صحبت های جالب و جنجالی فیروز کریمی در مورد بیرون روی بعد از بازی با پرسپولیس + ویدیو

صحبت های جالب و جنجالی فیروز کریمی در مورد بیرون روی بعد از بازی با پرسپولیس + ویدیو

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های دنیای فوتبال ایران یک بار دیگر با صحبت هایش خبرساز شده است. کریمی در جریان نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس که با شکست سه بر یک تیمش همراه بود از بخشنامه اخیر فدراسیون فوتبال برای الزام حضور سرمربیان در نشست خبری پس از پایان بازی انتقاد کرده و افزود که به خاطر بیرون روی و دل پیچه برای حضور در این نشست دچار مشکل شده است. فیروز کریمی در جریان صحبت های خود چنین گفت: « قبل از این که هر صحبتی کنم، به سازمان لیگ انتقاد دارم. اگر دبیرکل هم این نامه را زده به او هم انتقاد دارم. هیچ لزومی ندارد که بعد از بازی سرمربی تیم در نشست خبری شرکت کند. اگر او از سوی خودش بخشنامه صادر می‌کند، باید وضعیت روحی و جسمی سرمربی را درک کند. من الان مشکل بیرون روی داشتم. تکلیف بیرون روی من چیست. حداقل این است که چند پمپرز [پوشک بزرگسال] بیاورند که من همراه خودم داشته باشم. این یک رویه غلط است. هر کس این بخشنامه را زده باید جوابگو باشد».

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های دنیای فوتبال ایران یک بار دیگر با صحبت هایش خبرساز شده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی در ادامه افزود: «من دل پیچه و دل درد دارم. این کار معنی ندارد. یعنی چه که سرمربی محروم و جریمه می‌شود. هر کسی که از طرف سرمربی می‌آید، مسوول فنی تیم است. الان من نه به خاطر بخشنامه و نه فدراسیون آمدم. من به احترام شما آمدم اما فوق العاده حالم بد است. علت را هم فدراسیون پزشکی ورزشی بهتر می‌داند». فیروز کریمی در ادامه در مورد بازی تیمش با پرسپولیس نیز چنین گفت: «هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند. بعد از زدن گل اول، بنا را روی این گذاشتیم که کار را تمام کنیم چون ما سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. از شانس ما هر چه زدیم به دفاع حریف خورد. ما بعد از زدن گل در لاک دفاعی نرفتیم اما بد آوردیم. حالا برعکس ما، آن‌ها روی گل دوم خود شانس آورند که به پای مدافع ما خورد. البته پرسپولیس بعد از زدن گل مساوی هم عالی بازی کرد. از حق نگذریم استحقاق این پیروزی را داشتند. ما محمد عباس‌زاده را هم به علت مصدومیت از دست دادیم و نتوانستیم روند خودمان را در نیمه دوم ادامه دهیم».

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز و یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های دنیای فوتبال ایران یک بار دیگر با صحبت هایش خبرساز شده است.

کریمی در مورد تداوم سرمربیگری در فصل آینده نیز تصریح کرد: «من مشکلات خانوادگی داشتم و اگر این مشکلات ادامه داشته باشد، مسائل خانوادگی مهم‌تر از ورزش است…اگر حالت روحی همیشگی را ندارم عذر می خواهم. من به شدت درگیری داخلی دارم».

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود