انتقاد به صحبت های خواننده مشهور موسیقی رپ نسبت به خوانندگان موسیقی پاپ خوانده است. چندی پیش یاس آهنگی به نام سفارشی را منتشر کرده و در آن مدعی شد که برخی خواننده ها با آهنگ های سفارشی و تنها پس از خواندن یکی دو آهنگ یک شبه معروف شده و خیلی زود هم از صحنه موسیقی محو می شوند.

شهاب مظفری خواننده پاپ در کلیپی که به تازگی منتشر شده است، به انتقاد از یاس ، خواننده رپ خارج نشین پرداخته که واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

مظفری قبل از این نیز در پستی اینستاگرامی نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داده و گفته بود: «پسر خوب تویی که میشینی یه آهنگ میدی حواست نیست چی داری میخونی و همه بچه های خواننده رو میبری زیر سئوال ببین عزیزم بقیه رو نمی دونم ولی منم بچه همین کوچه خیابونم که تو توش بزرگ شدی منم خیلی چیزارو دوست داشتم بخونم ولی نخوندم خیلی از کارایی هم که خوندم دوست نداشتم، خوب گوشتا باز کن مستقیم به خودت میگم چون خودت جو راه انداختی، اولا من خودندم که دل مردمم و طرفدارام شاد بشه و حالشون خوب باشه وگرنه من خودم ته کوچه غم باد گرفتم یه عمره، دومیشم هروقت از نزدیک دیدمت میگم یادم بنداز من خودم آهنگاتو گوش میدادم و میدم ولی یاد نره زبون سرخ سر سبز را به باد میدهد اگه میخوای جای بالا دستت بشینی، هلش بده بالاتر، خیلی قشنگتره این قانون زندگی منه».

شهاب مظفری خواننده پاپ در کلیپی که به تازگی منتشر شده است، به انتقاد از یاس ، خواننده رپ خارج نشین پرداخته که واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

یاس در اینستاگرام خود به این صحبت ها شعری از شاملو را بازنشر کرد بدین مضمون: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول می گیرد. شاملو». ویدیو دیس یاس از جانب شهاب مظفری در واکنش به این شعر یاس تولید و منتشر شده است. آهنگ دیس یا دیس‌ترک (کوته‌نوشت واژه انگلیسی Disrespect به معنی بی‌احترامی کردن) ترانه‌ای است که هدف اصلی آن حمله لفظی به شخصی دیگر، معمولاً یک هنرمند دیگر است. آهنگ دیس غالباً نتیجه اختلاف و نزاع موجود میان دو نفر است. هنرمندان درگیر، ممکن است اعضای سابق یک گروه، یا هنرمندانی که از پیش با هم رقیب بوده‌اند، باشند. شهاب مظفری خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ بوده و اولین کنسرت خود را در تیرماه ۱۹۹۶ برگزار کرد.

۹۲ نظر

ورود

  • Mory_Z تیر ۱۷, ۱۴۰۰

    یه پیامم دارم برای شهاب مظفری عزیز!

  • Helya تیر ۱۸, ۱۴۰۰

    بابا آهنگ سفارشی مگه مال دو سال پیش نبود یعنی دو سال طول کشید این شر و ورو بنویسه اسکل؟?

    • دمت گدم تیر ۳۰, ۱۴۰۰

      سلام ششاب مزخرفی نهار چی گذاشتی بیام خودتو اماده کن ???

  • Ali تیر ۱۹, ۱۴۰۰

    پیشرو زنگ زد جواب نده شهاب?

  • سینا تیر ۲۷, ۱۴۰۰

    باحال بود ولی نباید پخش می شد

  • زضا مرداد ۲۱, ۱۴۰۰

    ؟؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟؟ این چرندیات رو کسی هم گوش میده؟؟؟؟