مهران غفوریان سکته قلبی کرد + ویدئو

مهران غفوریان سکته قلبی کرد + ویدئو

مهران غفوریان ، بازیگر سینما و تلویزیون، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است.

غفوریان که ظهر دیروز دچار سکته ی قلبی شد، اکنون در بیمارستان قلب جماران تهران بستری شده و قرار است امروز عمل قلب باز بر روی انجام شود. همسر مهران غفوریان از مردم خواست برای سلامتی وی دعا کنند.

آرزو غفوریان، همسر مهران غفوریان، دیروز در پستی اینستاگرامی، ضمن انتشار تصویری از وی در بیمارستان در اینباره نوشت:

«امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید.»

ویدئویی نیز از مهران غفوریان در بیمارستان منتشر شده که در آن به تشریح وضعیت خود پرداخته است.

مهران غفوریان متولد سال ۱۳۵۳، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است. او بازیگری را از دهه ی ۷۰ با حضور در مجموعه های طنز آغاز کرد و خیلی زود به بازیگر و کارگردانی موفق در عرصه ی کمدی بدل شد. مجموعه های حرف تو حرف، این چند نفر و زیر آسمان شهر از ساخته های مشهور مهران غفوریان هستند. غفوریان که به عنوان یک بازیگر کمدی شهرت دارد چندی قبل در یکی از قسمت های سریال قورباغه ساخته ی هومن سیدی در نقشی جدی حضور پیدا کرد که با شگفتی و تحسین تماشاچیان و منتقدان رو به رو شد.

او در سال ۹۳ ازدواج کرد و در سال ۹۷ صاحب دختری به نام هانا شد.

مهران غفوریان طی سال های اخیر کاهش وزن شدیدی داشته، امری که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

او چندی قبل در گفتگوی خود با فریدون جیرانی در برنامه ی اینترنتی کافه آپارات اعلام کرد ۵۵ کیلوگرم کاهش وزن داشته است.

مهران غفوریان در اینباره گفت: «در سه سال و نیم ۵۵ کیلو لاغر کردم. ماجرای لاغر شدن من از عمل پایم شروع شد. حدود سال ۸۰-۸۱ در زمان ساخت سریال زیر آسمان شهر من تصادفی کردم. آن زمان مفصل لگن من آسیب خیلی جزئی ای دید که به مرور باعث شد مفصل لگنم به کلی از بین برود. من عمل تعویض مفصل لگن داشتم و دکترم گفت باید وزنم را ۸۵ کیلو کم کنم. آن زمان حدود ۱۲۶ کیلو بودم. الان ۷۸ کیلو هستم. من هم از دکتر تغذیه مشاوره گرفتم هم خودم برای خودم یک رژیم تعیین کردم که رژیم خیلی سختی بود.»

۲ نظر

ورود

  • امیر مهر ۲۷, ۱۴۰۰

    به امید بهبودی کامل تمام مریضها

  • علی مهر ۲۷, ۱۴۰۰

    اللهم اشفع کل مریض