ایتالیا از شرکت هواپیمایی جدید خود رونمایی کرد

ایتالیا از شرکت هواپیمایی جدید خود رونمایی کرد

ایتالیایی ها برای مدتی مدید در دنیای غذا و مُد حکمفرمایی کرده اند، امسال در دنیای ورزش کولاک به پا کردند و حالا چشم به آسمان دوخته اند. به گزارش CNN، شرکت هواپیمایی ملی جدید ایتالیا با نام ITA Airways در روز جمعه آغاز به کار کرد و ـ پس از اعلام ورشکستگی Alitalia در روز ماقبل آن ـ نویدبخش بازگرداندن غرور به شرکت های ترابری ایتالیا شد.

مقامات اجرایی این شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی که از رم به صورت زنده پخش می شد، از برنامه هایشان برای شبکه ی جدید، هواپیماها، فرآیند استخدام پرسنل و لباس فرم کارکنان پرده برداری کردند.

اولین چیزی که در این باره باید دانست این است که همه چیز قرار است صد در صد ایتالیایی باشد. هواپیماها آبی آسمانی خواهند بود و کارکنان لباس هایی به تن خواهند کرد که توسط طراحان ایتالیایی طراحی شده است. فضای داخلی و سالن های فرودگاه توسط شرکت های ایتالیایی کار خواهد شد و حتی ماشین ها و مینی بوس های داخل فرودگاه ایتالیایی خواهند بود.

آلفردو آلتاویلا، مدیر ITA Airways
آلفردو آلتاویلا، مدیر ITA Airways

آلفردو آلتاویلا، مدیر ITA Airways می گوید: «ما به عنوان یک برند جدید ایتالیایی متولد شده و تصمیم گرفته ایم که تنها با شرکت های ایتالیایی کار کنیم. امروز نخستین روز از تاریخی است که قرار است نوشته شود. برندسازی و سر و شکل جدید هواپیماها و لباس فرم جدید نمادی از تغییر است، نمادی از یک ماجراجویی جدید.»

جیووانی پروزینو، مامور ارشد بازاریابی درباره ی لباس فرم کارکنان می گوید که گرچه هنوز چیزی اعلام نشده است اما این شرکت هواپیمایی در حال رایزنی با یکی از مشهورترین برندهای ایتالیاست. وی می گوید: «ما می خواهیم یک تجربه ی ایتالیایی را به مشتریان خود ارائه کنیم و هنگامی که به ایتالیای معاصر نظر می افکنیم، غنای آن را می بینیم.»

برنامه ITA Airways این است که کار را با ناوگانی جدید از ایرباس که کارآمدتر بوده و کمتر به محیط زیست آسیب برسانند، آغاز کند. اولین سری از هواپیماهای جدید در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد ناوگان خواهند شد و تا اواخر ۲۰۲۵، ۷۰ درصد ناوگان متشکل از هواپیماهای نسل جدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پروژه جدید لوفت هانزا؛ هواپیمایی با کابین زیر آب

بهترین شرکت های هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۲۱

منبع: CNN
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود