اینستاگردی: از سفر پرمخاطره فرشته حسینی به افغانستان تا گلایه های هانیه توسلی

اینستاگردی: از سفر پرمخاطره فرشته حسینی به افغانستان تا گلایه های هانیه توسلی

به رسم همیشه در اینستاگردی روزیاتو نگاهی خواهیم داشت به مهم ترین پست های اینستاگرامی هنرمندان و سلبریتی ها. از جمله مهم ترین خبرهای این هفته میتوان به سفر غیرمنتظره فرشته حسینی به افغانستان اشاره کرد که حالا تحت تصرف طالبان است؛ طالبانی که چندی پیش ادامه تحصیل دختران بالاتر از دوازده سال به مدارس ممنوع اعلام کرد و در تازه ترین اقدام خود از کارکنان زن ادارات دولتی خواسته که سر کارشان بازنگردند. همچنین مروری خواهیم داشت به صحبتهای جنجالی هانیه توسلی با فریدون جیرانی که ظاهرا به خاطر اشاعه ناامیدی از روی آپارات پاک شده است.

فرشته حسینی

هر اتفاقی که برای آدم میفته شروع یادگیریه، شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن. .  ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی تو به من قدرت میدی تو عجیبی

فرشته حسینی صبح امروز با انتشار تصاویر بالا از سفرش به افغانستان خبر داد. این هنرمند توانمند که اصالتا افغانستانی و بزرگ شده ایران است و مدتی پیش با نوید محمدزاده بازیگر مطرح کشورمان ازدواج کرد با تیپ و ظاهر جنجالی خود عازم کشوری شده که حالا تحت تصرف طالبان است و پوشیدن برقه برای زنان در آن الزامی اعلام شده است. خانم حسینی که پس از تصرف افغانستان توسط طالبان تصویر پروفایل اینستاگرامش را به رنگ سیاه درآورد، در هفته های اخیرا مرتبا از غم و غصه زنان افغانستان در صفحه اش با مخاطبان خود گفت. او امروز با انتشار این تصاویر از نوید محمدزاده تشکر کرد که قدرت این سفر را به او داده و در پاسخ، نوید محمدزاده نیز برای همسر خود آرزوی موفقیت کرد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی در گفتگوی اخیرش با فریدون جیرانی در برنامه‌ی اینترنتی کافه آپارات که حول محور حضورش در سریال «زخم کاری» می‌چرخید درباره‌ی برخی حاشیه‌های سریال به درد دل پرداخت. توسلی در بخشی از مصاحبه با بیان این که سال‌هاست با محدودیت‌های موجود کنار آمده، از برخی سانسورها انتقاد کرده و می‌گوید که گاهی متوجه نمی‌شود مثلاً فلان دیالوگ یا فلان سکانس چرا سانسور شده است. او می‌گوید با این که اغلب «اتفاق‌»ها دستخوش تغییر نمی‌شوند، لحظه‌ها می‌توانستند بدون سانسورِ بیش از حد کامل‌تر باشند. خانم توسلی در بخش های دیگر از صحبت هایش گفت که درست است آدمی با امید زنده است اما من دیگر امیدی به آینده ندارم و این مساله صرفا محدود به کشورمان نیست بلکه کل دنیا دچار نوعی آشفتگی شده. متن کامل صحبت های خانم توسلی را میتوانید در پستی که قبلا در روزیاتو منتشر شده بخوانید.

عمو پورنگ در تاکسی

داریوش فرضیایی که در میان کودکان با نام عمو پورنگ شناخته می شود با انتشار ویدیویی شاد از خود و مادرش از مخاطبانش خواست تا در دوران کرونا بیشتر به فکر حال روحی سالمندان باشند و آنها را از یاد نبرند. عمو پورنگ در توضیحات ویدیوهای شاد خود اینطور نوشت:

امروز که میرفتم سرضبط ازش پرسیدم :

چرا پکری مامان جان ؟ جواب داد ، دلم گرفته !!

از صبح تا شب توی خونه یا تلویزیون نگاه میکنم یا عروسک میدوزم یا میخوابم ..

خلاصه توی مسیر خیلی به فکرش بودم تا اینکه بعد از ضبط پریدم یه مغازه و براش یه چادری فیروزه ای رنگ خوشگل براش خریدم و رفتم خونه..جاتون خالی تا تونستم براش هندی بازی درآوردم تا حال و هواش عوض شه ، خودمم لباس هندی هامو پوشیدم و خلاصه کلی سر به سرش گذاشتم و خندوندمش??

اینروزا همه گرفتار و درگیریم ، هیچکسی بی مشکل نیست ، خسته و کوفته از سرکار میآییم خونه و یه لقمه غذا میخوریم و بعدش خواب و دوباره صبح از نو و روزی از نو …

اما با همه این مصائب فراموش نکنیم سالمندان هم دل دارند حالا که بخاطر شرایط کرونا جایی نمیتونن برن و کسی نمیتونه بیاد لااقل خودمون براشون کمی وقت بزاریم تا خدایی ناکرده افسرده و پژمرده نشن?انشاالله که اوضاع دوباره به حالت عادی برگرده ، همه چی خوب بشه و دوباره دلها شاد بشن و لبها خندان

تبریک ویژه مجید مظفری به دخترش

مجید مظفری بازیگر پرسابقه سینما و تلویزیون کشورمان با انتشار تصویری از خود و دخترش تولد او را تبریک گفت. آقای مظفری که به زودی ۷۱ ساله می شود به مناسبت تولد دخترش نوشت:

زندگی کوتاه نیست مادیر زندگی رو شروع میکنیم. برای من زندگی انجا شروع شد که چنین روزی به دنیا آمدی. امیدمن نیکی جان تولدت مبارک

آقای مظفری فعالیت هنری خود را از سن پنجاه سالگی آغاز کرد و از آنجا که در بیشتر رویدادهای سینمایی همراه با دخترش در محافل خبری حاضر می شود به نظر می رسد که مجرد باشد.

ادل تصویری از عشق زندگی اش منتشر کرد

ادل خواننده مشهور انگلیسی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود که بالغ بر ۳۹ میلیون دنبال کننده دارد از رابطه عاشقانه اش با یک تاجر آمریکایی به نام ریچ پل خبر داد. ریچ مدیر برنامه بسیاری از بسکتبالیست های مطرح آمریکایی است و ۳۹ سال دارد. ریچ که در کلیولند متولد شده با وجود آنکه تحصیلات دانشگاهی ندارد بسیار در کار خود موفق است و چندین آژانس تبلیغاتی موفق دارد.

تولد ۴۷ سالگی زیبا بروفه

زیبا بروفه که روز گذشته قدم به ۴۷ سالگی گذاشت با انتشار تصاویری از خود و پسرش اهورا این روز را به مخاطبانش یادآور شد. وی که در سال ۹۷ همسرش پیام صابری را از دست داد این روزها به تنهایی مشغول بزرگ کردن فرزندش است و ظاهرا در کیش سکونت دارد. خانم بروفه دارای مدرک حقوق قضایی است و با ایفای نقش در سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران به شهرت رسید.

تبریک تولد الناز شاکردوست برای برادرش

الناز شاکردوست نیز با انتشار تصویری از کودکی خود و برادرش تولد او را تبریک گفت. علی شاکردوست متولد ۱۳۰ هست و این دو خواهر دیگری به نام الیکا دارند. علی شاکردوست اوایل دهه ۹۰ ازدواج کرد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به خواهرش الناز است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود