سایت گیومه؛ جایی برای انتخاب راحت کتاب‌های کنکور و کمک‌آموزشی

سایت گیومه؛ جایی برای انتخاب راحت کتاب‌های کنکور و کمک‌آموزشی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیومه سایت فروش کتاب و به‌طور خاص، فروش کتاب کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی است. اما یک فرق اساسی با سایر کتابفروشی‌های آنلاین دارد.

گروه گیومه جمعی است از دوستان و همکارانی که هر کدامشان سال هاست با کتاب و دفتر سروکار داشته‌اند و یک جورهایی انگار کاری غیر از این نداشته‌اند. دنیای ما همیشه همین بوده و حالا سعی کرده‌ایم با جمع‌شدن در گیومه، تجربه‌ها و ایده‌هایمان را با دیگران هم در میان بگذاریم. چرا؟ چون بیش از اینکه فروشنده کتاب باشیم، خودمان همیشه مشتری کتاب بوده‌ایم و هستیم.

یافتن کتاب آموزشی مورد نظر در سایت

حتماً می‌دانید که تعداد و انواع کتاب‌های آموزشی و کنکور خیلی خیلی زیادند. مثلاً با اسم «فارسی دهم» شما با حدود سی تا چهل عنوان کتاب مختلف روبه‌رو می‌شوید. همین‌ها گاهی باعث سردرگمی ما می‌شود. اما گیومه یک کار خیلی متفاوت کرده است. اولاً تمامی کتاب‌های ناشران آموزشی را می‌توانید در سایت ما پیدا و انتخاب کنید. فقط کافی است اول از همه اسم کتاب را در قسمت جستجو بنویسید. شاید چون اسم دقیق کتاب را بلد نیستید، در جستجو و سرچ به نتیجه نرسید.

شاید هم کتاب را پیدا کنید اما ناموجود باشد. در این حالت، فقط کافی است با شماره تلفن موجود در بالای سایت تماس بگیرید. یک قسمتی از اسم کتاب را بگویید تا برایتان پیدا کنیم. مثلاً بگویید زیست کنکور خیلی سبز. حتی اگر در بازار هم کتاب ناموجود باشد، برایتان همه‌جا را می‌گردیم تا ببینیم کتابتان پیدا می‌شود یا نه! بعد با شما تماس می‌گیریم و خبر خوب را می دهیم!

اگر تمایلی به تماس ندارید، می‌توانید به شماره موبایل نوشته شده در سایت، از طریق پیامک یا واتساپ پیام بدهید. راه‌های ارتباطی با گیومه زیاد است. خیالتان راحت.

انتخاب کتاب مناسب

چون ما در گیومه در حیطه کتاب کنکور و کمک آموزشی تخصص داریم و با مشاوران، مولفان و اساتید کنکور زیادی همکاری می‌کنیم. محتوای تمام کتاب‌های بازار را می‌شناسیم. اگر بخواهید، خیلی راحت می‌توانیم از طریق تماس تلفنی یا پیام در شبکه‌های اجتماعی با ما مشورت کنید. ما از شما نیازتان را می‌پرسیم و بهترین کتاب مناسب برای شما را پیشنهاد می‌دهیم. این مشاوره کاملاً رایگان است!

دسته‌بندی‌های متفاوت در سایت

خیلی از دانش‌آموزان یا والدین، فرق دقیق کتاب‌ها را با هم نمی‌دانند. مثلاً تفاوت کتاب جامع با کتاب کار یا تشریحی. ما همه چیز را برای شما متفاوت نشان می‌دهیم تا کتاب‌ها را بهتر بشناسید.

برای کنکوری‌ها در بخش «رقبا چی می‌خونن؟» محبوب‌ترین کتاب داوطلبان کنکور هر رشته را مشخص کرده‌ایم. اگر دانش‌آموز مدارس تیزهوشان هستید یا برای رتبه زیر هزار در کنکور تلاش می‌کنید، بروید سراغ بخش «درصدت رو به صد نزدیک کن!» در اینجا کتاب‌های سطح بالاتر با تست‌های چالشی را مشاهده می‌کنید. از همه ناشران در همه رشته‌ها و پایه‌ها.

اگر خواستید در یک پایه درس را عمیق‌تر یاد بگیرید، کتاب هایی با درسنامه‌های مفصل‌تر و آموزش کامل را برایتان در بخش «پایه‌ات رو تقویت کن!» گذاشته‌ایم.

برای دانش‌آموزان دبستان و متوسطه اول، و بخصوص پدرها و مادرهایشان، صفحه‌ای درست کرده‌ایم تا با انواع کتاب‌های کمک آموزشی آشنا شوند. این کار باعث می‌شود کتابی را انتخاب کنید که کاملاً نیاز شما را برطرف کند. مثلاً اینکه کتاب تیزهوشان می‌خواهید، کتاب کار یا کتاب‌های آمادگی برای ورود به مدارس برتر.

حالا فرض کنید رفته‌اید سراغ یک کتاب خاص. مثلاً شیمی جامع خیلی سبز. اولاً ما خیلی ساده و کوتاه ویژگی‌های کتاب را برای شما توضیح داده‌ایم تا بدانید در کتاب چه خبر است. دوم اینکه در انتهای صفحه، در بخش «دیگه چی بخونیم» کتاب‌های مشابه را برایتان نمایش می‌دهیم تا با دست باز کتاب انتخاب کنید. در خیلی از سایت‌ها، این بخش وجود ندارد و به اسم کتاب‌های مشابه به شما که دنبال شیمی کنکور هستید، فارسی اول دبستان نشان می‌دهند!!!

در کنار تصویر و مشخصات کتاب مورد نظر شما هم بخشی گذاشته‌ایم به اسم «کنارش چی بخونیم». این بخش را جدی بگیرید. کنار هر کتابی یک کتاب مکمل وجود دارد. ما این کتاب‌ها را به شما یادآوری می‌کنیم. مشاوران گیومه با دقت و حوصله این کتاب‌ها را برای شما انتخاب کرده‌اند. مثلاً اگر شیمی جامع خیلی سبز را می‌بینید، ما کتاب مسائل شیمی خیلی سبز را هم برایتان در نظر گرفته‌ایم. یا برای قرابت معنایی نشر الگو، در بخش کنارش چی بخونیم، کتاب لغت و املا نشر الگو را پیشنهاد کرده‌ایم.

همین‌هاست که می‌گوییم گیومه با سایر کتابفروشی‌ها فرق دارد.

بسته‌های جذاب و خرید به‌صرفه

یکی از پیشنهادهای جذاب گیومه، در صفحه بسته‌های پیشنهادی جذاب کتاب قرار دارد. برای تمامی مقاطع و تمامی درس‌ها، بسته‌های مختلفی از کتاب‌های مناسب برای انواع دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور درست کرده‌ایم. مثلاً برای کنکور تجربی، چند بسته متفاوت از بهترین کتاب‌های بازار را برای سطوح مختلف کنکوری ها با مشورت مشاوران و دبیران کنکور انتخاب کرده‌ایم. خرید این بسته‌ها خیلی به‌صرفه‌تر است. چرا؟ چون هم تخفیف بیشتری دارند و هم ارسال رایگان. حتما به این بخش سر بزنید.

ارسال سریع کتاب و خیلی وقت‌ها رایگان!

ما با چند راهکار ساده سعی می‌کنیم کتاب را در کوتاه‌ترین زمان برسانیم دست شما. اگر تهران باشید که زمانش را با شما هماهنگ می کنیم تا به دردسر نیفتید. برای شهرستان هم خبر تمام مراحل کار را به شما پیام می‌دهیم. اگر خریدتان از یک عددی بیشتر هم باشد، کل هزینه‌های پست و ارسال با ماست.

پرداخت راحت‌تر!

خیلی‌ها رمز دوم یا همان رمز پویا را ندارند. به همین دلیل نمی‌توانند در سایت مبلغ خریدشان را پرداخت کنند. نگران نباشید. ما برای شما راه‌های دیگری هم داریم و برای دریافت مبلغ خرید شما صبوریم!

گیومه با سال تحصیلی هماهنگ است

سایت گیومه در هر فصل از سال تحصیلی، یک رنگ‌وبوی متفاوت دارد! یعنی چی؟ یعنی اینکه متناسب با هر فصل از سال تحصیلی، کتاب‌های متفاوتی به شما پیشنهاد می‌کنیم. در تابستان، کتاب‌های کنکوری را در اولویت می‌گذاریم برای کنکوری‌ها. از شهریور و مهرماه، کتاب‌های پایه‌های اول تا یازدهم را بیشتر به شما نشان می‌دهیم. نزدیک امتحانات نیم‌سال اول، با بسته‌هایی جذاب از کتاب‌های امتحانی روبه‌رو می‌شوید. آن هم برای هر پایه تحصیلی که باشید.

از بهمن‌ماه کتاب‌های جمع‌بندی و موضوعی را خواهید یافت و بعد از عید، کتاب‌های سوالات آزمون‌های سراسری را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مثل کتاب‌های دور دنیا گاج، چند کنکور خیلی سبز و کنکوریوم مهر و ماه.

ویترین ما همیشه عوض می‌شود

این توضیحاتی که دادیم، نشان می‌دهد که ویترین کتاب‌های سایت ما زودبه‌زود به‌روز می‌شود. پس عملاً شما عادت می‌کنید که هر چند وقت یکبار، سری به سایت گیومه بزنید.

وبلاگ و مطالب سایت گیومه

این بخش از سایت گیومه را به هیچ‌وجه از دست ندهید. اینجا، کلی مطالب مشاوره‌ای رایگان خواهید دید. از نحوه درست انتخاب رشته بگیرید تا معرفی انواع کتاب‌های آموزشی و معرفی بهترین منابع هر درس برای کنکور و غیر کنکور. مطالب وبلاگ سایت گیومه را مشاوران و اساتید حوزه آموزش برای شما می‌نویسند.

اینستا گرام گیومه

یادتان باشد که ما را در اینستاگرام دنبال کنید. اینستاگرام گیومه شما را از جشنواره‌های تخفیف و برنامه‌های خریدهای به‌صرفه‌تر هم باخبر می‌کند. منظورمان چیست؟

برنامه‌ها و جشنواره‌ها و کد تخفیف

سایت گیومه در هر دوره و به هر مناسبتی، یک بهانه‌ای جور می‌کند تا کتاب‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار شما بگذارد. اگر کمی زبروزرنگ باشید، خیلی راحت می‌توانید تمامی کتاب‌های یک سال تحصیلی‌تان را با قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر تهیه کنید. پس همیشه گوش به زنگ ما باشید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود