باردار شدن دنیا جهانبخت از مهراد جم و تنها شدن او بعد از بازگشت شوهر به ایران

باردار شدن دنیا جهانبخت از مهراد جم و تنها شدن او بعد از بازگشت شوهر به ایران

از قرار معلوم رابطه‌ی دنیا جهانبخت و مهراد جم هم به پایان خود رسیده است و البته نتیجه‌ی این ازدواج یک بچه است که احتمالا هرگز رنگ پدر را نخواهد دید، چرا که مهراد جم، یعنی پدر بچه، به ایران بازگشته و قصد ادامه فعالیت‌هایش به عنوان خواننده را در ایران دارد. و البته دنیا جهانبخت همچنان در انگلیس خواهد ماند و بچه را با همراهی مادرش تر و خشک خواهد کرد.

دنیا جهانبخت و مهرداد جم

جهانبخت دلیل جدایی جم و خودش را در یک استوری علاقه‌ی جم برای بازگشت به ایران و ادامه‌ی فعالیت‌هایش به عنوان خواننده بیان کرده بود. بر خلاف صفحه‌ی اینستاگرام جهانبخت، در صفحه‌ی مهراد جم نشانه‌ای از بچه و یا حتی مادر بچه دیده نمی‌شود. دنیا جهانبخت در یکی از استوری‌هایش نوشته بود که مادر جم به او گفته که خودش بچه است و نخواهد نتوانست از پس داشتن یک بچه بربیاید. و حالا جدیدترین پست مهراد جم او را در حال بازی کامپیوتری نشان می‌دهد.

دنیا جهانبخت و مهرداد جم

دنیا جهانبخت و مهراد جم کیستند؟

دنیا جهانبخت متولد آبان ۱۳۶۸ است و در خانواده‌ای ثروتمند در شما تهران به دنیا آمده است. جهانبخت در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل فعالیت می‌کرد. نقطه‌ی اوج فعالیت و شهرتش اما وقتی بود که در سوگ عشق از دست رفته‌اش، ساسی مانکن، دست به خودکشی با کمک روسری زد! ویدیوی این به اصطلاح خودکشی میلیون‌ها بار در ایران دیده شد و حتی مهران مدیری هم در اشاره‌ای، آن را دست انداخت و مسخره کرد. بعد از این قضیه فالوورهای جهانبخت سر به فلک کشید.

دنیا جهانبخت و مهرداد جم

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۳۷۶ است. وی خواننده‌ی پاپ است و از سال ۹۷ تا کنون در زمینه‌ی خوانندگی فعالیت کرده است. او در سال ۹۸ با انتشار دو ترک «شمال» و «غمت نباشه» به یکباره به شهرت قابل توجهی دست یافت.

بعضی با اشاره به فاصله‌ی سنی این دو می‌گویند که شاید از اول هم نباید این رابطه جدی گرفته می‌شد. در هر حال، به گفته‌ی جهانبخت، بچه‌اش اواخر آبان ماه به دنیا خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

افشای رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم و عشق جدید بانوی قمارباز

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • مانی شهریور ۲۰, ۱۴۰۰

    اگر خیلی دوست دارید اخبار این موجودات رو پوشش بدید، بهتره بخشی به نام انگلهای اجتماع بزنید و اخبار امثال این دوتا، مختاری، حاتمی، یاسی، پارسا و بقیه خز و خیل های ایرانی رو بگذارید در اون بخش. اینها حتی برچسب سلبریتی و چهره هم براشون خیلی زیاده.

    • محسن نامجو شهریور ۲۰, ۱۴۰۰

      واقعا با نظر شما موافقم، این افراد کمترین ارزش خبری رو دارن اما متاسفانه خیلی از افراد پیگیر روایط و زندگی این انگل ها هستن

  • درسته لیقاتشون رو ندارن اما نتیجه رابطه مهراد و دنیا یه بچس!ادم مگه میشه حرصش نگیرع! شهریور ۲۰, ۱۴۰۰

    دیگه دنیا جهانبخت چقد میخواد فالوور داشته باشه؟?۱۳ میلیون کافیش نیس؟
    میخواد بابای منم بره فالوش کنه؟

  • Romina شهریور ۲۱, ۱۴۰۰

    دوتا اسکول افتادن کناره همو دارن مستقیم میرینن تو سرنوشت یه بچه?!
    درسته اونا بچه پولدارن و دنیا انقد پولداره ک نمیزاره اون بچه ب فکر بابا هم باشه اما درواقعیت فک کردنی ریدن تو هرچی عشق و عاشقی و آینده بچست!
    من اگه بجای این دوتا بودم تو سرشون هرچیم هست(طلاق،جذب فالوور)میزاشتم کنار و همه چیو فدای بچم میکردم

  • Afi شهریور ۲۱, ۱۴۰۰

    کل مطلبو نخوندم ، فقط اومدم تو قسمت نظرات بنویسم که روزیاتو از شما بعید بود از دوتا آدم بی ارزش شاخ مجازی مطلب بزاری.
    واقعا متاسفم که دنیا جهانبخت شده مطلب روزیاتو !