جدایی مریم کاویانی از رامین مهمانپرست؛ شایعه یا واقعیت؟

جدایی مریم کاویانی از رامین مهمانپرست؛ شایعه یا واقعیت؟

به تازگی شایعاتی درباره ی جدایی مریم کاویانی از همسر دومش رامین مهمانپرست در فضای مجازی منتشر شده است.

مریم کاویانی که از ازدواج اول خود پسری متولد سال ۱۳۷۶ دارد، در سال ۹۷ برای دومین بار با رامین مهمانپرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.

تصویری از مراسم عقد مریم کاویانی با رامین مهمانپرست

این ازدواج که از معدود وصلت های صورت گرفته میان چهره های هنری و سیاسی در ایران محسوب می شد بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما گویا این ازدواج هم دوامی نداشته و اخیراً شایعات درباره ی پایان آن در فضای مجازی بالا گرفته است.

ماجرا از پست اینستاگرامی خانم بازیگر آغاز شد.

مریم کاویانی که مدتی قبل به کرونا مبتلا شده بود، در اواسط شهریور ماه با انتشار ویدئویی در اینستاگرام تجربه ی ابتلای خود به کرونا را با مخاطبانش در میان گذاشت.

کاویانی در بخشی از صحبت های خود گفت خوشبختانه چون تنها زندگی می کرد بی اطلاعی او از بیماری اش موجب درگیری بقیه ی اعضای خانواده اش نشد. این گفته ی کاویانی تردیدهایی را درباره ی زندگی مشترک او با رامین مهمانپرست به وجود آورده است.

علاوه بر این، کاویانی تمامی عکس های دو نفره ی خود با رامین مهمانپرست را از صفحه ی اینستاگرامش حذف کرده و آن ها همدیگر را نیز در اینستاگرام آنفالو کرده اند.

تاکنون هیچ یک از این دو نفر واکنش رسمی به این شایعه نداشته اند.

رامین مهمانپرست، متولد ۱۳۳۹ در تهران، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان، فارغ‌ التحصیل مهندسی نرم‌ افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دارای مدرک MBA است.

مهمانپرست در سال ۶۱ با فاطمه یعقوبی، فرزند شهید زین العابدین یعقوبی ازدواج کرد. این زوج صاحب دو فرزند شدند. فاطمه یعقوبی در سال ۹۶ بر اثر سرطان درگذشت.

رامین مهمانپرست پیش تر در گفتگویی درباره ی سختی های زندگی یک سیاستمدار صحبت کرده و گفته بود دنیای سیاست از محدودیت ها و چهارچوب هایی برخوردار است اما دنیای هنر آزادی های بیشتری دارد.

رامین مهمانپرست در کنار همسر اول خود، فاطمه یعقوبی
مریم کاویانی در مراسم ختم همسر اول رامین مهمانپرست، فاطمه یعقوبی

مریم کاویانی متولد ۱۳۴۹ در اهواز است اما اصالتی مازندرانی دارد.

او که فارغ التحصیل رشته ی پرستاری است فعالیت بازیگری خود را در سال ۸۱ با نقش آفرینی در فیلم سینمای «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدس آغاز کرد.

او خود گفته نه علاقه ی چندانی به بازیگری داشت و نه شناختی از سینما. به گفته ی خودش از میان بازیگران تنها هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌ شناخت. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که کاویانی در آنجا مشغول به کار بود، می‌ افتد. مقدس از او دعوت می‌ کند تا بازدیدی از پشت صحنه ی فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت بود داشته باشد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌ کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه ی این فیلم حاضر می‌ شود. مقدس به کاویانی می‌ گوید چهره ی خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار روپوش سفیدی به تنش می‌ پوشانند و او را روانه ی جلوی دوربین می‌ کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و اینگونه مریم کاویانی بازیگر می‌ شود.

مریم کاویانی در سال ۸۴ با سریال «او یک فرشته بود» ساخته ی علیرضا افخمی اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد.

او از آن زمان در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود