مرد در رابطه جنسی واقعاً چه احساسی دارد؟

مرد در رابطه جنسی واقعاً چه احساسی دارد؟

احساس هر مرد در رابطه جنسی با مرد دیگر فرق دارد و هر کس حس متفاوتی را تجربه می کند. البته، برخی موضوعات مشترک بین مردان وجود دارد. در این مطلب روزیاتو، می خواهیم همین وجوه مشترک را به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

رابطه جنسی از بدن شروع می شود

در حالی که میل زنان به رابطه جنسی ممکن است ناشی از ذهن، حافظه یا احساسات عاطفی آنها باشد، برای مردان، میل جنسی کاملا فیزیکی است. مردان مقادیر انبوهی از تستوسترون در بدنشان جریان دارد که آنها را به سمت ابراز میل جنسی سوق می دهد. نعوظ در مردان جوان با کوچکترین تحریکی ظاهر می شود. و برای یک مرد بالغ، دیدن همسر یا شریک زندگی‌اش که برهنه از حمام بیرون می‌آید باعث واکنش بدن او می‌شود. به سختی می توان روشی را که شیمی بدن مرد روانشناسی ذهن او را به سمت رابطه جنسی هدایت می کند، دست بالا ارزیابی کرد.

برای مردان، رابطه جنسی یک گرسنگی است

میل جنسی در مردان مانند هوس خوردن شکلات است. هر اپیزود جنسی برای مردان مثل خوردن یک شیرینی پر از غافلگیری است- شاید شیرینی خامه ای، یا کره ای غنی، شاید کمی شیرین یا حتی تلخ و ابریشمی. ذهن مرد مدام مجذوب فکر و ایجاد فرصتی برای احساس خوشحالی و شگفتی خود می شود. یک روز بدون دسر یا شیرینی برای آقایان به سختی شب می شود!

رابطه جنسی انرژی است

تمایلات جنسی مرد در روابط صمیمانه او پتانسیل و هیجان القا می کند. انرژی هورمونی به آقایان انگیزه و پرخاشگری خاصی می دهد تا هدف، کار و شریک زندگی خود را دنبال کند. او از یکنواختی کار و زندگی روزانه عبور می کند و وسوسه می شود که در پایان یک روز سخت، به خودش با یک فانتزی جنسی پاداش دهد.

رابطه جنسی هیجان است

رابطه جنسی هیجان انگیزترین ماجراجویی زندگی مردها است. بدن مرد یک ماشین عالی لذت است که او دوست دارد تخت گاز از آن لذت ببرد. از آنجایی که ارگاسم معمولا قابل اعتماد و آسان است، به نظر می رسد انواع اعمال جنسی، موقعیت ها و ریتم ها راهی فوق العاده برای کشف و افزایش رضایت مرد باشد. هر لاس زدن، لبخند، کنایه، چهره خوش فرم، یا تصویر جنسی، چه خیالی و چه واقعی، ضربه ای به مغز مرد می زند. امواج مغزی او فقط با اشاره به چیزی یا کسی که او را به یاد رابطه جنسی می اندازد، از خوشحالی مرتعش می شوند.

رابطه جنسی عشق است

رهایی جنسی باعث می شود مردان احساس کنند بالاخره در خانه خود و نقطه امن هستند. بعد از آسیب ها و چالش های زندگی روزمره، رابطه جنسی مظهر عشق، مراقبت، تسکین دهنده و حمایت کننده است. در حالی که ممکن است مردان توسط زنان متهم شوند که «فقط میل جنسی دارد»، اما اکثر مردان احساس می کنند در رابطه جنسی، ارتباط عاطفی بسیار بیشتری در مقایسه با یک رهاسازی بدنی ساده دارند. عشق ورزیدن به معنای واقعی کلمه یک احساس عمیق وابستگی به شریک زندگی در مردها ایجاد می کند و سخاوت رابطه، ایمان و خوش بینی را در آن ها تحریک می کند. خواسته شدن مرد توسط شریک زندگی اش می تواند مطمئن ترین بخش رابطه جنسی برای او باشد.

رابطه جنسی راهی است برای عشق دادن

لحظه‌ای که شریک زندگی مرد تحریک می‌شود، اغلب لحظه‌ای است که آقایان آن را رضایت‌بخش‌ترین لحظه از نظر جنسی توصیف می‌کنند. برای مردان گیج کننده است که خانم‌ها آنها را به دلیل تمایل به رابطه جنسی خودخواه خطاب می کنند. در دل آقایان انتظار لذت متقابل وجود دارد. آنها اغلب در مورد اینکه چگونه اوضاع را برای همسرشان بهتر کنند، خیال‌پردازی کرده، و حتی برای اینکه بتواند به‌ عنوان یک عاشق پیشرفت کند، التماس می‌کند تا اطلاعاتی در مورد تمایلات وابسته به عشق شهوانی او کسب کند.

در حالی که بیشتر زنان ممکن است قبل از داشتن یک ارتباط فیزیکی، آرزوی یک ارتباط عاطفی داشته باشند، برای مردان، ارتباط جنسی برای احساس امنیت کافی در رابطه عاطفی ضروری است. در نهایت، میل جنسی مردانه در یک رابطه زناشویی مثل یک هدیه است – این میل راه دیگری به سوی عشق ورزی است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

تأثیر تصویر بدن بر زندگی جنسی شما ؛ در رابطه جنسی زیبا و جذاب دیده می شوم یا نه؟

اشتباهات در رابطه جنسی ! با این گاف‌های خجالت‌آور و لحظات ناخوشایند چه کنیم؟

۱۵ فایده اعجاب انگیز رابطه جنسی در زیبایی همسران

علائم اعتیاد به رابطه جنسی در مردان ؛ هشدارها و زنگ خطرها را بشناسید!

فنگ شویی اتاق خواب ؛ نکاتی مهم برای ایجاد جو رمانتیک و تاثیر مثبت در رابطه جنسی

بهترین زمان برای رابطه جنسی چه وقت است؟ صبح یا شب ؟

حفظ رابطه جنسی در میانسالی و سالمندی ؛ چه کار کنیم با افزایش سن از شوق نیفتیم ؟

رابطه جنسی و بیماری : این ۱۶ بیماری‌ و مشکل جسمی مخرب رابطه جنسی اند

بهداشت بعد از رابطه جنسی ؛ بعد از نزدیکی، کدام کارها را باید (و نباید) انجام دهید؟

چرا در ازدواج های طولانی مدتی رابطه جنسی کمرنگ می شود؟

منبع: webmd
مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • Nila مرداد ۶, ۱۴۰۱

    خب چیزی به نام عشق در این موجودات هست؟