ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برخلاف باور عمومی استفاده از عطر و ادکلن تنها برای خوشبو بودن یا جذب افراد نیست. مطالعات روانشناسی در این زمینه نشان داده است که بوی عطر و ادکلنی که از بدن افراد به سیستم عصبی مخابره می شود علاوه بر ایجاد حس مطلوب یا نامطلوب نشانه ها و سینگالی از شخصیت فرد نیز را ارائه می دهد. رایحه ها بر حس و حال انسان ها، هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی تاثیر گذار هستند. تجربه رایحه های خوشایند از برخورد با افراد مختلف باعث می شود به صورت ناخوداگاه به سمت آن ها جذب شده و حس بهتری را تجربه کنید.

برای مثال آقایان تمایل دارند عطر و ادکلنی استفاده کنند که به آن ها اعتماد به نفس می دهد. همچنین می خواهند بواسطه انتخاب رایحه های شیک و مناسب بتوانند افراد مورد علاقه اشان را به سوی خود جذب کنند. دقت در انتخاب صحیح این عطرهای مردانه با توجه به تیپ، شخصیت و سلیقه ای که آقایان  دارند، اهمیت بالایی دارد زیرا به نوعی محرک احساسات بانوان هستند.

اثرات باور نکردنی رایحه عطرها بر روی حس بویایی

در یک تست از خانم ها خواستند که با چشمان بسته و تنها از روی بوی بدن، آقایان را انتخاب کنند. نتیجه بسیار جالب بود، استشمام بوی برخی عطرها حس ناخوشایندی را بوجود می آورد و باعث می شد از انتخاب منصرف شوند. اما رایحه برخی عطرها بر روی بدن آقایان با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین بو تشخیص داده شد، که در لیست عطرهای محبوب مردانه از نظر بانوان قرار گرفته است.

سال هاست که کمپانی های عطر و ادکلن با انجام تحقیقات وسیع بر روی سیستم عصبی مغز و تجربه ای که حس بویایی با خود به همراه دارد، تلاش دارند نت هایی را تولید کنند که بیشترین تاثیر گذاری را پس از استفاده داشته باشد. البته این اثر گذاری زمان بر خواهد بود و اینطور نیست که با یک بار استفاده سریعا جلب توجه نماید. انتخاب عطر بسیار سلیقه ای است و از طرف دیگر عطرها در ترکیب با پوست بدن ممکن است رایحه های متفاوتی را ایجاد کند. اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از عطر، ادکلن

و ادوپرفیوم بر روی بدن تمیز بهترین عملکرد را دارد.

عطر و رایحه ای که هر فرد برای خود انتخاب می کند بر اساس شخصیت، روحیات و علایق خاصی که دارد است. این انتخاب عطر باعث می شود که افراد معمولا با همان بو و رایحه شناخته می شود. انسان ها با بویی که از بدن خود پراکنده می کنند در ذهن بقیه افراد ردی از خود به جا می گذارند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اتفاقی بویی را استشمام کرده باشید که به یاد آورنده  شخصی خاص، موقعیت یا مکانی در گذشته برای شما باشد. این همان اثری است که عطرها  از طریق حس بویایی، در مغز از خود برجای می گذارند.

دسته بندی مختلف عطرها بر اساس حسی که در مغز ایجاد می کنند

معمولا عطرها و ادکلن ها در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند از جمله : رایحه تند، رایحه تلخ، رایحه شیرین، رایحه ملایم، رایحه گرم و رایحه خنک که افراد بر اساس سلیقه و علاقه خود می توانند از بین این رایحه ها ادکلن مناسب را انتخاب کنند.

برای جلب نظر خانم ها عطر و رایحه ای را انتخاب کنید که با شخصیت شما بیشترین سازگاری را دارد و با ایجاد حس اعتماد به نفس شما را شیک تر نشان دهد. دوام، ماندگاری، پخش بو و میزان اسانس به کار رفته شده در عطر و ادکلن نیز از نکاتی است که باید حتما مورد توجه قرار دهید. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن که معتبر هستند را بررسی کنید، مخصوصا در بخش نظرات کاربران که بازخورد استفاده از برندهای مختلف توسط مشتریان ذکر شده است را مطالعه کنید تا انتخاب بهتری را تجربه کنید. در ادامه به بررسی ویژگی های شخصیتی که از انتخاب عطر و ادکلن توسط افراد می توان فهمید می پردازیم:

عطرهایی که رایحه ای ملایم و مطلوب دارند

عموما این رایحه را افرادی استفاده می کنند که خیلی پر حرف نبوده و مهمولا اسرار فاش نشده بسیاری دارند. ارتباط برقرار کردن با این فراد آسان است و به راحتی می توان نظرشان را جلب کرد. البته اعتماد یکی از فاکتورهای اساسی زندگی این افراد است. افرادی که نت های لایم را بیشتر می پسندند از محبوبیت مناسبی در جمع برخوردار هستند. آرام بودن از نشانه های شخصیتی این افراد است. برای خرید عطر و ادکلن مردانه اصل حتما مراکز و نمایندگی های مجاز را انتخاب کنید. ادکلن و عطرهای اصل ویژگی های دارند که بایستی مد نظر گرفته شود.

عطرهای تند و گرم برای اعتماد به نفس بیشتر

معمولا افرادی که عطرهای تند را استفاد می کنند از اعتماد به نفس بالایی بهر می رند و در زندگی شخصی و کاری خود به عنوان یک مدیر قوی و مورد اعتماد شناخته می شوند. این دسته افراد با اعتماد به نفس و محکم به نظر می رسند و ضریب هوشی بالایی نیز دارند. افرادی که رایحه های تند و گرم را بیشتر می پسندند از قوای روی و جسمی بالایی برخوردار هستند.

نت های شیرین مخصوص افراد شوخ طبع

افرادی که عموما پرسش گر و اهل یادگیری هستند بیشتر رایحه های شیرین را می پسندند. خیال پردازی، اعتماد به دوستان ویژگی های شخصیتی این افراد محسوب می شود. انتخاب نت های شیرین باعث می شود جذاب تر و پر انرژی تر به نظر برسند.

عطرهایی با نت های تلخ برای افرادی با روحیات جدی

نت های تلخ عطرها برای افرادی که در برابر تغییرات به سختی منعطف هستند و در زندگی روزمره جدیت خاصی دارند مناسب تر است. انگیزه کاری در مورد این افراد باعث تحسین اطرافان می شود. نت های تلخ را افراد فعال و با انرژی بیشتر می پسندند. روحیه شکست ناپذیری آن ها در انجام امور قابل احترام است زیرا به راحتی در مقابل مشکلات تسلیم نمی شوند.

رهبر بودن ویژگی افرادی که نت های خنک را بیشتر می پسندند

رایحه های خنک را افرادی انتخاب می کنند که سعی دارند با  صرف کمترین انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشند. این افراد معمولا تجارت رهبری خوبی دارند و بقیه معمولا آن ها به عنوان رهبر می پذیرند. انتخاب نت های خنک هم در بین زنان و هم مردان مشترک است و هر دو استفاده می کنند.

به طور کلی خرید عطر وادکلن بر اساس فصول مختلف نیز متغییر است. زیرا هر فصلی رایحه ای مناسب خود را می پسندد. همچنین خرید عطر و ادکلن زنانه اصل و اورجینال بودن محصول بسیار با اهمیت است. زیرا عطر و ادکلن های تقلبی علاوه بر ماندگاری بسیار پایین، باعث بروز بیماری های تنفسی و پوستی می شود.

یک نظر

ورود

  • زامیار داوودی تیر ۸, ۱۴۰۱

    به نظر من عطرهای مردانه ادوتویلت پخش بوشون بیشتر از غلظت های دیگه عطرهای مردونه هست. واسه همینم هست که بیشتر عطرهای مردانه تو غلظت ادوتویلت تولید میشن. چون مردا بیشتر دوست دارن که پخش بوی عطرشون بیشتر باشه تا ماندگاریش