۶ بازیگر جدید و ۱۷ اژدها در سریال House of the Dragon حضور خواهند داشت

۶ بازیگر جدید و ۱۷ اژدها در سریال House of the Dragon حضور خواهند داشت

سریال House of the Dragon که پیش درآمدی بر سریال Game of Thrones  به شمار می آید، ۶ بازیگر دیگر را به جمع بازیگران این سریال افزوده که دو نفر از آن ها شخصیت های خاندان لنیستر را بازی خواهند کرد. این بازیگران شامل رایان کور در نقش سر هاروین «بریک بونز» استرانگ، جفری هال در نقش لرد جیسون لنیستر و تایلند لنیستر، دیوید هوروویچ در نقش استاد بزرگ ملوس، متیو نیدهام در نقش لریس استرانگ، بیل پترسون در نقش لرد لایمن بیزبری و گاوین اسپوکس در نقش لرد لیونل استرانگ خواهند بود. خاندان لنیستر از خاندان های اصلی و قدرتمند در سریال Game of Thrones بوده و شخصیت های ملون زیادی داشت. شاید مشهورترین آن ها تیریون لنیستر با بازی پیتر دینکلیج بود که خواهرش سرسی، با بازی لینا هیدی، یکی از اصلی ترین شخصیت های منفی سریا به شمار می رفت.

6 بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال House of the Dragon افزوده شدند که دو نفر از آن ها نقش اعضای خاندان لنیستر را بازی می کنند

در خبری دیگر مربوط به سریال House of the Dragon، جرج آر آر مارتین اعلام کرد که این سریال ۱۷ اژدها خواهد داشت. وقتی از مارتین پرسیده شد که آیا چیزی در مورد این سریال جدید وجود دارد که به طور خاص او را شگفت زده کرده باشد، مارتین گفت که داستان این سریال همیشه از داستان های محبوب او بوده و او در صدد به تصویر کشیدن آن به بهترین نحو در قالب یک سریال است. مارتین در این باره چنین گفت: «همیشه فکر می کردم که داستان باحالی خواهد بود، داستانی که من دوستش دارم و به همین خاطر منتظرم که آن را روی پرده تلویزیون ببینم. و البته منتظر اژدهاها هم هستم. به وضوح، من عاشق اژدها ها هستم. ما در Game of Thrones سه اژدها داشتیم اما اکنون ۱۷ تا داریم. و امیدواریم که هر کدام از آن ها شخصیت خاص خود را داشته باشند، آن ها در همان لحظه اول که می بیندشان قابل شناسایی خواهند بود، از لحاظ رنگ و بقیه چیزها، زیرا اژدهاها در کتاب ها دارای شخصیت هستند و فوق العاده خواهد بود که این موضوع را زنده روی پرده دید. و همچنین سواران اژدهاها. بسیار باحال خواهد بود».

6 بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال House of the Dragon افزوده شدند که دو نفر از آن ها نقش اعضای خاندان لنیستر را بازی می کنند

سریال House of the Dragon در مورد شروع پایان خاندان تارگرین در روزگاری خواهد بود که این خاندان بر هفت قلمرو حکمرانی می کنند. خاندان تارگرین که به خاطر رام کردن و استفاده از اژدها برای فتح قلمروهای دیگر شناخته می شوند به خاطر موهای نقره ای و چشم های خاص و ارغوانی شان از دیگران متمایز بودند. فیلمبرداری سریال House of the Dragon از آوریل ۲۰۲۱ آغاز شده هر چند انتخاب بازیگران و تیم تولید آن از سال ۲۰۱۹ شروع شده بود. پدی کانسیداین، اما دو آرسی، الیویا کوک، ریس ایفانز، گراهام مک تاویش و مت اسمیت از بازیگران اصلی این سریال هستند که در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود