موجودات فضایی با کاشت یک چیپ در بدن مردی امریکایی زندگی‌اش را نابود کردند

موجودات فضایی با کاشت یک چیپ در بدن مردی امریکایی زندگی‌اش را نابود کردند

مردی اعتقاد دارد که موجودات فضایی با وارد کردن یک نانوچیپ در بازوی وی زندگی‌اش را نابود کرده‌اند. به گزارش Mirror، همسر مرد او را ترک کرده و شغلش را نیز از دست داده است.

استیو کُلبرن مدعی است که موجودات فضایی «خاکستری رنگ» او را «صدها بار» سوار بشقاب پرنده فضایی کرده‌اند و آن قدر به دفعات او را ربوه‌اند که دیدش راجع به زندگی تغییر کرده است.

این شهروند امریکایی توضیح می‌دهد که این وقایع زمانی آغاز شد که او بشقاب پرنده‌ای را دید که بالاسر درخت آووکادویش در هوا ساکن مانده. همان لحظه توسط یک نور سبز به داخل سفینه‌ی فضایی کشیده شده بود.

سپس به یک ایستگاه پزشکی برده و از او خواسته شده بود که دراز بکشد و هنگام بازگشت به زمین، هیچ چیز مثل قبل نبود. بنابر این استیو معتقد است که یک چیپ در بدنش کاشته شده که زندگی‌اش را تغییر داده است.

وی می‌گوید: «موجود فضایی از یک وسیله‌ی استفاده کرد شبیه یک لوله‌ی استیل ضدزنگ که داخلش فیبر نوری داشت و نور فرابنفش ساطع می‌کرد و در انتهایش ابزاری بود که چیپ را در بدن می‌کاشت.»

موجودات فضایی

استیو می‌گوید زمانی که آزادش کردند، دیدگاهش نسبت به زندگی عوض شده بود. او ادامه می‌دهد: «کنار آمدن با زندگی این پایین خیلی سخت‌تر شده است. گاهی اوقات کارهایی که انسان‌ها انجام می‌دهند نامربوط به نظر می‌رسد.»

استیو اعتراف می‌کند: «همسرم وقتی از این قضیه مطلع شد، خیلی ناراحت شد و من را مقصر دانست. به نظرم این ناعادلانه بود ولی مردم این طوری به قضایا واکنش نشان می‌دهند. رابطه‌ها این طوری نابود می‌شوند.»

استیو همچنین فاش کرد که اشتیاقش برای تحقیق درباره‌ی اتفاقات ماوراءطبیعی باعث شده بود شغلش را از دست بدهد. وقتی سعی کرده بود از تجهیزات شرکت برای تجزیه و تحلیل چیپ کاشته شده در بازویش استفاده کند، از آنجا اخراج شده بود.

استیو درباره‌ی تغییر دیدگاهش نسبت به زندگی در اثر این تجربه می‌گوید: «این اتفاق چشم من را باز کرده است. حس می‌کنم بخشی از این جامعه هستم و همچنین بخشی از جامعه‌ی آن‌ها و همین طور عضوی از تمدن کهکشانی و نه فقط یک انسان بی‌نام و نشان که بر روی یک سیاره‌ی بی‌نام و نشان گیر افتاده است.»

بیشتر بخوانید:

موجودات فضایی در مریخ؟ کشف عجیب شکارچیان سفینه های فضایی در عکس های ناسا

پیشگویی یک مسافر زمان: «امروز موجودات فضایی برای جنگ به زمین می آیند»

آدم فضایی های زهره نشین؟ کشف نشانه های حیات در سیاره زهره

منبع: Mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • مهدی شهریور ۲۵, ۱۴۰۰

    ساقی حلال خور

  • احسان شهریور ۲۵, ۱۴۰۰

    وقتی از موتوری جنس میگیری همین میشه دیگه