لیونل مسی به طور رسمی به پاری سن ژرمن پیوست + ویدیو معرفی

لیونل مسی به طور رسمی به پاری سن ژرمن پیوست + ویدیو معرفی

۲۱ سال برای خودش عمری‌ست و اشک‌های مسی در جلسه‌ی وداع با باشگاه بارسلونا زمانی معنی می‌شود که بدانیم او بعد از ۲۱ سال، ناگزیر رخت سفر بسته. «پیوستن مسی به پاری سن ژرمن». حالا این تیتر بسیاری از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های ورزشی‌ست.

او در حالی از این باشگاه خداحافظی کرد که خیلی چیزهایی که هر بازیکن فوتبالی آرزویش را دارد، همگی را با هم کسب کرده است. او در ۷۷۸ بازی‌ای که برای آبی و اناری پوش‌ها داشت، ۶۷۲ گل زد. ۳۵ جام مختلف را برد و ۶ بار برنده توپ طلا شد.

حالا دیگر او تیم جدیدی دارد و باید شش دنگ حواسش را روی آن متمرکز کند. باشگاه پاری ‌سن ‌ژرمن که بعد از بیانیه تیم بارسلونا مبنی بر عدم تمدید قرارداد مسی، با پدر او وارد مذاکره شده بود، نهایتاً بر سر انتقال وی به این باشگاه به توافق رسید.

پیوستن مسی به پاری سن ژرمنلیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و به زعم خیلی‌ها بهترین بازیکن جهان، روز سه‌شنبه، ۱۰ اوت (برابر با ۱۹ مرداد) با پاری‌ سن ‌ژرمن قرارداد امضا کرد تا دست‌کم به مدت دو سال و تا سال ۲۰۲۳ در این باشگاه توپ بزند (البته بندی برای تمدید سال سوم نیز وجود دارد.) پاری ‌سن ‌ژرمن اعلام کرده پیراهنی که مسی بر تن خواهد کرد، پیراهن شماره ۳۰ خواهد بود. خبرها حاکی از آن است که مسی با موفقیت تست‌های پزشکی باشگاه پی اس جی را پشت سر گذاشته.

با پیوستن مسی به پاری سن ژرمن، و بازی در کنار نیمار، هم‌تیمی سابقش در تیم بارسا و کیلیان امباپه‌ شاهد تشکیل مثلثی مرگبار در نوک خط حمله‌ی این تیم خواهیم بود.

پیوستن مسی به پاری سن ژرمن

وقتی در سال ۲۰۱۷ نیمار با ترک بارسا به سوی پاری سن ژرمن رهسپار شد، برخی گفتند که می‌خواهد از زیر سایه‌ی او فرار کند. اما حالا که پیوستن مسی به پاریسی‌ها قطعی شده، نیمار در صفحه‌ی اینستاگرامش یک استوری گذاشته که خودش را در آغوش مسی نشان می‌دهد و بالای عکس نوشته: «دوباره با هم هستیم.»

لیونل مسی در بیانیه‌ای گفته: «من هیجان‌زده هستم که فصل جدیدی از فعالیتم را در پاری ‌سن‌ ژرمن آغاز کنم. همه چیزِ باشگاه با آرزوهای فوتبالی من هماهنگی دارد. می‌دانم که اعضای تیم و کادر مربیان چقدر فوق‌العاده هستند… بی‌صبرانه منتظر حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس هستم.»

بر اساس اخبار منتشره دستمزد مسی حدود ۳۵ میلیون یورو به ازای هر فصل خواهد بود که به این مبلغ پاداش‌هایی هم اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گریه های بی امان لیونل مسی در کنفرانس خبری خداحافظی با بارسلونا + ویدیو

توضیحات کامل خوان لاپورتا در مورد غیرممکن بودن ماندن لیونل مسی در بارسلونا

۲۰ سکانس ماندگار لیونل مسی ؛ از اولین بازی در لالیگا تا خداحافظی با پیراهن بارسلونا

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود