چهره متفاوت بهنوش طباطبایی در اولین تجربه بازیگری اش در سال ۷۴ + ویدئو

چهره متفاوت بهنوش طباطبایی در اولین تجربه بازیگری اش در سال ۷۴ + ویدئو

ویدئویی از بهنوش طباطبایی، بازیگر مشهور، در یک برنامه تلویزیونی در سال ۷۴ مورد توجه قرار گرفته است.

چند روزی است ویدئویی از یک مجموعه طنز قدیمی به نام «جدی نگیرید» در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. این ویدئو بخش هایی از بازی بهنوش طباطبایی در این برنامه تلویزیونی را نشان می دهد و چهره ی متفاوت این بازیگر مشهور در آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

«جدی نگیرید» یک مجموعه طنز آیتمی به کارگردانی سعید توکل و صادق عبداللهی، با اجرای مرحوم منوچهر نوذری بود که در سال ۷۴ از شبکه سه سیما پخش شد. علاوه بر بهنوش طباطبایی، بازیگران دیگری همچون رضا عطاران، منوچهر آذری، عباس محبی، فاطمه هاشمی، بهزاد محمدی، ارژنگ امیرفضلی، منوچهر والی‌زاده و مهران امامیه نیز در این مجموعه نقش آفرینی کردند.

بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در تهران است.

وی ابتدا مدرک کارشناسی خود را در رشته ی کامپیوتر اخذ کرد و سپس یک دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند. او همچنین دارای مدرک دکترای روانشناسی بالینی است.

طباطبایی فعالیت بازیگری خود را به طور رسمی در سال ۷۴ با حضور در مجموعه طنز تلویزیونی «جدی نگیرید» به کارگردانی سعید توکل و صادق عبداللهی آغاز کرد.

او پس از این تجربه، در چند سریال تلویزیونی و تله فیلم دیگر نیز نقش آفرینی کرد اما در سال ۸۲ با حضور در سریال پربیننده ی «مسافری از هند» ساخته ی قاسم جعفری بود که به چهره ی شناخته شده تری در میان مردم بدل شد.

اولین حضور سینمایی بهنوش طباطبایی در سال ۸۵ با بازی در فیلم های «مصائب دوشیزه» به کارگردانی مسعود اطیابی و «پسران آجری» به کارگردانی مجید قاری زاده رقم خورد.

بهنوش طباطبایی در نشست خبری فیلم سینمایی مصائب دوشیزه

وی از آن زمان در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی زیادی نقش آفرینی کرده و بازی در تئاتر را نیز با چند نمایش تجربه کرده است.

طباطبایی در سال ۹۷ به خاطر بازی اش در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» ساخته ی محمد حسین مهدویان، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

بهنوش طباطبایی در سال ۸۹ با مهدی پاکدل، دیگر بازیگر مشهور، ازدواج کرد. آشنایی این دو به سال ۸۵ و بازی در فیلم سینمایی «مصائب دوشیزه» بازمی گردد. خبر جدایی این زوج در سال ۹۵ رسانه ای شد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود