بازیگر دوست داشتنی سریال Friends در اثر ابتلا به سرطان پروستات درگذشت

بازیگر دوست داشتنی سریال Friends در اثر ابتلا به سرطان پروستات درگذشت

جیمز مایکل تایلر بازیگر سریال فرندز (Friends) در ۵۹ سالگی درگذشت. این بازیگر دوست داشتنی صبح روز یکشنبه در آرامش در خانه اش در لس آنجلس و پس از سال ها مبارزه با سرطان پروستات مرحله ۴ درگذشت. خانواده تایلر در بیانیه ای گفته اند: «دنیا او را با نام گانتر (هفتمین دوست) می شناخت، از سریال محبوب Friends ، اما عزیزان مایکل او را به عنوان یک بازیگر، موزیسین، فعال آگاهی بخشی در مورد سرطان و یک شوهر دوست داشتنی می شناختند. مایکل موسیقی زنده را دوست داشت، از تیم کلمسون تایگرز طرفداری می کرد و اغلب خود را در ماجراجویی های بامزه و برنامه ریزی نشده داخل می کرد. اگر یک بار با او روبرو می شدید برای همیشه با او دوست می شدید».

جیمز مایکل تایلر بازیگر سریال فرندز (Friends) در 59 سالگی و بعد از سال ها مبارزه با بیماری سرطان پروستات درگذشت.

جیمز مایکل تایلر با ایفای نقش گانتر، کارگر کافی شاپ، در سریال Friends شناخته می شد که در آن با دیوید شویمر، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کوردو، مت لبلان و متیو پری همبازی بود. گانتر یکی از محبوب ترین شخصیت های فرعی سریال فرندز بود و اغلب در سکانس هایی با شخصیت های اصلی سریال به عنوان گارسن کافی شاپ سنترال پارک دیده می شد، جایی که شخصیت های سریال وقت می گذراندند. جیمز در ابتدا به عنوان سیاهی لشکر در این سریال استخدام شد اما از آنجایی که تنها کسی بود که نحوه استفاده از دستگاه قهوه ساز را می دانست، نقشی بزرگتر بدست آورد. ابتلای این بازیگر دوست داشتنی به سرطان پروستات در ابتدا در سال ۲۰۱۸ تشخیص داده شد اما او این ماجرا را سه سال مخفی نگه داشت و در این مدت مورد شیمی درمانی قرار گرفت. در ماه ژوئن گذشته، جیمز در مورد شرایط نامساعد جسمانی اش با برنامه Today show از شبکه NBC صحبت کرد.

جیمز مایکل تایلر بازیگر سریال فرندز (Friends) در 59 سالگی و بعد از سال ها مبارزه با بیماری سرطان پروستات درگذشت.

او به مجری برنامه کریگ ملوین گفت: «مشخص شد که به سرطان پیشرفته پروستات مبتلا هستم که به استخوان هایم سرایت کرده بود. در سه سال اخیر با این بیماری دست و پنجه نرم کرده ام. اکنون در مرحله چهارم بیماری قرار دارم.سرطان مرحله آخر. پس در نهایت، می دانید که به احتمال فراوان کار مرا خواهد ساخت». جیمز مایکل تایلر گفته بود که بعد از تشخیص ابتلا به سرطان پروستات، پزشکان نسبت به بهبود او خوش بین بودند اما به دلیل از دست دادن یک جلسه درمان و آزمایش در دوران شیوع کرونا، سلول های سرطانی او شروع به جهش کردند. تایلر تاکید کرده بود که سرطان پروستات در صورتی که زود تشخیص داده شود به سادگی قابل درمان است.

علیرغم یک دهه کار در سریال Friends ، این بازیگر گفته بود که مدت هاست با هیچ یک از بازیگران این سریال ارتباطی نداشته و بعد از پایان سریال، ارتباطش با آن ها قطع شده است. جالب اینکه بعد از پایان سریال، وی به مدت ۱۵ سال با جنیفر آنیستون صحبت نکرده بود. اما آنیستون یکی از اولین کسانی بود که در اینستاگرام به مرگ همبازی سابقش واکنش نشان داد. آنیستون در این باره نوشته است :«فرزند بدون تو این شکلی نمی بود. ممنون از تو به خاطر خنده هایی که به سریال و زندگی همه ما آوردی. دل همه برایت تنگ خواهد شد»

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود