نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

نوید محمدزاده و فرشته حسینی ازدواج کردند

نوید محمدزاده و فرشته حسینی رسماً خبر ازدواج خود را منتشر کردند.

نوید محمدزاده، بازیگر مشهور، دیروز با انتشار عکسی از یک حلقه ی ازدواج که حساب کاربری فرشته حسینی روی آن تگ شده بود، ازدواج خود با این هنرپیشه ی جوان افغان را اعلام کرد.

این پست با کامنت تبریک بسیاری از چهره های مشهور هنری، از ترانه علیدوستی و بهرام رادان گرفته تا هانیه توسلی، اشکان خطیبی، مهتاب کرامتی، صابر ابر و پریناز ایزدیار همراه شده است.

فرشته حسینی هم همین عکس را در صفحه ی اینستاگرامش منتشر و به شیوه ی خود خبر ازدواج شان را تأیید کرد.

او ساعاتی پیش از اعلام این خبر هم پستی احساسی برای نوید محمدزاده منتشر کرده بود.

رابطه ی عاشقانه ی نوید محمدزاده و فرشته حسینی چندی قبل، در اردیبهشت ماه سال جاری، با انتشار پستی اینستاگرامی از سوی محمدزاده علنی شد.

محمدزاده در این پست که با ویدئویی از او در کنار فرشته حسینی همراه بود، با متنی عاشقانه تولد حسینی را تبریک گفته بود.

از آن زمان نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر از گاهی با پست یا کامنت عاشقانه ای علاقه ی خود را به یکدیگر ابراز می کردند.

اما خبر رابطه ی عاشقانه ی این دو بازیگر جوان برای بسیاری از مخاطبان عجیب نبود، چرا که آن ها از مدتی قبل به دلیل پوشیدن لباس های مشابه خبرساز شده بودند. شباهت لباس های نوید محمدزاده و فرشته حسینی به یکدیگر از چشم کاربران تیزبین فضای مجازی پنهان نمانده بود و اینگونه شد که حرف و حدیث هایی درباره ی رابطه ی آن ها به وجود آمد.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند که در شبکه نمایش خانگی پخش شد و نویسندگی و کارگردانی آن را هومن سیدی برعهده داشت.

فرشته حسینی در سال ۷۶ از پدر و مادری مهاجر و افغان تبار در تهران متولد شد و جز خود ۶ خواهر و برادر دارد. او که فعالیت هنری خود را از کودکی با بازی در تئاتر آغاز کرده، در سال ۹۴ برای اولین بار با بازی در فیلم «من یک بازیگر شادم» ساخته ی سامره رضایی، کارگردان افغان تبار جلوی دوربین رفت. فرشته حسینی به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «رفتن» موفق به کسب جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش شد. این فیلم که سرآغاز ورود حسینی به سینمای ایران بود هم ساخته ی نوید و جمشید محمودی، دو برادر افغان تبار است که سال ها است به صورت حرفه ای در سینمای ایران فعالیت دارند. حسینی در دو فیلم دیگر برادران محمودی، «شکستن همزمان بیست استخوان» و «هفت و نیم» هم حضور داشته است. فیلم های سینمایی «یلدا» ساخته ی مسعود بخشی و «سونامی» ساخته ی میلاد صدرعاملی و سریال «قورباغه» ساخته ی هومن سیدی، دیگر آثاری هستند که این بازیگر جوان در آن ها نقش آفرینی کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

مصاحبه تماشایی فرشته حسینی با تلویزیون افغانستان + ویدئو

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود