تیزر تبلیغاتی متاورس با حضور خابی لیم و مارک زاکربرگ + ویدیو

تیزر تبلیغاتی متاورس با حضور خابی لیم و مارک زاکربرگ + ویدیو

خابی لیم دومین تیک تاکر محبوب دنیا در ویدیویی همراه با مارک زاکربرگ، مدیر فیس بوک، به تبلیغ متاورس پرداخت. به گزارش Insider، ویدیوی ۲۱ ثانیه ای مذکور این ستاره تیک تاک سنگالی-ایتالیایی را نشان می دهد که در ظاهر به مکان های مختلف تله پورت می کند: به نزدیکی دو نفر که در حال بازی شطرنج هستند، بیرون از یک خانه ی شیک و لوکس، در اتاقی که افراد مشغول دوچرخه سواری هستند و ساحلی استوایی. و این کار را تنها با گذاشتن انگشتش روی پیشانی انجام می دهد.

ماه ها بود که زاکربرگ داشت ایده ی متاورس را در سر می پروراند؛ دنیایی دیجیتال که مردم در آن می توانند کارهای واقعی را توسط آواتارهای مجازی انجام دهند. زاکربرگ در رویداد Oculus Connect گفت که می خواهد این شرکت «اول متاورس باشد، نه این که اول فیس بوک.»

متاورس

در ماه اوت، این شرکت یک برنامه واقعیت مجازی با نام Horizon Workrooms را معرفی کرد که در آن مردم سراسر جهان می توانند با هم درون دنیای مجازی توسط آواتارهای پیکسلی تعامل داشته باشند و کار کنند.

زاکربرگ در این ویدیوی تبلیغاتی می گوید: «خانه ی شما فضای شخصی شماست که از آن می توانید به هر جایی که بخواهید تله پورت داشته باشید. تله پورت در دنیای متاورس چیزی شبیه کلیک کردن یک لینک در اینترنت خوهد بود.»

این ویدیو در روز شنبه در صفحه ی اینستاگرام لیم که ۵۴ میلیون فالوور دارد بارگذاری شد. لیم در قسمت کپشن نوشته بود: «ایستگاه تله پورت». این پست حدود ۳.۵ میلیون لایک خورده بود.

خابی لیم متاورس

این ویدیو در همان روز در صفحه ی رسمی توئیتر Meta نیز ـ که تا قبل از اعلام رسمی زاکربرگ در روز پنج شنبه با نام فیس بوک شناخته می شد ـ منتشر شد. در کپشن این توئیت نوشته شده بود: «هیچ کس مثل خابی لیم نمی تواند کاری کند که سفر در متاورس تا این اندازه ساده به نظر برسد.» این توئیت ۱.۹ میلیون بازدید، ۲۵ هزار لایک و ۴ هزار ریتوئیت داشت.

لیم ۲۱ ساله وقتی در آغاز همه گیری کرونا شغلش را در کارخانه از دست داد شروع به گذاشتن پست در تیک تاک کرد و به سرعت به محبوبیت بالایی در این پلتفرم دست یافت. او در تیک تاک ۱۱۷ میلیون فالوور دارد. او را با ویدیوهای کمیک و چهره ی بی تفاوت و حالت اغراق شده ی صورت و دست هایش می شناسند.

بیشتر بخوانید:

زلاتان ابراهیموویچ و خابی لیم در یکی از سکانس‌های سریال Squid Game + ویدیو

خابی لیم روی فرش قرمز ونیز؛ کارگر بیکاری که ستاره شد

منبع: Insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود