بهترین ترانه های ادل برای حس و حال های مختلف

بهترین ترانه های ادل برای حس و حال های مختلف

به نظر می رسد اکثر قریب به اتفاق بهترین ترانه های ادل درباره ی دل‌شکستگی است. انتشار تک‌ آهنگ جدیدش، Easy On Me، دوباره احساسات را در ما به غلیان آورده است. با متنی همچون «هنوز کودکی بودم/ فرصت این را نیافتم که دنیای اطرافم را حس کنم/ وقتی نداشتم تا آن چه را که تصمیم به انجامش گرفتم، انتخاب کنم/ پس به من سخت نگیر» به نظر می رسد باز از رابطه ای عمیق سخن می گوید.

بهترین ترانه های ادل

اما فهرست ترانه های ادل ـ که اکثرشان را خودش به تنهایی یا با مشارکت فردی دیگر می نویسد ـ تنها متشکل از ترانه های سوزناک نیست. در ادامه این مطلب فهرستی از بهترین ترانه های ادل که برای حس و حال های مختلف مناسب هستند را مشاهده می کنید.

برای زمانی که دلتنگ هستید

ادل

تک آهنگ When We Were Young شما را به سفری درون خاطره ها همراه با دوستان عزیز و قدیمی می برد. در متن ترانه چنین آمده: «تو همچون فیلم هستی/ همچون ترانه/ خدایا این ها روزگاری را که جوان بودیم/ به خاطرم می آورد.» همه ی ما گاهی دوست داریم به گذشته ها رجوع کنیم. این طور نیست؟

برای وقتی که احساس ناامیدی می کنید

ادل

ادل این حس که آیا آدم باید همچنان به راهی که به نظر می رسد به جایی ختم نمی شود ادامه دهد یا نه را به خوبی در ترانه ی پرفروش Chasing Pavements خلاصه می کند.

برای وقتی که حس می کنید آماده ی آغاز فصل جدیدی در زندگی تان هستید

ادل در تک آهنگ Turning Tables که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، این حس را به ما منتقل می کند. او چنین می خواند: «آن قدر سریع همه چیز را تغییر می دهی که به پایت نمی رسم/ وقتی این طور من را تحت کنترل داری نمی توانم نفس بکشم.» این آهنگی ایده آل است برای لحظه ای که نهایتاً متوجه می شوید «یک چیزی را می دانی؟ من دیگر تحمل این را ندارم.»

برای زمانی که حس می کنید نادیده گرفته می شوید

در حقیقت این ترانه در اصل مال ادل نبود، اما او آن را مال خود کرد. کاور Make You Feel My Love باب دیلان که ادل آن را در سال ۲۰۰۸ منتشر کرد بی شک یکی از بهترین ترانه های ادل است.

این ترانه مال زمان هایی است که فکر می کنید دیده نمی شوید، به خصوص توسط کسی که عاشقش هستید. «می دانم هنوز تصمیمت را نگرفته ای/ اما هرگز به تو بد نخواهم کرد» او زمزمه  می کند: «این را از همان اولین ملاقات مان می دانستم/ شکی نیست که تو به کجا تعلق داری.»

برای زمانی که می خواهید حس قدرت داشته باشید

چه کسی هست که هرگز نخواسته باشد این را به کسی بگوید: «آرزو خواهی کرد که هرگز من را ملاقات نمی کردی/ قطره های اشک سرازیر خواهد شد.»

قدر خودتان را بدانید. این پیام ترانه ی پرفروش Rolling in the Deep است که در سال ۲۰۱۱ منتشر و موفق به دریافت جایزه ی گرَمی سال شد.

برای زمانی که حس می کنید نابود شده اید

ادل

ترانه ی Set Fire to The Rain را گوش بدهید و بگذارید ادل از دردهایتان بخواند. توضیح بیشتری نیاز نیست.

برای زمانی که حس می کنید خودتان هستید

Rumour Has It قطعه ای جسور و سرزنده برای زمانی است که حس می کنید ظاهر و احساس تان خود واقعی تان را نشان می دهد. «اما شایعه شده که من کسی هستم که او را به خاطرش ترک خواهی کرد.»

بیشتر بخوانید:

چرا گذشته ادل و ریچ پل شبیه به هم است؟

منبع: CNN
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود