۹ سریال، فیلم سینمایی و برنامه سرگرمی که دونالد ترامپ در آن ها بازی کرده است

۹ سریال، فیلم سینمایی و برنامه سرگرمی که دونالد ترامپ در آن ها بازی کرده است

در ۵ سال اخیر، کمتر اتفاق افتاده که روزی بدون خبر از دونالد ترامپ به شکل و فرم خاصی سپری شده باشد. اما مدت ها پیش از آنکه وی با تبدیل شدن به چهل و پنجمین رییس جمهور ایالات متحده خبرساز شود، این میلیاردر و کارآفرین نیویورکی یکی از شناخته شده ترین و جنجالی ترین برندهای تاریخ مدرن بود. نکته جالبتر اینکه وی پیش از رسیدن به ریاست جمهوری، در فیلم ها و سریال های تلویزیونی و حتی مسابقات کشتی کج شرکت کرده بود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با فیلم ها و سریال های تلویزیونی آشنا کنیم که دونالد ترامپ پیش از ریاست جمهوری در آن ها حضور داشته است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با فیلم ها و سریال های تلویزیونی آشنا کنیم که دونالد ترامپ پیش از ریاست جمهوری در آن ها حضور داشته است.

۱- Home Alone 2: Lost In New York

اگر چه به احتمال زیاد مکالی کالکین با این گفته ما موافق نیست اما حضور کوتاه دونالد ترامپ در Home Alone 2: Lost In New York یکی از نمادین ترین سکانس های دنباله فیلم اورجینال در سال ۱۹۹۲ است، جایی که کوین مک آلیستر بعد از سوار شدن به هواپیمای اشتباهی خود را در نیویورک سیتی سرگردان می بیند. ترامپ تنها برای ثانیه هایی در این فیلم حضور دارد وقتی مسیر درست را به سمت لابی هتل پلازا در اولین ورود مک آلیستر به او نشان می دهد. اگر چه ترامپ تنها یک خط دیالوگ می گوید اما با یکی از عجیب ترین نگاه ها در حالی که به سمت عقب راه می رود، سکانس خود را طولانی تر می کند. بعد از بیست و هشت سال، این سکانس هنوز هم یکی از عجیب ترین گفتگوهای زندگی این مرد است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با فیلم ها و سریال های تلویزیونی آشنا کنیم که دونالد ترامپ پیش از ریاست جمهوری در آن ها حضور داشته است.

۲- The Fresh Prince Of Bel-Air

زمانی که ترامپ حضوری کوتاه در فصل چهارم سریال The Fresh Prince Of Bel-Air در سال ۱۹۹۴ داشت، وی توانسته بود خود را به عنوان یک سرمایه گذار برجسته و فردی با اخلاقیات مشکوک به همه بشناساند و به همین دلیل کاملاً قابل درک بود که او به عنوان خریدار Banks Estate در برنامه حضور یافته و در آخرین لحظات کناره گیری کند. بعد از اشتباه گرفتن آدرس این ملک، دونالد می گوید که می خواهد با پول نقد یک ملک دیگر را خریداری کند. در این سکانس کوتاه همسر دوم ترامپ، مارلا میپلز، نیز در کنار او دیده می شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با فیلم ها و سریال های تلویزیونی آشنا کنیم که دونالد ترامپ پیش از ریاست جمهوری در آن ها حضور داشته است.

۳- Zoolander

دونالد ترامپ حتی در سال ۲۰۰۱ در کمدی بن استیلر با نام Zoolander نیز حضور یافت اما نه در نقش شخصیت منفی اول داستان. در یک سکانس بسیار کوتاه که اگر حواستان نباشد از دستش خواهید داد، ترامپ در کنار ملانیا ترامپ روی فرش قرمز یک فشن شو حاضر شده و از درک زولندر می گوید. استیلر که علاوه بر کارگردانی، در فیلم نیز بازی می کرد، می گوید که این سکانس در فشن شو  VH1 Fashion Awards گرفته شده جایی که از کسانی که در مراسم فرش قرمز حضور یافته بودند در مورد درک زولندر سوال کرده و دونالد ترامپ یکی از کسانی بود که داوطلب صحبت کردن در این مورد شد.

۴- Sex And The City

نام دونالد ترامپ با شهر نیویورک سیتی عجین شده و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست. این موضوع در فصل دوم از سریال Sex And The City نیز به خوبی به تصویر کشیده شده، جایی که ترامپ در یک رستوران مجلل در منهتن نشسته و یا یک تاجر دیگر مشغول گفتگوست، جایی که سامانتا جونز در حال نوشیدن بعد از یک روز کاری است. اگر چه تنها حدود ۱۰ ثانیه ترامپ در این سکانس دیده می شود اما روای در این سکانس نام دونالد ترامپ را به زبان آورده و به ریشه نیویورکی او اشاره می کند.

۵- Spin City

سریال Sex And The City تنها کمدی دهه ۹۰ی نبود که دونالد ترامپ در آن حضور داشته است. در فصل دوم سریال Spin City ، دونالد ترامپ توسط شخصیت مایک فلاهرتی برای کمک به شهردار رندال وینستون در ماجرای کتاب هایش آورده می شود. در این زمان ترامپ خود سه کتاب منتشر کرده اما نمی تواند کمک زیادی به شهردار داستان بکند.

۶- The Little Rascals

اگر چه دونالد ترامپ اغلب به خاطر ظاهر و اخلاقش در فیلم ها و سریال ها نقش کوتاه می گیرد اما در این فیلم در نقش پدر شخصیت والدو که یک شخصیت لوس و ناخوشایند است ظاهر شده و در واقع در این فیلم بازی نمی کند. او در یک سکانس کوتاه و در قالب یک تماس تلفنی به پسرش والدو می گوید که او بهترین پسری است که «پول می تواند بخرد» و در واقع این سکانس به رفتار و ذهنیت واقعی او در دنیای واقعی اشاره دارد.

۷- Wall Street: Money Never Sleeps

در روزهای طلایی ۲۰۱۰ و قبل از این که به تنهایی برای اثبات آمریکایی نبودن باراک اوباما دست به کار شود، دونالد ترامپ در فیلم Wall Street: Money Never Sleeps ساخته الیور استون حضوری کوتاه داشت، در سکانسی که او و شخصیت گوردون گیکو در آرایشگاه نشسته و موهایشان را کوتاه می کنند. در این سکانس ترامپ در مورد خود صحبت کرده و سپس گکو با اشاره به یک سری سرمایه گذاری از روی صندلی اش بلند می شود. شاید کسی این حضور کوتاه دونالد ترامپ را به یاد نداشته باشد که بخش زیادی از آن به ضعف دنباله الیور استون بر فیلم تحسین شده خود باز می گردد.

۸- Days Of Our Lives

شاید یکی از عجیب ترین حضورهای کوتاه دونالد ترامپ در سینما و تلویزیون، حضور او در سریال طنز خانوادگی Days Of Our Lives است. در این حضور کوتاه، شخصیت نیکول واکر به ترامپ نزدیک شده و برای جلب توجه مجری برنامه The Apprentice دست به هر کاری می زند.

۹- WrestleMania 23

و آخرین حضور دونالد ترامپ در یک برنامه دنیای سرگرمی به حضور عجیب اخیرش در WrestleMania 23 و مسابقه موسوم به Hair vs. Hair Battle of the Billionaires باز می گردد. اما به جای کشتی گرفتن با وینس مک ماهون رییس WWE، ترامپ از بابی لشلی برای مبارزه با اوماگای فقید استفاده می کند که از جانب مک ماهون انتخاب شده است. این حضور به وضوح اقدامی برای کسب درآمد بیشتر برای این برنامه ورزشی بود و در نهایت با تراشیدن موی سر خاص مک ماهون توسط ترامپ، لشلی و استیو آستین در میانه رینگ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: از این پس می‌توانید دونالد ترامپ و ملانیا را به جشن عروسی یا تولد خود دعوت کنید

منبع: cinemablend
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود