حواشی کنسرت جنجالی تتلو در استانبول + ویدئو

حواشی کنسرت جنجالی تتلو در استانبول + ویدئو

کنسرت تتلو پنجشنبه ۲۹ مهر ماه در استانبول برگزار شد.

در این کنسرت بیش از ۷ هزار نفر شرکت کردند. آنطور که برخی منابع اعلام کرده‌ اند، برگزارکنندگان کنسرت با وجود همه‌گیری کرونا بیش از ظرفیت سالن بلیت فروشی کرده بودند که همین مسأله حواشی ای در بیرون سالن برگزاری کنسرت تتلو به دنبال داشته است.

در تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی صفی طولانی بیرون سالن کنسرت به چشم می‌ خورد.

ازدحام ناشی از فشار جمعیت در ورودی‌ های منتهی به سالن اجرای کنسرت نیز باعث درگیری میان شرکت کنندگان شد.

همچنین گفته می شود در میانه ی کنسرت در حالی که تتلو در حال اجرای یکی از قطعات خود برای طرفدارانش بود، یک زن از پشت لباس تتلو را پایین کشید! ویدئوی این اتفاق سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

امیرحسین مقصودلومعروف به تتلو، متولد سال ۱۳۶۶ در تهران است. وی در محله مجیدیه تهران با اصالتی آذری و در یک خانوادهٔ ۵ نفره زاده شد. با توجه به وضع مالی خانواده‌اش، از نوجوانی کارگری می کرد. مدتی در کارگاه نجاری و گاهی نیز در یک سوپرمارکت شاگرد بود. تحصیلات وی دیپلم ریاضی است.

تتلو فعالیت خود در حوزه ی موسیقی را از سال ۸۲ به صورت زیرزمینی آغاز کرد. اولین آلبوم وی در سال ۹۲ به نام «زیرهمکف» منتشر شد.

در کنار کار‌های هنری، اما رفتار‌ها و گرایش‌های سیاسی وی در دوره‌ های گوناگون، مایه ی مجادلات فراوانی در جامعه شد. دیدگاه‌های او درباره ی موضوعات گوناگونی از جمله سوگواری محرم، قربانی کردن حیوانات، حجاب در کنار اتهاماتی مانند «توهین و دعوت به ضرب و شتم زنان» و … همگی باعث شکل‌ گیری نقد‌های فراوانی از سوی منتقدانش شده‌ است.

او از چهره‌ های خبرساز و پرهوادار شبکه‌ های اجتماعی پربازدید در ایران بود که پس از مدتی به استانبول مهاجرت کرد. حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین این سرویس، تاکنون دو بار بسته شده‌ است. مخاطبان او عموماً دهه هشتادی‌ ها هستند که این امر مورد توجه و نگرانی رفتارشناسان و جامعه شناسان شده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • نازی آبان ۲, ۱۴۰۰

    دوست داریم ژرفداریشیم صد سال سیاهم نمیخایم شماها واسمون نگران شین