حمله قلبی باب اودنکرک در هنگام فیلمبرداری فصل ششم سریال Better Call Saul

حمله قلبی باب اودنکرک در هنگام فیلمبرداری فصل ششم سریال Better Call Saul

باب اودنکرک بازیگر نقش اصلی سریال Better Call Saul برای اولین بار پس از حمله قلبی در بیانیه ای از خانواده، دوستان و طرفدارانش به خاطر حمایت از خود تشکر کرد. چند روز پیش بود که این بازیگر در جریان فیلمبرداری های فصل ششم سریال به یکباره بیهوش شد و به سرعت به بیمارستان منتقل گردید. بعد از یک دوره چند روزه که خبری از وضعیت سلامت این بازیگر دوست داشتنی وجود نداشت، پسر او، نیت، در توییتی اعلام کرد که حال پدرش خوب بوده و از همه به خاطر حمایت هایشان سپاسگزاری کرد. وقتی خبر بستری شدن اودنکرک علنی شد، بسیاری از افراد، از جمله همبازی های او در سریال Better Call Saul ، حمایت خود از این بازیگر را اعلام کرده و برایش آرزوی سلامتی کردند.

باب اودنکرک بازیگر نقش اصلی سریال Better Call Saul برای اولین بار پس از حمله قلبی در بیانیه ای از طرفدارانش به خاطر حمایت از خود تشکر کرد.

در یک خبر خوشحال کننده دیگر، دیوید کراس که در Mr. Show  با ادونکرک همبازی بود اعلام کرد که به وی تماس تلفنی داشته و حالش اکنون بسیار خوب است. بعد از آن نوبت به باب اودنکرک رسید که خود برای اولین بار بعد از بستری شدن با طرفدارانش صحبت کند. اودنکرک در حساب توییتری خود از تمام کسانی «نگرانی و پشتیبانی خود را از من اعلام کردند» تشکر کرد. او فاش کرد که پزشکان توانسته اند انسداد رگ او را بدون جراحی رفع کرده و قول داد که بعد از ریکاوری خیلی زود باز خواهد گشت. بیهوشی و بستری شدن اودنکرک بسیار ناگهانی و شوکه کننده بود و به همین دلیل صحبت های او مبنی بر سلامتی و خوب بودن حالش نگرانی بسیاری را از این موضوع رفع کرد. در هنگامی که باب اودنکرک دچار حمله قلبی شد، وی در حال فیلمبرداری فصل ششم سریال , Better Call Saul بود که تولید آن از مارس گذشته آغاز شده است. این پروژه به دلیل شیوع کرونا چندین بار با تاخیر همراه بوده و تا زمانی که بازیگر نقش اول آن در حال ریکاوری باشد نیز ساخت آن متوقف خواهد شد.

باب اودنکرک بازیگر نقش اصلی سریال Better Call Saul برای اولین بار پس از حمله قلبی در بیانیه ای از طرفدارانش به خاطر حمایت از خود تشکر کرد.

علیرغم انتظار زیاد طرفداران برای فصل ششم Better Call Saul ، همه موافقند که سلامت اودنکرک در اولویت قرار داشته و این بازیگر محبوب باید فرصت کامل برای ریکاوری تا قبل از بازگشت به کار را داشته باشد. شبکه AMC در ابتدا اعلام کرده بود که فصل ششم سریال Better Call Saul در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد اما با توجه به شرایط جدیدی که برای بازیگر نقش اصلی سریال رخ داده به نظر می رسد این زمان به تعویق خواهد افتاد. شبکه مورد نظر هنوز به طور رسمی اطلاعیه ای در مورد برنامه فیلمبرداری این سریال منتشر نکرده که قابل درک است زیرا مهم ترین نگرانی در روزهای گذشته سلامتی باب اودنکرک بوده است. اکنون که همه می دانند حال اودنکرک خوب بوده و در مسیر بهبودی قرار دارد، تیم تولید سریال نیز می تواند به برنامه ریزی برای تولید ادامه سریال بپردازد.

بیشتر بخوانید: ۸ سوال مهمی که فصل ششم سریال Better Call Saul باید به آن ها پاسخ دهد

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود