ذوق زدگی ویشکا آسایش از دریافت جایزه جشنواره خارجی به زبان انگلیسی + ویدئو

ذوق زدگی ویشکا آسایش از دریافت جایزه جشنواره خارجی به زبان انگلیسی + ویدئو

ویشکا آسایش پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از یک جشنواره ی سینمایی در آمریکا در ویدئویی به زبان انگلیسی ذوق زدگی خود را از این اتفاق ابراز کرد.

در مراسم پایانی دهمین دوره از «جوایز فیلم زمستان» که دوم اکتبر در نیویورک آمریکا برگزار شد، ویشکا آسایش توانست جایزه ی بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم «گورکن» از آن خود کند که به علت عدم حضور، ویدئویی از او در هنگام اهدای جایزه پخش گردید.

این چهارمین موفقیتی است که ویشکا آسایش به خاطر نقش آفرینی خود در فیلم «گورکن» کسب می کند.

او پیش از این هم در سه جشنواره ی سینمایی دیگر آمریکا به خاطر بازی خود در این فیلم تحسین شده بود.

آسایش از نوزدهمین جشنواره ی بین‌ المللی فیلم ریورساید آمریکا و  سی‌ وهفتمین جشنواره فیلم‌ های آسیایی لس‌آنجلس جایزه ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و در یازدهمین جشنواره ی فیلم کوئینز ورلد آمریکا نامزد دریافت این جایزه شد.

در متن بیانیه ی هیئت داوران جشنواره فیلم‌ های آسیایی لس‌آنجلس درباره ی بازی ویشکا آسایش در فیلم «گورکن» آمده بود: «آسایش در نقش سوده اجرای خیره‌ کننده‌ ای دارد که شما را به پیچیدگی دنیای خود دعوت می‌ کند.»

گورکن فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌ کنندگی سینا سعیدیان است که در سال ۹۸ ساخته شد.

در این فیلم علاوه بر ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، گوهر خیراندیش، بهنوش بختیاری و رضا بهبودی نیز ایفای نقش می‌ کنند.

این فیلم داستان زنی به نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش را روایت می کند که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی‌ اش می‌ شود.

فیلم «گورکن» گرچه مجوز حضور در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر را دریافت نکرد اما تاکنون در چندین جشنواره ی خارجی نامزد یا برنده ی جایزه شده است.

فیلم «گورکن» از طریق پلتفرم های تماشای آنلاین در دسترس است.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود