فلج شدن صورت سحر جعفری جوزانی + ویدئو

فلج شدن صورت سحر جعفری جوزانی + ویدئو

سحر جعفری جوزانی ، بازیگر مشهور، با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از فلج شدن صورت خود بر اثر یک خطای پزشکی خبر داد.

جعفری جوزانی در ویدئوی خود ضمن شرح ماجرایی که منجر به فلج شدن صورتش شده به مردم توصیه کرد در انتخاب پزشک دقت کنند. به گفته ی این بازیگر، او قبلاً هم به خاطر خطای پزشکی دچار مشکلات چشمی شده بود.

وی در این ویدئو در حالی که به سختی صحبت می کرد و فک خود را با دستانش نگه داشته بود گفت:

«دوستان موقع انتخاب پزشک خوب تحقیق کنید و از آدم‌ هایی که پیش آن‌ ها رفته اند پرس و جو کنید. به همان اندازه که پزشکان خوب ایرانی داریم که به احترام شان تمام قد می‌ ایستم و به آن ها افتخار می کنم، پزشکان بی وجدانی هم داریم که فقط به فکر پول و منافع خود هستند که متأسفانه من خودم دو بار با آن‌ ها برخورد داشتم.

دندان‌ های عقل من نهفته است و سال‌ ها قبل دکتر خیلی خوبی به من گفت به خاطر اینکه دندان هایم با اعصاب درگیرند بهتر است آن ها را نکشم، اما در این مدت هر چند وقت یک بار درد داشتم.

یکی از عزیزان، یک پزشک متخصص فک و صورت به من معرفی کرد. من و پدرم به مطب این پزشک رفتیم. ایشان با نگاه به عکس دندان هایم با اعتماد به نفس کامل گفتند که من دچار اسپاسم شدید هستم و مشکلم هیچ ارتباطی به دندان عقل ندارد و حتی احتمالاً موقع خواب دندان‌ هایم را به هم فشار می دهم، به همین خاطر باید همین حالا داخل فک من بوتاکس تزریق کنند.

پدرم به دکتر تأکید داشت که من چند روز دیگر برای یک مصاحبه باید مقابل دوربین بروم اما دکتر گفت که هیچ تغییری در صورت و تکلم من به وجود نخواهد آمد. خودم هم به خاطر ترس از بوتاکس قبل از تزریق با دکتر دیگری تماس گرفتم و با او مشورت کردم که ایشان گفتند اشکالی ندارد به شرط اینکه دوز بوتاکس به اندازه باشد و در جای مناسبی تزریق شود.

دکتر به داخل فک و در جا‌هایی که دندان عقل رشد می‌ کند بوتاکس تزریق کردند. بعد از آن، در قسمت‌ های دیگر فک من هم بوتاکس تزریق کردند و بعد بوتاکس را به فک پایین و استخوان آن زدند. ایشان گفتند که گردنم هم حتماً چند وقت دیگر درد خواهد کرد و باید به گردن هم تزریق کنند که من اجازه ندادم و گفتم همین مقدار کافی است و به خانه برگشتیم.

روز اول چیزی مشخص نبود، اما دو روز بعد صورتم کج شد و حالت افتادگی پیدا کرد به طوری که وقتی دستم را از زیر فک برمی دارم می‌ افتد و به صورت فلج در می‌ آید.

با مطب دکتر تماس گرفتم و اتفاق را برای منشی ایشان توضیح دادم. منشی گفت که تشریف بیاورید تا سمت دیگر فک تان را هم تزریق کنیم تا درست شود. شما بگویید کدام دیوانه‌ ای طرف دیگر فک خودش را می دهد تا دوباره فلجش کنند.

مادرم هم با تحقیق در این مورد فهمید کسانی که این اتفاق برای آن‌ ها افتاده، به خاطر اینکه این سمت صورت به بخشی از اعصاب صورت مربوط می‌ شود دچار بیماری ولز شده اند که بیماری خطرناکی است.

من دو سال قبل هم توسط پزشک دیگری دچار دوبینی شدم. چشم من مشکل داشت اما با مراجعه به پزشک چشمم دچار دو بینی هم شد. تا مدت‌ ها از عینک آفتابی استفاده می کردم تا دیگران متوجه مشکل من نشوند چون چشم من باند پیچی شده بود و من با یک چشم می‌ دیدم. پدرم از این دکتر شکایت کرد و بسیار پیگیرش بود. یک سال و خرده ای به دادگاه و پزشکی قانونی رفت و آمد داشتیم. چون پول آن دکتر را سالم نمی دانستیم پدرم پولی از او طلب نکرد. در نهایت این دکتر فقط توبیخ شد و حالا هم سر کارش است.»

سحر جعفری جوزانی متولد سال ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو است. او از مادری آمریکایی متولد شد و تا ۵ سالگی در آمریکا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی، کارگردان مطرح ایرانی است. سحر جعفری جوزانی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک است.

سحر جعفری جوزانی در کنار پدرش، مسعود جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی در کنار مادر آمریکایی اش

او فعالیت سینمایی خود را در سال ۶۵ با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی پدرش آغاز کرد. پس از آن در سریال خاطره انگیز آژانس دوستی به عنوان نویسنده و بازیگر حضور یافت. وی از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است. عمده ی نقش های سحر جعفری جوزانی طنز هستند و او تجربه ی همکاری با مهران مدیری را در سریال های نقطه چین، باغ مظفر ، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ و گنج مظفر داشته است.

سحر جعفری جوزانی در سال ۷۸  به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم بلوغ به کارگردانی پدرش، مسعود جعفری جوزانی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • امیدم تیر ۱۹, ۱۴۰۰

    زود خوب شو لعنتی 🙁

  • ارژنگ تیر ۲۰, ۱۴۰۰

    پزشکان سعی می کنند تا جایی که میشه سریعتر مریض رو ویزیت کنند تا تعداد بیشتری مریض در روز ویزیت کنند. اصلأ به حرف مریض توجه نمی‌کنند .
    فقط دنبال پول اند …

  • راحیل تیر ۲۱, ۱۴۰۰

    خانم دکتر خسرو پناه پزشک داخلی صنعت نفت شیراز ده سال کرتون و هزار داروبه من دادند اما یک اکو ننوشتند ببینند علت سرفه های من چیست بعد از ده سال خانم دکتر اشرف متخصص قلب بدون اکو باشرح بیماری گفتند روماتیسم قلبی داری با دادن دارو ی قلب سرفه های من بهبود یاافت خوب هست ازتمام پزشکان فهمیده کشورم وتمام جهان تشکر کنم