کناره گیری ژیلا صادقی از برنامه تلویزیونی به خاطر آستین لباسش!

کناره گیری ژیلا صادقی از برنامه تلویزیونی به خاطر آستین لباسش!

ژیلا صادقی مجری مشهور تلویزیون که مدتی است از عرصه ی اجرا دور بوده، قرار بود با مسابقه ای تلویزیونی به نام «آشپزی با مامان» که از شبکه پنج سیما پخش می شود دوباره به قاب تلویزیون بازگردد اما حالا با انتشار متنی در اینستاگرامش کناره گیری خود از این برنامه را اعلام کرده است.

صادقی در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «بعد از پنج ماه همکاری و جلسات مکرر انصراف خودم را از اجرای این مسابقه اعلام می کنم.»

اما نکته ی جالب توجه دلیل انصراف او از اجرای این مسابقه است. از قرار معلوم برخی ممیزی های سلیقه ای از سوی عوامل اصلی برنامه در طراحی لباس او موجب این کناره گیری شده است.

صادقی در بخش دیگری از استوری اش این موضوع را به نوعی تأیید کرد و نوشت: «به امید روزی که چین سر آستین هیچ زنی در سرزمینم مشکلی برای بودن یا نبودش ایجاد نکند. مردم به اندازه کافی لباسهای عجیب و غریب در شبکه خانگی می بینند.»

پیش از این هم پوشیدن مانتوی جلوباز در برنامه‌ ی «شهران» شبکه پنج سیما عوامل این برنامه را مجبور به ارائه ی توضیح کرده بود.⁠

پاییز سال گذشته پس از آنکه انتشار تصویری از پوشش مجری زن برنامه ی «شهران» روی آنتن تلویزیون حاشیه هایی برای آن رقم زد، تهیه کننده ی این برنامه منکر جلوباز بودن مانتوی خانم مجری شد و گفت مخاطبان دچار اشتباه شده اند. این تهیه کننده گفت عوامل این برنامه خودشان به پوشش اسلامی روی آنتن الزام دارند و هرگز در بحث پوشش، خارج از عرف عمل نمی کنند.

همین چند روز پیش نیز ویدئویی از یکی از خبرنگاران زن شبکه خبر منتشر شد که با حجاب کامل در حال آماده شدن برای گزارش در برابر دوربین بود. این خبرنگار وقتی از سوی همکاران پشت دوربینش برای اصلاح حجاب و جلوتر کشیدن مقنعه اش تذکر گرفت یکباره با عصبانیت، روی آنتن زنده ی تلویزیون و مقابل چشم بینندگان گفت «دیگر جلوتر از این نمیاد!». پس از این واکنش خبرنگار زن، ارتباط زنده بلافاصله قطع شد.

۴ نظر

ورود

  • m تیر ۲۱, ۱۴۰۰

    هرچه قدر سختگیری و تنگ نظری مقامات و ممیز ها بیشتر بشه، از اون ور لج کردن با معیار های فرهنگی هم بیشتر میشه

    • خسته تیر ۲۱, ۱۴۰۰

      اینا معیارای فرهنگی نیستن باشنم مال این فرهنگ نیستن

    • ماهان تیر ۲۲, ۱۴۰۰

      معیارهای فرهنگی داعش و طالبان و القاعده

    • ترانه تیر ۲۲, ۱۴۰۰

      معیار فرهنگی ؟ اینا از نظرشون زنها باید مانتو خفاشی دهه شصت و با مقنعه ده سایز بزرگتر بپوشن که یک وقت غربزده نشیم ?