عجیب ترین درخواست های ازدواج از سراسر دنیا [تماشا کنید]

عجیب ترین درخواست های ازدواج از سراسر دنیا [تماشا کنید]

ازدواج از جمله رویدادهای مهم زندگی هر فرد است که در هر نقطه ای از دنیا مطابق با رسم و رسوم ویژه ای انجام می شود. اما با گسترش محبوبیت شبکه های مجازی و علاقه ای که جوانان این روزها به شهرت پیدا کرده اند هر روز روش تازه ای برای مطرح کردن پیشنهاد ازدواج اختراع می شود.

گاهی فرد با ایجاد صحنه تصادف عشق دختر مورد علاقه اش به خود را به می سنجد و گاهی در یک سفر غیرمنتظره به مدارهای بالایی زمین و در جاذبه صفر حلقه ازدواج را دست عروس خانم می کند. کانال یوتیوب روزیاتو درتازه ترین ویدیو خود نگاهی داشته به عجیب ترین درخواست های ازدواج که تابحال در سراسر دنیا ثبت شده اند.

البته همانطور که گفته شد ابراز علاقه میان زوج ها مرتبا عجیب و عجیب تر می شود و به طور مثال چند وقت پیش در روزیاتو خواندید که یک زوج اکراینی تصمیم گرفتند دست های خود را به هم زنجیر کنند که البته این عشق بعد از حدود ۴ ماه به بن بست رسید. در این ویدیو نوشین مجری روزیاتو ده مورد از عجیب ترین درخواست ها را با شما به اشتراک گذاشته هرچند که قطعا تعداد آنها بسیار بیشتر از ده مورد است.

یوتیوب روزیاتو هر هفته دو ویدیو با موضوعات روز منتشر میکند و تلاش دارد تا علاوه بر جنبه سرگرمی، خوراک خبری کاربرانش را نیز در این ویدیو تامین کرده و اطلاعات مفیدی را از طریق ارائه دهد. برای حمایت از ما کانال یوتیوب روزیاتو را سابسکرایب کنید و نظرات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر ببینید:

۱۰ شغل عجیب و غریبی که دیگر وجود ندارند

با عجیب ترین وسایل حمل و نقل در دنیا آشنا شوید

منبع: youtube
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود