اشتباهات در رابطه جنسی ! با این گاف‌های خجالت‌آور و لحظات ناخوشایند چه کنیم؟

اشتباهات در رابطه جنسی ! با این گاف‌های خجالت‌آور و لحظات ناخوشایند چه کنیم؟

اشتباهات در رابطه جنسی گریزناپذیر است. برای اکثر ما ، رابطه جنسی واقعاً شبیه صحنه های کاملاً از پیش تنظیم شده ای نیست که در فیلم ها می بینیم. در زندگی واقعی ، گاف وجود دارد! مثلا آرنج کسی موهای کسی را می گیرد ، کسی دچار گرفتگی عضله می شود ، و این لیست ادامه می یابد. در این مطلب روزیاتو، میخواهیم با گاف هایی رو به رو شویم که در زمان رابطه جنسی ممکن است اتفاق بیفتد و البته با راه‌ها و کارهایی آشنا خواهیم شد که برای جبران آنها در چنین مواقعی باید انجام دهید. زیرا دو بدن می توانند صداها و بوهای زیادی ایجاد کنند که اصلا جذابیت جنسی نیستند و شاید شرم‌آور و منزجرکننده هم باشند. با روزیاتو همراه باشید.

صدا کردن نام همسر یا معشوق سابق!

 اول از همه ، این اتفاق می افتد. اما اصلا فکر نکنید که این وضعیت ممکن است خنده دار به نظر برسد و همسرتان به آن اهمیت ندهد. این گاف نیاز به ترمیم عاطفی قابل توجهی دارد.

  • چه باید کرد: عذرخواهی کنید. به همسرتان اطمینان دهید که فقط می خواهید با او باشید و رابطه دیگر به پایان رسیده است.

چهره شما در لحظه ارگاسم!

اکثر مردم، در صورت عدم مهار، هنگام اوج لذت جنسی چهره و صورت خود را مچاله و چروک می کنند. این رها کردن خود به معنای زیبا نبودن چهره است.

  • چه باید کرد: به یاد داشته باشید که این حالت چهره در واقع یک علامت خوب است – این بدان معناست که شما غرق در احساسی هستید که دارید. پس به بدن خود اجازه دهید تا رها شود و لذت لحظه را از بین نبرد.

خروج گاز!

شاید شرم آورترین لحظه در هنگام رابطه جنسی زمانی باشد که از شخصی باد معده خارج می شود و سر و صدا ایجاد می کند. اکثر مردم با احساس شرمندگی از انتشار گاز احساس خجالت می کنند زیرا ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در شخص دیگر شود. با این حال ، در طول رابطه جنسی ، مهم است که بدنتان را شل کنید ، حس خود را آزاد بگذارید و آرامش داشته باشید. البته، این اهداف به وضوح با نحوه واکنش معمول ما با نفخ معده مخالف است.

  • چه باید کرد: به جای خجالت کشیدن ، فقط به آن بخندید. به خودتان استراحت دهید و به خود بگویید که شما هم یک انسان هستید و طبیعی است.

نشت ادرار یا شیر!

چه زنی باشید که در دوران یائسگی به سر می برد ، یا یک مردی که قبلا به سرطان پروستات مبتلا بوده و با بهبودی سال اول پس از عمل دست و پنجه نرم می کند و یا یک مادر شیرده که تحریک جنسی شده است ، ممکن است در جریان رابطه جنسی در اتاق خواب کمی نشت ادرار یا شیر را تجربه کنید در حالی که اصلا روی آن حساب نکرده بودید. درست است که ما در طول رابطه جنسی با نشت مایعات خاصی راحت هستیم اما ممکن است به دیگران برچسب “غیر جنسی” بزنیم. اما این را هم بدانید که رابطه جنسی پر از کثیف کاری است.

  • چه باید کرد: اجازه ندهید مایع اضافی شما را از انجام رابطه جنسی متوقف کند. ادرار استریل است و هیچ کس را اذیت نمی کند. نشت شیر مادر گواهی بر تحریک شدن جنسی او است.

ورود کودک به داخل اتاق!

هیچ کس نمی خواهد فرزندش شاهد “صحنه برهنه” باشد ، اما اگر این اتفاق بیفتد ، به حداقل رساندن درام بهترین راه است.

  • چه باید کرد: یک روپوش بپوشید، فرزند خود را به رختخواب برگردانید و به هر سوالی پاسخ دهید یا جمله های ساده ای بگویید. مثلا بگویید: “هیچ کس آسیب ندیده است؛ بابا و مامان یک کُشتی عاشقانه خاص انجام می دادند. ” یا اگر کودک بزرگتر است ، بر نیاز به حفظ حریم خصوصی تأکید کنید و بگویید: “والدین عشق خود را از نظر جسمی ابراز می کنند و در حالی که شما ممکن است آن را درک نکنید ، وقتی بزرگتر می شوید یا صبح بیشتر توضیح خواهیم داد …” اما بهترین استراتژی پیشگیری است: روی درب اتاق خواب اصلی قفل بگذارید.

بوی بد دهان!

اگر می دانید که تنفس صبحگاهی روحیه شما را از بین می برد ، ممکن است سیاست لازم این کار را اتخاذ کنید؛ یعنی هر دو از دهانشویه استفاده کنید و سپس به رختخواب برگردید. یا اگر شریک زندگی شما به آن اشاره می کند ، آن را آرام انجام دهید ، همراه خوبی باشید و به مسواک زدن بپردازید.

  • چه باید کرد: هنگام جلب توجه چیزهای ناراحت کننده به همسرتان از محبت استفاده کنید. و اجازه ندهید تحریکات کوچک کل رویداد را از مسیر خارج کند.

مشکلات ارگاسم !

خیلی زود ، خیلی دیر ، اصلا ، یا فقط شب شما نیست؟ اگر هدف رابطه جنسی ارگاسم است ، ممکن است عشق ورزیدن را از دست بدهید.

  • چه باید کرد: اگر مشکل طولانی مدت است ، به دنبال درمانگر جنسی باشید ، اما اگر این یک مورد گاه به گاه است ، بر رضایت شریک زندگی خود تمرکز کنید.

حرف آخر

زندگی جنسی با گذشت زمان شکل می گیرد و فراز و نشیب هایی دارد. بهترین بیمه در برابر داشتن تجربیات بسیار انسانی باعث ایجاد اختلال در لذت می شود ، داشتن حس شوخ طبعی و دانستن این نکته است که رابطه جنسی ممکن است یکبار عاشقانه ، دفعه بعد خام و پس از آن احمقانه باشد. احساس امنیت از اینکه همسرتان شما را دوست دارد و متعهد به رشد جنسی مداوم هستید لحظات ناخوشایند را به حداقل می رساند.

به شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

حفظ رابطه جنسی در میانسالی و سالمندی ؛ چه کار کنیم با افزایش سن از شوق نیفتیم ؟

رابطه جنسی و بیماری : این ۱۶ بیماری‌ و مشکل جسمی مخرب رابطه جنسی اند

بهداشت بعد از رابطه جنسی ؛ بعد از نزدیکی، کدام کارها را باید (و نباید) انجام دهید؟

 

منبع: webmd
دیجیاتو
بدون نظر

ورود