موج جدید ابتلای هنرمندان به کرونا: حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور و …

موج جدید ابتلای هنرمندان به کرونا: حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور و …

در حالی که کرونای سویه دلتا ایران را در نوردیده است، عواقب آن روز به روز بدتر خود را به نمایش می گذارد. در شرایطی که به نظر می رسد همه چیز در حوزه کرونا به حال خود رها شده و خبری از نتیجه قول های هر روزه مسئولین نیست، هر روزه هزاران نفر به کرونا مبتلا شده و صدها نفر جان می دهند. وخامت اوضاع وقتی مشخص می شود که هنرمندان و سلبریتی ها نیز یکی پس از دیگری از ابتلای خود به کرونا می گویند. تازه ترین خبر مربوط به درگذشت علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بود که روز پنج شنبه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. در روزهای اخیر جمع بزرگی از بازیگران به کرونا مبتلا شده اند.

وخامت اوضاع کرونایی در ایران وقتی مشخص می شود که هنرمندان و سلبریتی ها نیز یکی پس از دیگری از ابتلای خود به کرونا می گویند.

حمید لولایی یکی از مشهورترین بازیگرانی است که به کرونا مبتلا شده و در منزل خود بستری شده است. ابتلای لولایی به کرونا در حالی است که چندی پیش تصاویری از او در حال تزریق واکسن کرونا منتشر شده بود. در ویدیویی که به تازگی که از وضعیت حمید لولایی بعد از ابتلا به کرونا و بستری شدن در خانه منتشر شده، گوینده می گوید که حال عمومی او بهتر شده و اکسیژن خونش به ۹۶ درصد رسیده است که نشان از بهبودی لولایی دارد. در این تصویر اما دیده می شود که به دست این بازیگر مشهور ایرانی سرم وصل شده است. در خبری دیگر، فریده سپاه منصور از ابتلای خود به کرونا بعد از تزریق دو دوز واکسن خبر داد. سپاه منصور تصریح کرده که در تیرماه دو دوز واکسن خود را تزریق کرده اما اخیراً در جریان فیلمبرداری یک سریال به کرونا مبتلا شده و یک هفته است در خانه بستری شده است.

وخامت اوضاع کرونایی در ایران وقتی مشخص می شود که هنرمندان و سلبریتی ها نیز یکی پس از دیگری از ابتلای خود به کرونا می گویند.

چند روز پیش شهره لرستانی دیگر بازیگر سرشناس نیز از ابتلای خود به سویه دلتا کرونا خبر داده بود. وی در حالی که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود، گفته است: «در آی سی یو هستم و به نوع دلتای کرونا مبتلا شده‌ام. هر دو ریه‌ام درگیر شده و توان صحبت کردن ندارم». لرستانی و برخی عوامل سریال «خوشنام» در جریان فیلمبرداری های این سریال به کرونا مبتلا شده و بدین ترتیب ادامه ساخت این سریال تا اطلاع ثانوی متوقف شده است. در خبری دیگر، میرطاهر مظلومی، بازیگر سینما و تلویزیون از ابتلای برخی دیگر از بازیگران کشور به کرونا خبر داده است. وی در این باره گفته است: «بسیار دیگری از بازیگران نیز به کرونا مبتلا شده‌اند و این روز‌ها حال خوبی ندارند از جمله آن‌ها سحر ولدبیگی، حمید لولایی و هومن حاجی عبدالهی هستند که روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند». البته حاجی عبدالهی امروز در یک پست ویدیویی اینستاگرامی ابتلای خود به کرونا را تکذیب کرد و اعلام نمود که حالش خوب است. برخی رسانه ها نیز از قول مظلومی گفته اند که وی مدعی شده صحبتی در مورد ابتلای هومن حاجی عبدالهی به کرونا نداشته است.

وخامت اوضاع کرونایی در ایران وقتی مشخص می شود که هنرمندان و سلبریتی ها نیز یکی پس از دیگری از ابتلای خود به کرونا می گویند.

مظلومی با اشاره به فوت علی سلیمانی در اثر ابتلا به کرونا نیز گفته است: «متاسفانه علی عزیز که در بیمارستان بستری بود و حالش رو به بهبود بود ناگهان با وضعیت بدی مواجه شد و صبح امروز با افت شدید اکسیژن خون درگذشت. علی سلیمانی بازیگر بسیار شریف و با انگیزه‌ای بود و به دلیل اینکه این روز‌ها سر کار و مشغول ایفای نقش بود دچار این ویروس شد». او در پایان صحبت هایش خاطرنشان کرد: «از مسئولین بخواهید هنرمندان به ویژه بازیگران را واکسینه کنند ما بیشتر از هر قشر دیگری در خطر هستیم». پیش از این نیز مونا فرجاد که آخرین روزهای درگیری خود با ویروس کرونا را سپری می‌کند، گفته بود که با وجود تزریق دو دُز واکسن ایرانی به کرونا مبتلا شده است.

فرجاد اعلام کرد ۱۶ روز پس از تزریق دُز دوم درگیر این ویروس شده و بعد از آن رنج جانکاهی گریبانش را گرفته است. فرجاد که واکسن ایرانی زده تاکید می‌کند از هیچ رانتی استفاده نکرده و این واکسن را در فاز تحقیقاتی دریافت کرده است. وی می‌گوید: «ترجیحم این نبود که واکسن ایرانی بزنم. طبیعتا دوست داشتم واکسن‌هایی را بزنم که به تایید سازمان بهداشت جهانی رسیده باشد ولی در اختیار نبود و تنها راهی که می‌توانستم واکسن بزنم، شرکت در فاز تحقیقاتی و مطالعاتی همین واکسن ایرانی بود و همین راه را انتخاب کردم». او تاکید می‌کند که نباید حرفش را حمل به بدی و ناکارآمدی واکسن ایرانی کرد. به همین خاطر ادامه می‌دهد: «این مطلب به معنی بد بودن واکسن ایرانی نیست. تا جایی که می‌دانم در کشورمان سابقه خوبی در ساخت واکسن داریم. اما خب این واکسن هنوز به تایید سازمان بهداشت جهانی نرسیده است».

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود