دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود سریال The Witcher فاش شد

دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود سریال The Witcher فاش شد

در شرایطی که مجله ورایتی در روزهای اخیر به افشاگری در مورد دستمزد بازیگران مشهور در سریال های تلویزیونی پرداخته است، دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود سریال The Witcher نیز فاش شده است. فصل اول این سریال پرطرفدار نتفلیکس در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد که یکی از بهترین فصول اول سریالی در تاریخ این نتفلیکس از لحاظ میزان بینندگان بوده است. این سریال فانتزی به سرعت به خاطر ساختار غیرمرسوم روایت خود، شخصیت های دوست داشتنی و فضای گسترده مورد توجه مخاطبان قرار گرفت اما در قلب این سریال هنری کاویل با شخصیت گرالت اهل ریویا قرار داشت که یک شکارچی هیولای سرسخت بود که در کودکی در نتیجه جادو دچار جهش شده بود. این سریال بر اساس رمان ها و داستان های کوتاهی نوشته آندرزی ساپکوفسکی به زبان لهستانی ساخته شده بود.

مجله ورایتی در فهرست دستمزد بازیگران مشهور تلویزیون، دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود از سریال The Witcher را فاش کرده است.

سریال The Witcher همچنین داستان ینفر اهل ونگربرگ و پرنسس سیری را نیز روایت می کند و برخی از شخصیت های اصلی سریال در برهه هایی از داستان با هم روبرو می شوند. بعد از استقبال از فصل اول مشخص بود که نتفلیکس ساخت فصل دوم را نیز در برنامه قرار خواهد داد که قرار است ۱۷ دسامبر جاری منتشر شود. به نظر می رسد داستان فصل دوم سریال The Witcher در مورد سفر ماجراجویانه گرالت و سیری به کائر مورهن خواهد بود، جایی که پرنسس جوان به عنوان یک ویچر آموزش خواهد دید اما با توجه به وسعت دنیای رمان های ساپکوفسکی احتمالات بی پایانی در مورد روایت این فصل می تواند وجود داشته باشد. در حالی که طرفدران بی صبرانه انتظار فصل دوم سریال The Witcher را می کشند، مجله ورایتی دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود از این سریال را فاش کرده است. بر اساس ادعای این مجله، کاویل برای هر اپیزود از این سریال ۴۰۰,۰۰۰ دلار دستمزد گرفته است که در حد و اندازه قدرت ستارگی او نیز هست.

مجله ورایتی در فهرست دستمزد بازیگران مشهور تلویزیون، دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود از سریال The Witcher را فاش کرده است.

اما نکته جالب این است که دستمزد او در مقایسه با دیگر ستارگان دنیای تلویزیون، دستمزد کاویل کمتر است. برای مثال دیوید هاربر و وینونا رایدر ستارگان سریال Stranger Things نیز دستمزدی مشابه می گیرن و جیسون سودیکیس به ازای هر اپیزود از سریال Ted Lasso نزدیک به ۴۰۰,۰۰۰ دلار دستمزد گرفته است. این دستمزدها در حالی است که رابرت داونی جونیور در سریال The Sympathizer و کریس پرت برای سریال The Terminal List در هر اپیزود دستمزدی بیش از یک میلیون دلاری دریافت کرده اند. لازم به ذکر است که دستمزد این دو بازیگر مربوط به سریال های کوتاه بوده و بدین ترتیب دستمزد آن ها ثابت باقی می ماند. اما سریال The Witcher پتانسیل تبدیل شدن به یک سریال تا ۶ فصل را نیز دارد و این تداوم می تواند درآمد هنری کاویل را در کل افزایش دهد.

مجله ورایتی در فهرست دستمزد بازیگران مشهور تلویزیون، دستمزد هنری کاویل برای هر اپیزود از سریال The Witcher را فاش کرده است.

با این وجود عجیب به نظر می رسد که بازیگری مانند کاویل که در فیلم های بلاک باستری مانند Man of Steel و Mission: Impossible – Fallout از بازیگران اصلی بوده، دستمزدی کمتر از همتایان خود برای یک سریال تلویزیونی دریافت کند. ظاهراً سریال The Witcher یک پروژه با علاقمندی شخصی برای کاویل بوده و به همین خاطر حاضر شده دستمزد خود را کاهش دهد تا به این سریال در سرمایه گذاری بر دیگر حوزه های سریال کمک کرده باشد.

بیشتر بخوانید: تیزر جدید فصل دوم سریال The Witcher توسط نتفلیکس منتشر شد + ویدیو

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • اریا شهریور ۱۲, ۱۴۰۰

    بنطر بیشتر هم حقشه این سریال هرچی داره از این بازیگره اگر این بازیگر نبود من به این سریالو نگاه نمیکردم