لیلا زارع در آغوش سعید آقاخانی در فیلم مسعود کیمیایی + ویدئو

لیلا زارع در آغوش سعید آقاخانی در فیلم مسعود کیمیایی + ویدئو

برای اولین بار در سینمای ایران بعد از انقلاب، صحنه ای از در آغوش کشیدن زن و مرد در فیلم « خون شد » مسعود کیمیایی به نمایش درآمد.

در این صحنه که با نقش آفرینی سعید آقاخانی و لیلا زارع همراه است، مسعود کیمیایی با استفاده از ترفندهای سینمایی و در حقیقت به کارگیری بدل بازیگران، لحظه ی در آغوش کشیدن دو شخصیت زن و مرد داستان را به تصویر کشیده است.

« خون شد » جدیدترین ساخته ی مسعود کیمیایی کارگردان بزرگ ایرانی است. این فیلم در سال ۹۸ ساخته شد و در جشنواره فجر همان سال نیز به نمایش درآمد، اما همچون بسیاری از دیگر فیلم های سینمایی، شیوع کرونا اکران آن را به تعویق انداخت. حالا پس از گذشت دو سال این فیلم بالاخره به نمایش عمومی در آمده است. البته به دلیل بی ثباتی وضعیت سینما در این روزهای کرونایی، مسعود کیمیایی هم مانند بسیاری از فیلمسازان اکران آنلاین فیلمش را به نمایش آن در سالن های خالی سینما ترجیح داده است. اکران آنلاین این فیلم از ۷ مرداد در پلتفرم نماوا آغاز شده است.

« خون شد » فیلمی درام و جنایی است که همچون آثار قبلی مسعود کیمیایی با فیلمنامه ای از خود وی ساخته شده است.

در این فیلم بازیگران مشهور زیادی نقش آفرینی کرده اند، از جمله: سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک صفری، لیلا زارع، هومن برق‌ نورد و سیامک انصاری.

« خون شد » که بیست و نهمین فیلم بلند کارنامه مسعود کیمیایی است، اگرچه فضایی مشابه عموم آثار مسعود کیمیایی دارد اما شاهد ترکیب متفاوتی از بازیگران در این فیلم هستیم.

این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در دو رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای لیلا زارع و بهترین چهره‌پردازی برای محمدرضا قومی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

در خلاصه ی داستان فیلم « خون شد » آمده: فضلی فرزند ارشد خانواده که سال‌ ها خبری از خود به خانواده نداده، به خانه پدری باز می‌گردد و با نامادری‌ اش عهد می‌ بندد تا خواهر و برادرانش که هر یک به نحوی از خانه دور شده‌ اند را با امید فرصتی مجدد، به خانه بازگرداند…

۱۲ نظر

ورود

  • h مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

    وااااااای…. اسلام از دست رفت

    • عرفان مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

      متن رو کامل بخونید. تو متن میگه کیمیایی با استفاده از ترفند های سینمایی و استفاده از بدل بازیگر ها این سکانس رو گرفته

    • لیلا مرداد ۱۹, ۱۴۰۰

      ????

  • مامور مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

    اینکه آغوش به اون معنایی که یک عده فکر میکنند نیسغ

  • مامور مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

    اینکه آغوش به اون معنایی که یک عده فکر میکنند نیست

  • ناشناس مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

    اگر حساب کنیم این آغوش باشد کاش همه چیز ما رو باشد

  • چکامه مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

    واااای من اصلا باورم نمیشه یعنی چی ؟؟؟!!
    چه جوری مجوز نمایش گرفته فیلم مگه میشه مگه داریم

  • محسن مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

    باید این سایت خجالت بکشه
    دزدی میلیارد میلیارد می کنند اینقدر واکنش نشان نمی دهند حالا تو فیلم یک اتفاقی افتاده چطور دامن می زنند که مردم اون دزدی و چپاول ایران را فراموش کنند بیشتر رد گم کنی است
    خدا از این دست خبر نگار آن که واقعیت های جامعه را بیان نمی کنند کجی روی و دزدی و نابودی ایران را بیان نمی کنند ولی با دید موی سر یک زن واسلام سر می دهند نگذرد

  • ناشناس مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

    از آثار فرهنگ غرب گرایی و نگاه به غرب

  • رسول مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

    اینگونه نیست وقتی زن به مرد نزدیک می‌شود برای یک لحظه زاویه دوربین عوض می‌شود و نشان می‌دهد مرد دیگری در قالب یک زن به هنرپیشه مرد می چسبد ولی به بیننده اینگونه القا می‌شود که همان هنرپیشه زن است. در حالیکه اینطور نیست.

  • هعییییییی مرداد ۱۷, ۱۴۰۰

    اون لحظه ای بقل کرد شاید بازیگر مرد باشه ولی اونجایی که دست کشید رو سرش چی ؟