احتمال پایان یافتن The Handmaid’s Tale در فصل ۵ و شروع The Testaments

احتمال پایان یافتن The Handmaid’s Tale در فصل ۵ و شروع The Testaments

در پشت پرده صحبت های زیادی در مورد چگونگی به پایان رساندن سریال The Handmaid’s Tale با یک پایان بندی خوب و قابل قبول در جریان است. سریال اورجینال سرویس استریمینگ Hulu از زمان شروع خود در سال ۲۰۱۷ رشد قابل توجهی کرده است. این سریال بر اساس رمانی به همین نام نوشته مارگارت اتوود در سال ۱۹۸۵، ساخته شده اما بعد از پایان فصل اول، داستان سریال از کتاب پیشی گرفته است. فصل چهارم سریال The Handmaid’s Tale با یک لحظه مهیج و دراماتیک به پایان رسید که باعث می شود بسیاری انتظار تماشای اتفاقات ابتدایی اپیزود آغازین فصل پنجم را بکشند. از قبل اعلام شده بود که Hulu حقوق مربوط به رمان دنباله اتوود در سال ۲۰۱۹ با عنوان The Testaments را خریداری کرده است.

احتمال پایان یافتن سریال The Handmaid’s Tale در فصل پنجم و مهیا کردن شرایط برای روایت سریال The Testaments وجود دارد

داستان این رمان ۱۵ سال پس از اتفاقات رمان اورجینال رخ می دهد اما این بار داستان از دریچه نگاه سه شخصیت متفاوت روایت می شود، از جمله خاله لیدیا، زنی جوان به نام اگنس که در گیلیاد زندگی می کند و یک زن کانادایی به نام دیزی. گفته می شود که در ادامه سریال The Handmaid’s Tale شرایط برای اقتباس تلویزیونی رمان The Testaments در آینده نزدیک فراهم خواهد شد. اکنون در مصاحبه ای با Deadline، جوردن هلمان مسئول ارشد سریال اورجینال Hulu در مورد فصل پنجم سریال The Handmaid’s Tale صحبت کرده است. او در مورد اهمیت این سریال گفته است، به ویژه اینکه تا چه اندازه برای این سرویس استریمینگ موفقیت ساز بوده است. هلمان گفته است که مذاکراتی بین او و تیم ساخت سریال در مورد چگونه به پایان رساندن آن در جریان است که احتمال دارد در فصل پنجم رخ دهد. هلمان بر این نکته تاکید کرده که تیم سازنده سعی دارند انتقال به داستان The Testaments کاملاً طبیعی باشد، از این رو آن ها در حال تلاش برای انجام این کار هستند.

احتمال پایان یافتن سریال The Handmaid’s Tale در فصل پنجم و مهیا کردن شرایط برای روایت سریال The Testaments وجود دارد

احتمال پایان یافتن سریال The Handmaid’s Tale در فصل پنجم و مهیا کردن شرایط برای روایت سریال The Testaments وجود دارد

وی در این باره گفته است: «موفقیت The Handmaid’s Tale برای ما همیشه با ارزش خواهد ماند. با این وجود، چیز دیگری که برایمان اهمیت دارد این است که به شکلی خلاقانه که طبیعی جلوه کند به سریال پایان دهیم و به همین خاطر در ارتباط دائم هستیم، و در حال حاضر با بروس میلر، لیزی ماس و وارن لیتل فیلد در مورد بهترین راه برای پایان دادن به The Handmaid’s Tale صحبت می کنیم. هنوز به پاسخ دست نیافته ایم… تصور می کنم در ماه های پیش رو قادر به پاسخگویی به این سوال خواهیم بود… تولد The Testaments در Hulu و پایان The Handmaid’s Tale با هم مرتبط هستند، همین حالا که دارم صحبت می کنم در حال کار بر روی این موضوع هستیم». با این وجود هلمان گفته است که هنوز در مورد اینکه سریال The Handmaid’s Tale چه زمان به پایان برسد و چند فصل دیگر ادامه داشته باشد تصمیم گیری قطعی نشده است. این سریال در فصول اخیر خود دیگر جذابیت گذشته را از دست نداده و بسیاری از بینندگان از سوء استفاده سریال از ترومای موجود در داستان و سیکلی قابل پیش بینی از امیدواری و ناامیدی شکایت کرده اند.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود