مقایسه جالب بازی جواد عزتی و شان پن در یک سکانس + ویدئو

مقایسه جالب بازی جواد عزتی و شان پن در یک سکانس + ویدئو

چند روزی است ویدئویی با موضوع مقایسه ی بازی جواد عزتی در سریال «زخم کاری» ساخته ی محمد حسین مهدویان با بازی شان پن در فیلم «میستیک ریور» به کارگردانی کلینت ایستوود که جایزه اسکار را برای این بازیگر به ارمغان آورد، در فضای مجازی دست به دست می شود.

در هر دو سکانس هر دو شخصیت مرد، دختر خود را از دست داده اند و در شوک به سر می برند.

سریال پر سرو صدای «زخم کاری» جمعه ی این هفته با پخش قسمت پانزدهم آن به پایان خواهد رسید.

اولین تجربه ی محمد حسین مهدویان در حوزه ی سریال سازی از زمان آغاز انتشار خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. پخش این سریال حواشی و جنجال های زیادی به دنبال داشت و با رکوردشکنی هایی هم همراه شد.

انتشار سریال زخم کاری که با سرمایه گذاری فیلیمو ساخته شده، از خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

این سریال اقتباسی است از رمان کوتاه «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی زاد؛ رمانی با موضوع پدرخوانده‌ های قدرت و ثروت کشور که در میانه ی دهه ۹۰ به چاپ رسید و خود با الهام از نمایشنامه «مکبث» اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است.

محمدحسین مهدویان علاوه بر کارگردانی سریال زخم کاری ، فیلمنامه ی آن را هم نوشته بود و تهیه کنندگی کار برعهده ی محمدرضا تخت کشیان بود.

در سریال زخم کاری بازیگران مطرح زیادی حضور داشتند اما بیش از همه بازی جواد عزتی و رعنا آزادی ور مورد توجه قرار گرفت که نقش های اصلی سریال را برعهده داشتند. زخم کاری سومین همکاری جواد عزتی و مهدویان، بعد از فیلم های سینمایی «ماجرای نیمروز» و «ماجرای نیمروز: رد خون» بود.

نظرات درباره ی این سریال بسیار متفاوت بوده، برخی تماشاگران به تمجید از آن پرداخته اند و برخی آن را درخور این تحسین ها ندانسته اند.

اما یکی از موضوعاتی که بیشترین حواشی را برای سریال زخم کاری رقم زد سانسورهای فراوان این سریال بود.

این موضوع حتی باعث شد پخش سریال زخم کاری چند روزی متوقف شود و به درگیری لفظی میان سازندگان سریال با ساترا، سازمان وابسته به صدا و سیما که مسئولیت نظارت بر شبکه نمایش خانگی را برعهده دارد، انجامید.

این سانسورها داد محمد حسین مهدویان را درآورد و او ساعاتی پس از رکوردشکنی قسمت نهم سریال خود از جهت میزان تماشا، اعلام کرد برای مدتی کوتاه شبکه اجتماعی اینستاگرام را ترک می کند.

قسمت نهم سریال زخم کاری در اولین روز نمایش خود، در فاصله ساعات ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۸ مرداد توانست ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا را به ثبت برساند که در میان تمامی سریال‌ های فیلیمو در روز اول انتشار یک رکورد منحصر به‌ فرد بود.

جواد عزتی و هانیه توسلی، بازیگران زخم کاری هم از سانسورهای سریال اظهار تعجب و گله کردند.

جواد عزتی در مصاحبه ای گفت هم متن از قبل تأیید شده و هم برای هر تغییری مجوز جداگانه ای دریافت شده بود.

هانیه توسلی هم در مصاحبه ی جداگانه ای گفت بیشتر سکانس های مربوط به او حذف شده و این مسأله با وارد کردن آسیب به داستان سریال باعث سردرگمی بیننده هنگام تماشای کار شده است.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای گوشی لاکچری شخصیت مالک در سریال «زخم کاری»

۵ نظر

ورود

  • m.zarkoob شهریور ۱۷, ۱۴۰۰

    شوخیشم قشنگ نیست ، لعنتی دیدن همون سی ثانیه هم از بازی شان پن موهای تنو سیخ میکنه ، بعد این سکانس انقدر عصبی شد یکروز تمام فیلمبرداری رو متوقف کردن ک این اروم شه ببین طرف چقدر تو نقشش فرو رفته بوده

  • علیرضا شهریور ۱۷, ۱۴۰۰

    تفاوت بازی بازیگران دقت کنید دردی که بازی شان پن نشون میده واقعی تر حرکات چشم و صورتش لحن صدایی که بالا و پایین میره
    در کنارش نمایی که کارگردان انتخاب کرده دقت کنید ایستوود بعد به کجا کات میده بی نظیره بعد بزارید کنار نمای این سریال واقعا کودکانه است

  • شایان شهریور ۱۸, ۱۴۰۰

    بازی جواد عزتی دقیقا شبیه نقش بابا اتی بود ، انگار داشت میخندید !

  • بهرام شهریور ۱۸, ۱۴۰۰

    راستش این سکانس از بازی جواد عزتی رو دیدم یاد نقش بابا اتی در قهوه تلخ افتادم. فقط گریمش فرق می کرد. یعنی چقدر متفاوت بازی می کنه نقشها رو!

  • آنتی رضا ستوده شهریور ۱۹, ۱۴۰۰

    من موندم بازیگرا چه جوری این ادا اطوارا رو در میارن؟من بابام مرد فقط پوکر فیس بودم بدون یه قطره اشک?‍♀️