آیا جانی دپ به نقش جک اسپارو در Pirates of the Caribbean باز می گردد؟

آیا جانی دپ به نقش جک اسپارو در Pirates of the Caribbean باز می گردد؟

بدون شک اعتبار فیلم های Pirates of the Caribbean و تبدیل شدن به یک فرانچایز میلیارد دلاری مرهون جانی دپ است، که شخصیت جک اسپارو یا همان جک گنجشکه او روح و حیات فیلم هایی است که تاکنون از این فرانچایز منتشر شده اند. اگر چه به لطف دپ، این مجکموعه فیلم بیش از ۴.۵ میلیارد دلار فروش داشته و در میان پرفروش ترین فرانچایزهای سینمایی تاریخ قرار دارد، دیزنی تمامی برنامه ها برای بازگشت این بازیگر به نقش نمادینش را کنسل کرده است، پس از آنکه درگیری حقوقی جانی دپ و همسر سابقش، امبر هرد، با رأی دادگاه به نفع هرد به پایان رسید. اما در حالی که استودیو دیزنی در شرایط موجود رغبتی به بازگرداندن دپ به این نقش دیده نمی شود، به نظر می رسد دپ خود هنوز از بازگشت به دنیای Pirates of the Caribbean ناامید نشده است.

بدون شک اعتبار فیلم های Pirates of the Caribbean و تبدیل شدن به یک فرانچایز میلیارد دلاری مرهون جانی دپ است

بر اساس برخی خبرها، اگر چه دیزنی به طور رسمی اعلام کرده است که جانی دپ دیگر بخشی از این فرانچایز نخواهد بود، این بازیگر امیدوار است که هنوز امکان فرا خوانده شدنش برای ایفای یک نقش کوتاه یا حتی نقشی بزرگ تر در سری فیلم های پیش روی Pirates of the Caribbean وجود دارد. در حالی که دپ در طول فعالیتش در هالیوود در نقش های ماندگار و نمادین بسیاری بازی کرده است، دوره حضور او در نقش جک اسپارو تاکنون مشهورترین و بهترین نقش وی تاکنون است و بدین ترتیب تمایل وی به بازگشت به این نقش نیز قابل درک و منطقی است. همه چیز در سال ۲۰۱۸ آغاز شد زمانی که ماجرای خشونت خانوادگی مطرح شده علیه جانی دپ به نقل محافل خبری تبدیل شد و پس از آن بود که شان بیلی، رییش بخش تولید دیزنی در مصاحبه با هالیوود ریپورتر تایید کرد که دوران بازی دپ در نقش جک گنجشکه به پایان رسیده است. همچنین اعلام شد که وی نقشی در دیگر دنباله های این فرانچایز و اسپین آفی که مارگو رابی نقش اصلی آن را دارد نیز خواهد داشت.

بدون شک اعتبار فیلم های Pirates of the Caribbean و تبدیل شدن به یک فرانچایز میلیارد دلاری مرهون جانی دپ است

اما دیگر افراد مرتبط با این پروژه اظهار امیدواری کرده اند که در نهایت به نحوی داستان این شخصیت به پایان رسیده و دستکم امکان حضور کوتاه دپ در نقش جک اسپارو وجود خواهد داشت. اخیراً نیز گرگ الیس که نقش ستوان گرووز را در این فرانچایز بازی کرده گفته است که عدم حضور جانی دپ در قسمت بعدی Pirates of the Caribbean مانند این است که کاپیتان کرک را در قسمت اورجینال Star Trek نداشته باشیم. همچنین صحبت های جری بروکهایمر تهیه کننده مجموعه فیلم های Pirates of the Caribbean نشان می داد که دستکم امکان حضور کوتاه دپ در نقش جک اسپارو در قسمت بعدی این فرانچایز وجود دارد، اظهارنظری که با واکنش منفی دیزنی مواجه شد.

همچنین طرفداران دپ یک کارزار اینترنتی براه انداختند و با اخذ ۵۰۰,۰۰۰ امضا نشان دادند اکثر طرفداران این فرانچایز خواهان بازگشت دپ هستند در حالی که اکنون این کارزار به جمع آوری یک میلیون امضا نزدیک می شود. بدین ترتیب به نظر می رسد شرایط برای استودیو دیزنی سخت تر و عرصه بر این غول رسانه های تنگ تر از قبل شده تا جانی دپ را به این فرانچایز بازگرداند. علاوه بر این، در مورد جیمز گان نیز دیزنی در سال ۲۰۱۸ او را به خاطر توییت های جنجالیش از کار برکنار کرد اما یک سال بعد بار دیگر برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3. به کار گرفته شد. از این رو بسیاری از جمله خود جانی دپ همچنان امیدوار به بازگشت به فیلم بعدی Pirates of the Caribbean هستند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود