آنجلینا جولی از دعوایش با برد پیت به خاطر همکاری با متجاوز به خود می گوید

آنجلینا جولی از دعوایش با برد پیت به خاطر همکاری با متجاوز به خود می گوید

آنجلینا جولی فاش کرده است که او و شوهر سابقش، برد پیت، بر سر تصمیم پیت برای همکاری با هاروی واینستاین با هم درگیری داشته اند. جولی که یک بازیگر سرشناس است، در زمینه فیلمسازی و فعالیت های بشردوستانه نیز نامی برای خود دست و پا کرده است. او که به خاطر نقش هایش در فیلم های Maleficent, Lara Croft: Tomb Raider, Gia و Girl, Interrupted شناخته می شود تاکنون جوایز سینمایی متعددی از جمله گلدن گلوب و اسکار را دریافت کرده است. جولی قرار است نقش ثنا در فیلم Eternals را بازی کند که اولین حضور او در دنیای مارول در کنار ستارگانی مانند کیت هرینگتون و ریچارد مدن است.

آنجلینا جولی فاش کرده است که او و شوهر سابقش، برد پیت، بر سر تصمیم پیت برای همکاری با هاروی واینستاین با هم درگیری داشته اند.

در حالی که جولی به خاطر بازی ها و فعالیت های بشردوستانه اش مورد توجه قرار گرفته، ماجرای طلاقش از برد پیت و دعوای حقوقی بر سر حضانت فرزندان باعث شده بیش از پیش در تیررس رسانه ها قرار داشته است. در مصاحبه ای که با روزنامه گاردین داشته، جولی از ناراحتی اش بابت همکاری شوهر سابقش با هاروی واینستاین گفته است. جولی یکی از زنان متعددی بود که پا پیش گذاشته و مدعی شدند که واینستاین با آن ها بدرفتاری جنسی داشته است. این بازیگر سرشناس مدعی است که زمانی که ۲۱ ساله بوده و در فیلم Playing by Heart با هاروی واینستاین همکاری داشته، توسط او مورد اذیت و آزار قرار گرفته هر چند توانسته از آن موقعیت فرار کند. بعد از این تجربه بود که جولی از همکاری مجدد با واینستاین خودداری کرده و در مورد او به دیگران هشدار داد.

آنجلینا جولی فاش کرده است که او و شوهر سابقش، برد پیت، بر سر تصمیم پیت برای همکاری با هاروی واینستاین با هم درگیری داشته اند.

با این وجود، پیت در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ در فیلم های Inglorious Bastards و Killing Them Softly با واینستاین همکاری داشت، تصمیمی که برای جولی قابل درک نبود و باعث درگیری او با پیت شد. جولی بر این باور بود که این تصمیم باعث می شود بدرفتاری واینستاین با او کم اهمیت جلوه داده شود. آنجلینا جولی در مصاحبه خود در این باره چنین گفته است: «واقعاً نمی خواهم این کتاب را به سمت داستان هایی در مورد هاروی ببرم. سوء رفتار رخ داد. در یک مسیر رخ داد و چیزی بود که باید از آن فرار می کردم. خودم را دور نگه داشتم و به دیگران در مورد او هشدار دادم. به یاد دارم به جانی، شوهر اولم، گفتم که خیلی خوب واکنش نشان داد و این موضوع را به گوش دیگران رساند که اجازه ندهید دخترها با او تنها جایی بروند. از من خواسته شد در فیلم The Aviator بازی کنم اما به خاطر حضور هاروی در این پروژه، نه گفتم. دیگر هیچگاه با او همراه نشده و همکاری نکردم. اما وقتی برد این کار را کرد برایم سخت بود. در مورد این ماجرا با هم درگیر شدیم. البته که ناخوشایند بود»

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود

  • باس شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

    چقدر جدیدا هارت و پورت میکنه این پیرزنه. یکی نیست بهش بگه دوره تو گذشت دیگه الکی دست و پا نزن که بیای توی خبرها. سرجمع ۳-۴ تا فیلم بدردبخور هم نداره. الان هم اگر بهش کار میدن به خاطر قیافشه که شاید با یک من آرایش شبیه جوونیاش بشه.

    • سهیل شهریور ۱۴, ۱۴۰۰

      داش تو اگه همین زمانی رو که صرف نظر دادن به سلبریتی ها بکنی ، صرف خودت کنی ، دانشمندی میشی واسه خودت

    • وحید12 شهریور ۱۵, ۱۴۰۰

      دقیقا همینه ، وقتی وارد سینما میشن اولش با برهنگی شروع میکنن و هرکاری میکنن بعد که معروف و شناخته شدن شروع میکنن به حقیقت گویی که فلانی فلانی اینکارو با من کرد و هزارتا تهمت دیگه هم میزنن
      درآخر که پیر میشن به غلط کردن میفتن و دوباره شروع میکنن به کارهای اول بازیگری که رو بورس بمونن!!

      • توک شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

        خوب تو هنوز این رو درک نکردی که برهنگی یه انتخاب شخصیه و اگه کسی تو فیلمی برهنه شد به این معنی نیست که موظفه به همه پا بده و یا همه اجازه داشته باشن بهش تجاوز کنن.
        شما داری فرهنگ طرف مقابلت رو براساس معیارهای فرهنگی خودت قضاوت میکنی و این کار اشتباهیه.

    • توک شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

      شما هم اگه برهنه میشدی ولی در عوض آدم مفیدی بودی هنوز بهتر از این بود که بشینی دیگران رو اینطور قضاوت کنی!

  • یاشار مجد شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

    دوره ت گذشته دیگه عزیزم هرچند دوره ی خاصی هم از لحاظ هنری نداشتی و صرفا تجاری بودی. بقیه حرفا هم حاشیه ست تا روی بورس بمونی

  • bahareh فروردین ۷, ۱۴۰۱

    عجب یه خرف حساب زد لعنت ب ها ر و ی