چرا کامرون دیاز از بازیگری کناره گیری کرد و اکنون چه می کند؟

چرا کامرون دیاز از بازیگری کناره گیری کرد و اکنون چه می کند؟

کامرون دیاز می گوید که بعد از تصمیم به کناره گیری از بازیگری احساس می کند خودش است و سلامت کامل دارد. دیاز در سال ۲۰۱۸ در جریان قسمت ویژه سریال Sweetest Thing در کنار همبازی های سابقش، سلما بلر و کریستینا اپلگیت از تصمیم خود برای کناره گیری از دنیای بازیگری گفت. از آن زمان به بعد، کامرون دیاز تمرکز خود را روی زندگی مشترکش با بنجی مدن گیتاریست گروه Good Charlotte و دختر مشترکشان، ردیکس، گذاشته است. اگر چه دیاز از سال ۲۰۱۴ در هیچ فیلمی بازی نکرده است، او در اوایل دهه ۲۰۰۰ از ستارگان بزرگ هالیوود به شمار می آمد. او ابتدا در سال ۱۹۹۴ و با فیلم The Mask معرفی شد که در آن نقش مقابل جیم کری را داشت. دیاز که دوران فعالیتش به عنوان مدل را کنار گذاشته بود در این فیلم توانایی های کمدی و زیبایی طبیعی خود را به نمایش گذاشت که شروع قوی او در هالیوود را در پی داشت.

کامرون دیاز می گوید که بعد از تصمیم به کناره گیری همیشگی از بازیگری احساس می کند خودش است و سلامت کامل دارد.

با پایان یافتن دهه ۱۹۹۰، دیاز در نقش های اصلی فیلم های زیادی مانند There’s Something About Mary و Any Given Sunday بازی کرد. در اوایل دهه ۲۰۰۰، او توانست خود را به عنوان یک ستاره بزرگ نشان داده و در فیلم های مانند Charlie’s Angels و فرانچایز انیمیشنی محبوب Shrek توانست بار دیگر قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. کامرون دیاز در مورد شرایط پس از کناره گیری اش از بازیگری می گوید: «بازی کردن لذت بخش است، دوستش دارم، بازیگری را دوست دارم. حس می کنم آن دوران بسیار خوش شانس بودم زیرا افرادی بودند که به مدت ۲۰ سال با آن ها کار می کردم، کسانی که می دانم بهترین افراد از نظر من بودند اما می خواستم خودم بتوانم زندگی ام را مدیریت کنم. روتین من در طول روز در واقع چیزی است که بتوانم به تنهایی آن را مدیریت کنم».

کامرون دیاز می گوید که بعد از تصمیم به کناره گیری همیشگی از بازیگری احساس می کند خودش است و سلامت کامل دارد.

در سال ۲۰۲۰، دیاز در گفتگو با گوینث پالترو در مورد تصمیمش برای کناره گیری از بازیگری گفت که اکنون احساس آرامش می کند: «احساس آرامشی در روحم زیرا در نهایت از خودم مراقبت می کردم». در کنار تصمیم او برای اختصاص دادن وقت و انرژیش به خانواده، دلیل دیگر کامرون دیاز برای دوری از بازیگری، آسیبی بود که بازیگری و وسواس عمومی نسبت به زندگیش به روابط خانوادگی او وارد کرده بود. او بعد از مدتی متوجه شد که توجه مداوم افکار عمومی دیگر برایش لذت بخش نیست، موضوعی که بخشی جدایی ناپذیر از دنیای ستارگی و بازیگری است. با این وجود، از زمان ترک بازیگری، دیاز همواره سرگرم بوده، کمپانی شراب خودش را راه اندازی کرده و چندین کتاب را نیز به نگارش درآورده است.

کامرون دیاز می گوید که بعد از تصمیم به کناره گیری همیشگی از بازیگری احساس می کند خودش است و سلامت کامل دارد.

در حالی که بازیگران بسیاری بعد از چند سال کناره گیری از بازیگری، دوباره به این عرصه بازگشته اند، به نظر می رسد کامرون دیاز از تصمیم خود برای دور ماندن از شهرت و انظار عمومی راضی است. کسب و کار و خانواده به خوبی وقت دیاز را پر کرده و به نظر می رسد که او علاقه ای به بازگشت به جلوی دوربین دستکم به این زودی ها را نخواهد داشت.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • magid مرداد ۲۸, ۱۴۰۰

    خداروشکر فقط گم شد رفت خیلی رقت انگیز بود واقعا کسی هم بهش پیشنهاد کار نمیداد بعد خدافظی کرده از چی خدافظی کرد؟

    • ایمان آذر ۱۹, ۱۴۰۲

      چرت نگو
      یکی از پول سازترین ستاره های هالیوود بود
      بعد از ۱۰ سال و لا گرفتن دستمزد بسیار بالا به بازیگری برگشت و چند ماه بعد مطرح ترین اکشن سال را با جیمی فاکس از اون میبینیم