اسحله کشیدن داور فوتبال هندوراسی برای تماشاگران خشمگین + ویدیو

اسحله کشیدن داور فوتبال هندوراسی برای تماشاگران خشمگین + ویدیو

در یک اتفاق نادر در دنیای فوتبال، یک داور هندوراسی پس از پایان مسابقه، طرفدارانی که به او توهین می کنند را با سلاح کمری خود تهدید می کند. این داور رسمی هندوراسی که نام وی فاش نشده، بعد از اینکه پنالتی جنجال برانگیز او در لیگ لا جیگوا در هندوراس باعث اعتراض تماشاگران می شود، خود را به سلاح کمری مسلح می کند. گزارش های محلی می گویند که این داور برای محافظت از خود دست به اسلحه کمری برده، بعد از این که تماشاگران خشمگین پس از پایان بازی قصد حمله به او را داشته اند. تصاویر منتشر شده از این ماجرا نشان می دهد که تماشاگران خشگمین وارد زمین شده و داور وسط در حالی که یک سلاح کمری در دست دارد در میانه میدان راه می رود.

در یک اتفاق نادر در دنیای فوتبال، یک داور هندوراسی پس از پایان مسابقه، طرفدارانی که به او توهین می کنند را با سلاح کمری خود تهدید می کند.

صدای تماشاگران در حال توهین و ناسزا به داور شنیده می شود و در ابتدای ویدیو نیز صدای شلیک گلوله به گوش می رسد. به نظر می رسد داور وسط از ترس حمله تماشاگران به خود، چندین گلوله در پایان بازی شلیک می کند. در این ویدیو شنیده می شود که یکی از طرفداران خشگمین، داور را «حرامزاده» خطاب قرار داده اما در جایگاه تماشاگران مانده و به داور نزدیک نمی شود. تاکنون اسم داوران این بازی فاش نشده و هنوز مشخص نیست که داور وسط به خاطر رفتار دیوانه وارش با تنبیه و مجازاتی روبرو می شود یا خیر. هیچ خبری از زخمی شدن تماشاگران در این ماجرا مخابره نشده است. هندوراس تاریخ قابل توجهی در زمینه خشونت در زمین فوتبال دارد که مشهورترین آن ها اتفاق موسوم به «جنگ فوتبالی» بود که در سال ۱۹۶۹ در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هندوراس و السالوادور رخ داد.

در یک اتفاق نادر در دنیای فوتبال، یک داور هندوراسی پس از پایان مسابقه، طرفدارانی که به او توهین می کنند را با سلاح کمری خود تهدید می کند.

تیم ملی دو کشور در جریان مسابقات مقدماتی جام جهانی در یک مسابقه رفت و برگشت به مصاف هم رفتند و دشمنی هایی که بین دو کشور وجود داشت، باعث شد در هر دو بازی تماشاگران دو تیم و همچنین بازیکنان با هم درگیر شوند. در کمتر از سه هفته، دو کشور به هم اعلان جنگ داده و درگیری ها در زمین مسابقه نیز تنش بین دو کشور را به نقطه ای بحرانی رساند. اوایل ماه جاری نیز در جریان یک تیراندازی مرگبار در زمین فوتبال در ایالت گواناخواتو در مکزیک سه نفر کشته و یک نفر زخمی شد. این حادثه مرگبار در جریان نیمه دوم یک مسابقه آماتوری بین تیم های سانتا آن دل کونده و زونا پایل رخ داد. یک مرد مسلح که با سلاح کلاشنیکف خود به سمت برخی از تماشاگران آتش گشود و سپس با یک خودرو سفید رنگ از محل حادثه گریخت، عامل این کشتار معرفی شده و هنوز دستگیر نشده است.

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود