شکایت از تراویس اسکات و دریک به خاطر تهییج حاضران در کنسرت و کشته شدن ۸ نفر

شکایت از تراویس اسکات و دریک به خاطر تهییج حاضران در کنسرت و کشته شدن ۸ نفر

یک شرکت کننده در فستیوال Astroworld از تراویس اسکات و دریک به خاطر «تهییج حاضران» که منجر به «آسیب دیدگی شدید» برخی و مرگ ۸ نفر شده است شکایت کرده و درخواست بیش از یک میلیون دلار غرامت را داده است. کریستین پاردس ۲۸ ساله اهل آستین، تگزاس روز یکشنبه شکایت خود را ثبت کرده و از این دو رپر و برگزار کنندگان فستیوال به خاطر بی توجهی درخواست غرامت دارد. بر اساس این شکایت، درک به عنوان مهمان ویژه «همراه با تراویس اسکات روی صحنه آمده و به تهییج مردم کمک کرد». او در ادامه دریک را به ادامه اجرا با تراویس اسکات متهم می کند «در حالی که مردم از کنترل خارج شده» و «زخمی شدن جمعیت ادامه داشت».

یک شرکت کننده در فستیوال Astroworld از تراویس اسکات و دریک به خاطر «تهییج حاضران» که منجر به مرگ 8 نفر شده است شکایت کرده است

پاردس اکنون به خاطر جراحت های جسمی که برداشته و درمان آن ها درخواست بیش از یک میلیون دلار غرامت کرده است، جراحت هایی که به ادعای وی دائمی هستند. اسکات که می گوید از مرگ حاضران در کنسرتش به شدت ناراحت است و هرگز تصور نمی کرده اتفاقی اینچنینی رخ دهد، دو بار در کنسرت های قبلی به خاطر تهییج حاضران برای عبور از موانع امنیتی و رفتن روی صحنه متهم شده بود. پاردس می گوید که وی در صف جلوی بخش پذیرش عمومی بوده و تنها یک مانع فلزی او را از بخش وی آی پی جدا می کرده است.

یک شرکت کننده در فستیوال Astroworld از تراویس اسکات و دریک به خاطر «تهییج حاضران» که منجر به مرگ 8 نفر شده است شکایت کرده است
کریستین پاردس

او مدعی است که در لحظات پایانی اجرای تراویس فشار جمعیت را حس کرده و حدود ساعت ۹ شب روی صحنه رفته است. در این شکواییه آمده است: «جمعیت بسیار پرهرج و مرج شد و یک راه بندان ایجاد شد که هشت کشته و ده ها زخمی شدید به جای گذاشت، از جمله کریستین پاردس. بسیاری از ماموران امنیتی استخدام شده توسط Live Nation Entertainment درخواست کمک کردند اما این درخواست ها نادیده گرفته شدند».

پاردس در شکواییه خود می گوید که جراحت ها و مرگ های رخ داده در این فستیوال به خاطر بی توجهی اسکات و دریک، ایجنت های آن و کارکنان بوده است. در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی دیده می شود که حاضران از تراویس اسکات خواهش می کنند اجرا را متوقف کرده و فریاد می زنند «برنامه را متوقف کن» در حالی که بسیاری روی زمین افتاده و زیر دست و پای دیگران می افتند. این اولین باری نیست که کنسرت تراویس اسکات باعث مجروح شدن افراد می شود. در کنسرتی در سال ۲۰۱۷، اسکات از یکی از طرفداران خود خواسته بود از روی بالکن به پایین بپرد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود