همه چیز درباره سریال «حرفه ای» با بازی سیروان و زانیار خسروی

همه چیز درباره سریال «حرفه ای» با بازی سیروان و زانیار خسروی

یکی از مجموعه های جدید شبکه نمایش خانگی، سریال « حرفه ای » است که پخش آن از چهارشنبه ی هفته ی گذشته آغاز شده است.

سریال « حرفه ای » به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده، از مجموعه های پرستاره ی شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. یکی از ستاره های این مجموعه، سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز مشهور پاپ است که نقش اصلی داستان یعنی همان «حرفه ای» برعهده ی او گذاشته است. این نخستین تجربه ی بازیگری سیروان خسروی محسوب می شود.

زانیار خسروی، برادر کوچک تر سیروان خسروی که همچون او در حوزه ی خوانندگی و آهنگسازی فعالیت دارد هم در این سریال حضور دارد و یکی دیگر از نقش های اصلی را ایفا می کند. این البته نخستین باری نیست که زانیار خسروی در مقام بازیگر جلوی دوربین می رود. او در سال ۹۰ با فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» به کارگردانی پیمان معادی برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد و در سال ۹۳ در سریال شبکه نمایش خانگی «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ به ایفای نقش پرداخت که در آن با بازیگرانی همچون مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بود.

برخی از دیگر بازیگران سریال « حرفه ای » عبارتند از: سارا بهرامی، ماهور الوند، علی مصفا، بهاره کیان افشار، المیرا دهقانی و امیرمحمد زند.

سریال « حرفه‌ ای » به تهیه کنندگی سعید خانی، قصه‌ ای معمایی دارد و در خلاصه ی داستانش آمده: «پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع رسیدن به این ثروت، نقشه ی بی‌ نقصی لازم است. نقشه‌ ای ناب و پیچیده، که برای اجرایش احتیاج به یک آدمکش حرفه‌ ای دارد.احتمالا او باهوش‌ ترین و بی‌رحم‌ ترین است.»

تصویر برداری این سریال در اسفند ۹۹ آغاز شد اما در اردیبهشت ۱۴۰۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا ضبط آن چند هفته ای متوقف شد.

سریال « حرفه ای » روزهای چهارشنبه به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش می شود.

این سریال یک صفحه ی رسمی هم در اینستاگرام دارد که از طریق این لینک در دسترس است.

« حرفه ای » نخستین تجربه ی سریال سازی مصطفی تقی زاده است. این نویسنده و کارگردان جوان ایرانی متولد ۱۳۶۵ در تهران و فارغ التحصیل رشته ی سینما است. او از همان دوران دانشجویی فیلم ساختن را آغاز کرد و پس از فارغ التحصیلی، در فضای حرفه‌ ای، فیلم‌ های کوتاه و نیمه بلند ساخت و به صورت حرفه‌ ای دستیار کارگردان بود، تا اینکه در سال ۹۵ اولین فیلم بلند سینمایی خود، یعنی «زرد» را ساخت. در این فیلم که در چند جشنواره ی خارجی موفق به دریافت جایزه شد، بازیگرانی همچون بهرام رادان، ساره بیات، بهاره کیان افشار، شهرام حقیقت دوست و آناهیتا درگاهی نقش آفرینی کردند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود