ماجرای جنجالی که شان پن در جریان فیلمبرداری سریال Gaslit ایجاد کرده چیست؟

ماجرای جنجالی که شان پن در جریان فیلمبرداری سریال Gaslit ایجاد کرده چیست؟

تولیدات سینمایی و تلویزیونی در یک سال و نیم اخیر تلاش کرده‌اند که شیوه‌نامه‌های بهداشتی و ایمنی را حین تولید آثار خود لحاظ کنند. البته این قضیه همواره با سختی‌هایی همراه بوده چرا که شرایط کاری نرمال ایجاب می‌کند که ده‌ها، بلکه صدها نفر در فاصله‌ی کمی از یکدیگر در فضاهای بسته کار کنند. با وجود تلاش‌های فراوان، بسیاری از استودیوها وقفه‌های فراوانی را از سر گذرانده‌اند و هر از چند گاه، ابتلا به ویروس کرونا از میان این پروژه‌ها سر بر آورده است. به همین خاطر است که شان پن، بازیگر سریال Gaslit، موضع محکمی را در قبال مسئله‌ی واکسیناسیون تیم تولید این تریلر سیاسی اتخاذ کرده است.

نماینده‌ی شان پن روز جمعه به خبرنگار سی ان ان گفت که این ستاره‎‌ی سینما به سر صحنه‌ی سریال Gaslit برنخواهد گشت مگر در صورتی که همه‌ی بازیگران و عوامل پشت صحنه‌ی این درام سیاسی واکسن کووید ۱۹ دریافت کنند.

شان پن و سریال Gaslit

پن در این درام سیاسی که برداشت مدرنی از رسوایی واترگیت در دهه‌ی هفتاد میلادی است و به داستان‌های ناگفته و شخصیت‌های به دست فراموشی سپرده شده‌ی آن ماجرا می‌پردازد، نقش دادستان کل «جان میچل» را بازی می‌کند. جولیا رابرتز نقش مارتا، همسر جان را در این سریال که اواخر سال میلادی کنونی از شبکه‌ی Starz روی آنتن خواهد رفت، بازی می‌کند.

به گزارش Deadline در روز پنجشنبه، اولتیماتوم این ستاره‌ی ۶۰ ساله به این خاطر است که وی از شرایط واکسیناسیونی که توسط NBCUniversal، استودیوی تهیه‌کننده‌ی پروژه‌ی پیشین و کنونیِ وی، در کار قبل اعمال شده بود، رضایت نداشته است.

این هفته، این کمپانی ساخت فیلم و سریال اعلام کرد که واکسیناسیون اجباری را برای «ناحیه‌ی A»، به معنی آن دسته از بازیگرانی که سر صحنه به هم نزدیک می‌شوند، اعمال کرده است.

شان پن و سریال Gaslit

Deadline گزارش داد که به خاطر خیز جدید مبتلایان ویروس کووید ۱۹ در ایالت کالیفرنیا، جایی که فیلمبرداری در آنجا در حال انجام است، پن این خواسته را دارد که افراد خارج از ناحیه‌ی A هم مشمول این خط مشی شده، واکسینه شوند. بدین ترتیب وی شیوه‌نامه‌های ایمنی را به چالش کشیده و به تهیه‌کنندگان گفته که تا تک تک اعضای تیم تولید واکسینه نشده‌اند، به سر کار باز نخواهد گشت.

بنا بر گزارش Deadline، پن پیشنهاد داده که از طریق سازمانش، CORE، روند واکسیناسیون را برای اعضا، بدون هزینه‌ی اضافی تسهیل کند. CORE سازمانی غیرانتفاعی است که طی همه‌گیری کرونا اماکن متعددی را به آزمایش و واکسیناسیون کووید ۱۹ در کالیفرنیا و ایالت‌های دیگر اختصاص داده است. در این گزارش آمده است که غیبت این بازیگر به تاخیر در روند فیلمبرداری منجر خواهد شد چرا که هنوز صحنه‌های بسیاری که می‌بایست با حضور او فیلمبرداری شود باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

ازدواج مخفیانه شان پن ۵۹ ساله با لیلا جورج ۲۸ ساله علیرغم ۳۱ سال اختلاف سنی

منبع: CNN
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود