کولاک کیم کارداشیان در برنامه Saturday Night Live

کولاک کیم کارداشیان در برنامه Saturday Night Live

کیم کارداشیان وست برنامه Saturday Night Live را با گفتن چندین جوک به صورت پشت سر هم آغاز کرد. او با خانواده اش، همسرش ـ کانیه وست ـ که به تازگی از او جدا شده و حتی خود برنامه Saturday Night Live شوخی کرد.

او مونولوگ آغازینش را این طور شروع کرد: «می دانم. خودم هم از این که الآن اینجا هستم متعجبم.» این حرفش اشاره ای بود به جر و بحث طرفداران و منتقدانش که در توییتر به راه افتاده بود. او سپس ادامه داد: «خب راستش خیلی وقت است در هیچ فیلمی بازی نکرده ام. در آن فیلم کذایی هم که بازی کرده بودم کسی درباره ی زمان پخشش چیزی به من نگفته بود!»

کارداشیان سپس گریزی زد به پدرش ـ رابرت کارداشیان ـ و این که او اولین کسی بوده که باعث آشنایی کیم و شخصی سیاه پوست شده بوده. آن فرد سیاه پوست اُ. جی. سیمپسون بازیکن فوتبال امریکایی و دوست صمیمی پدر کیم بود. رابرت کارداشیان وکیل سیمپسون بود که به اتهام قتل همسرش و مردی به نام ران گلدمن دستگیر شده بود که در نهایت تبرئه شد.

کیم کارداشیان در برنامه Saturday Night Live

کارداشیان که مراحل طلاقش از فوق ستاره ی موسیقی هیپ هاپ، کانیه وست را طی می کند در این باره نیز به صحبت پرداخت. «من با بهترین رپر دنیا ازدواج کردم؛ پولدارترین سیاهپوست امریکا، یک نابغه ی به تمام معنا که از او ۴ فرزند دارم. وقتی که از هم رسماً جدا شویم، باید این را بدانید که این طلاق به خاطر شخصیت او بوده است.»

کاراشیان خود برنامه را هم دست انداخت و گفت: «من به ۳۶۰ میلیون فالوور که تمام کارهایم را زیر نظر دارند عادت دارم. چند نفر این برنامه را تماشا می کنند؟ ۱۰ میلیون. خب این می تواند یک دورهمی جمع و جور و کوچک باشد.»

کیم کارداشیان در برنامه Saturday Night Live

کیم سپس از علاقه ی مادرش به حرف «ک» برای نامگذاری دخترهایش گفت: کلوئی، کورتنی، کایلی و کِندال. در پایان کیم کارداشیان در برنامه Saturday Night Live از مادر و خواهرش به خاطر حمایت هایشان تشکر و اضافه کرد: «و باید از کانیه وست و سایر افراد خانواده ام که این قدر آدم های خوبی هستند تشکر کنم.»

کیم کارداشیان در ماه فوریه و پس از ۶ سال زندگی مشترک با کانیه وست که حاصلش ۴ بچه بوده، تقاضای طلاق داد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم کیم کارداشیان برای جدایی از کانیه وست به خاطر اختلال شخصیت دو قطبی وی

منبع:
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود