شهادت جیمز فرانکو و ایلان ماسک در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد

شهادت جیمز فرانکو و ایلان ماسک در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد

همانطور که حتماً می دانید، چند سالی است که جانی دپ روی صندلی داغ قرار داشته و با همسر سابق خود امبر هرد در یک دعوای حقوقی ۱۵۰ میلیون دلاری قرار داشته اند. اکنون پای ایلان ماسک و جیمز فرانکو نیز به عنوان شاهدان دادگاه به این پرونده باز شده است. امبر هرد در شکایتی مدعی شد که همسر سابقش، جانی دپ، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و در واقع او قربانی خشونت خانگی است. اگر چه این ادعا به طور کامل ثابت نشد اما دپ تمامی ادعاهای همسر سابق خود را رد کرده و در برخی موارد نیز مدعی شده او قربانی خشونت بوده نه هرد. سال گذشته بود که روزنامه سان در بریتانیا مقاله ای منتشر کرده و در آن دپ را «همسر آزار» خطاب قرار داده بود که باعث شد دپ از این رسانه به خاطر افترا شکایت کند که البته حکم دادگاه و تجدید نظر نیز به سود روزنامه سان بود.

جیمز فرانکو و ایلان ماسک بنیانگذار تسلا در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد به عنوان شاهد حاضر شده و شهادت خواهند داد

این موضوع باعث شده که جانی دپ در شرایطی بسیار بد قرار گرفته که حتی حرفه او را نیز تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که وی نقش جک اسپارو را در فرانچایز Pirates of the Caribbean از دیزنی و همچنین نقش گریندلوالد را در فرانچایز Fantastic Beasts از کمپانی برادران وارنر از دست داده و مدس میکلسن جایگزین او شود. از آن زمان به بعد، دپ از خطرات فرهنگ کنسل کردن گفته و می گوید که این اتفاق می تواند برای هر کسی رخ دهد حتی در صورتی که اتهامات واقعیت نداشته باشند. در تلاش برای در دست گرفتن کنترل شرایط، جانی دپ روی کمپانی فیلمسازی خود متمرکز شده و به وضوح اعلام کرده است که در صورت مناسب بودن نقش فیلم های این کمپانی برای خودش، در آن ها بازی خواهد کرد. یکی از شرایطی که باعث می شود اوضاع برای این ستاره مشهور هالیوودی به حالت عادی و دوران پیش از محکومیت در دادگاه بندن بازگردد، این است که وی در دعوای حقوقی جدیدش علیه امبر هرد برنده شود.

جیمز فرانکو و ایلان ماسک بنیانگذار تسلا در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد به عنوان شاهد حاضر شده و شهادت خواهند داد

این دادگاه در سال آینده میلادی برگزار شده و به نظر می رسد نام های بزرگی برای شهادت دادن در آن حاضر خواهند شد. روزنامه US Weekly مدعی شده است که جیمز فرانکو و ایلان ماسک بنیانگذار تسلا به عنوان شاهد به این دادگاه فرا خوانده شده اند. در گزارش این روزنامه آمده است که فرانکو و ماسک باید هر آن چیزی که مربوط به دپ و هرد است را ارائه کنند از جمله تماس های تلفنی، گفتگوهای شفاهی، نامه ها، ایمیل ها، خاطرات و پیام های متنی. اسناد دادگاه نشان می دهد که تمامی گفتگوهای بین این دو و هرد ۳۵ ساله در مورد اتهامات مربوط به صدمات فیزیکی یا آسیب هایی که به ادعای هرد توسط دپ ۵۸ ساله به او وارد شده و همچنین ادعاهایی که از جانب دپ مبنی بر خشونت هرد علیه او مطرح شده را ارائه دهند.

جیمز فرانکو و ایلان ماسک بنیانگذار تسلا در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد به عنوان شاهد حاضر شده و شهادت خواهند داد

جیمز فرانکو و ایلان ماسک بنیانگذار تسلا در دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد به عنوان شاهد حاضر شده و شهادت خواهند داد

ایلان ماسک قرار است ۲۴ ژانویه ۲۰۲۲ در دادگاه حاضر شده و دو روز بعد نیز جیمز فرانکو در دادگاه شهادت خواهد داد. گفته می شود که جیمز فرانکو حضوراً صورت کبود شده هرد را که ظاهراً توسط جانی دپ صورت گرفته دیده و از دیدن آن شوکه شده است. ایلان ماسک نیز در گذشته به صورت جسته گریخته و طی دو سال با امبر هرد رابطه داشته است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۱ نظر

ورود

  • رعنا آبان ۲۴, ۱۴۰۰

    حیف جانی دپ که این زنیکه قدرشو ندونست و داره اذیتش میکنه

  • علی رضا آبان ۲۵, ۱۴۰۰

    این زنه همه کار کرده هرزگی کرده این بدبختو کتک زده حالا دوقورتو نیمشم باقیه ؟ به خاطر قوانین دپ حتی با اینکه مدرک داره زنش هرزگی و حتی کتک زده دپ رو بازم نمیتونه کاری کنه چه جالب ?

    • وحید آبان ۲۵, ۱۴۰۰

      تبریک میگم به دنیای فمینیستی قرن ۲۱ خوش آمدید!
      اون نادانهایی که هنوز وقتی اسم فمینیسم میاد ازش طرفداری می کنند و میگن دنبال برابریه دیگه کی می خوان چشمشون رو باز کنند فقط خدا میدونه.

      • BAT آبان ۲۵, ۱۴۰۰

        از اولم با این بازیگر فرانکو حال نمیکردم و از همه بدتر آیلان ماسک هر دو معلومه رابطه های پنهانی و خاصی وقتی که امبر هرد با جانی دپ زن و شوهر بودن داشتن باهاش این شکی توش نیست که امبر هرد هرزه گردی میکرده و میکنه
        واقعا به قول دوستان که نوشتن دیگه کی میخوایم از این فمینیستی و برابری دروغین پشتیبانی کنیم؟!
        بازیگر به این بی نظیری و شخصیت دوست داشتنی (اینارو میشه از کسایی که باهاش کار میکنن و در موردش حرف میزنن فهمید)
        واقعا نمیدونم این آیلان ماسک که صحبت از علم و فضا و اندیشمندی مدرن میکنه چرا باید با این چیزای چرت و پرت وقت خودشو بگیره
        معلومه این آقا مشکل داره و هر چیزی میگه چرت و پرته فقط به فکر پول و هوسه
        یه چیزی که حال کنه میره سراغش
        هر بار نوبت یکی میشه که از دور خارجش کنن
        یه بار مایکل جکسون یه بار یه بار توپاک این بار هم جانی دپ
        قدرت هایی هستن که وقتی کسی ازشون حرف شنوی نداره اینطوری از دور خارجش میکنن

        • ... آبان ۲۵, ۱۴۰۰

          باسلام. اول از همه مایکل جکسون توسط اشتباه یک پزشک ایرانی از دنیا رفتن. بعدشم شما مگه مطمئنی که درباره شخصیت جناب ماسک اینطوری صحبت میکنی؟ ایشون اینهمه خدمت به دنیا مردن اینهمه تلاش و کوشش کردن میگی هوسه؟ خود امبر هرد مقصر نیست که در دوران متأهل بودن با ایشون(تازه شاید) رابطه داشته؟ من خودم طرفدار آقای جانی دپ هستم ولی از آقای ماسک هم خوشم میاد. حق ندارید راجع بهشون حرفی بزنید. اون موقع که فیلم های آقای فرانکو رو میدید به این فکر نبودید که باهاش حال نمیکنید، الآن دانای کل شدید و میکید از اول حال نمی‌کردم باهاش؟ شما همونایی هستین که بعد از مرگ شخصی فرداش میاید میگید خوابشو دیدم و از اپل بهش علاقه داشتم و از این چرت و پرتا. لطفاً قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم

        • ... آبان ۲۵, ۱۴۰۰

          باسلام. اول از همه مایکل جکسون توسط اشتباه یک پزشک ایرانی از دنیا رفتن. بعدشم شما مگه مطمئنی که درباره شخصیت جناب ماسک اینطوری صحبت میکنی؟ ایشون اینهمه خدمت به دنیا مردن اینهمه تلاش و کوشش کردن میگی هوسه؟ خود امبر هرد مقصر نیست که در دوران متأهل بودن با ایشون(تازه شاید) رابطه داشته؟ من خودم طرفدار آقای جانی دپ هستم ولی از آقای ماسک هم خوشم میاد. حق ندارید راجع بهشون حرفی بزنید. اون موقع که فیلم های آقای فرانکو رو میدید به این فکر نبودید که باهاش حال نمیکنید، الآن دانای کل شدید و میکید از اول حال نمی‌کردم باهاش؟ شما همونایی هستین که بعد از مرگ شهصی فرداش میاید میگید خوابشو دیدم و از اپل بهش علاقه داشتم و از این چرت و پرتا. لطفاً قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم

        • محمد آبان ۲۵, ۱۴۰۰

          باسلام. اول از همه مایکل جکسون توسط اشتباه یک پزشک ایرانی از دنیا رفتن. بعدشم شما مگه مطمئنی که درباره شخصیت جناب ماسک اینطوری صحبت میکنی؟ ایشون اینهمه خدمت به دنیا مردن اینهمه تلاش و کوشش کردن میگی هوسه؟ خود امبر هرد مقصر نیست که در دوران متأهل بودن با ایشون(تازه شاید) رابطه داشته؟ من خودم طرفدار آقای جانی دپ هستم ولی از آقای ماسک هم خوشم میاد. حق ندارید راجع بهشون حرفی بزنید. اون موقع که فیلم های آقای فرانکو رو میدید به این فکر نبودید که باهاش حال نمیکنید، الآن دانای کل شدید و میکید از اول حال نمی‌کردم باهاش؟ شما همونایی هستین که بعد از مرگ شخصی فرداش میاید میگید خوابشو دیدم و از اپل بهش علاقه داشتم و از این چرت و پرتا. لطفاً قبل از حرف زدن کمی فکر کنیم…

          • Dor.Depp آذر ۱۳, ۱۴۰۰

            ببخشید شما چجور طرفداری هستی که هنوز بعد این همه سااال زجر کشیدن جانی اومدین میگین شااااید ایلان ماسک با امبر رابطه داشته؟ تازه هنوز میگین شااااید؟؟؟ واقعا درک نمیکنم!
            درسته هوش و توانایی ایلان ماسک قابل تقدیره ولی این موضوع که ایشون و جیمز فرانکو با امبر رابطه نداشتن رو ما نمیتونیم به شهرت و دانش و هوش و ثروت و این چیزا ربط بدیم.
            ربطش میدیم به زندگی خارج از حیطه کاری.
            مگر شما فیلمای منتشر شده از امبر و ایلان ماسک رو توی آسانسور خونه‌ی جانی ندیدین؟ ندیدین که امبر با حوله خودشو انداخته بود ور دل ایلان ماسک؟؟ اره درسته مقصر امبر بوده همه اینو میدونیم. اما به نظرت این در شان یه آدم به اصطلاح شناخته شده هست که با وجود فرزنداش بازم بره با امبر اونم درست تو خونه‌ی جانی؟ منم باهاش مشکل ندارم ولی میخوام بدونم چرا؟!چرا باید با وجود همه‌ی این سختی ها که برای جانی عزیز پیش اومده بازم بر علیهش شهادت بده؟ میخوام بدونم امبر چقدر با عشوه هاش رفته و جیمز فرانکو و ایلان ماسک رو تحت تاثیر خودش قرار داده تا به نفعش شهادت بدن؟ چقدر واقعا…؟

  • محمد آبان ۲۵, ۱۴۰۰

    در ضمن، اگر آقای ماسک فقط به دنبال پول بودن، متراژ خونشون ۳۵ متر نبود. یه خونه ی ۳۵ متری دارن. تازه وقتی رئیس سازمان غذای جهانی گفتن که ۶ میلیارد دلار از ثروت آقای ایلان ماسک به گرسنگی دنیا کمک میکنه، ایشون گفتن اگه بتونید ثابت کنید که با این پول گرسنگی جهان رفع میشه، همین الآن سهام تسلا رو میفروشم

    • مهران آبان ۲۶, ۱۴۰۰

      خیلی این ایلان ماسک رو بالا نبر. قبول دارم که آدم نابغه و بلندپروازیه و به شدت در کسب و کارش موفقه ولی شخصیت آب زیر کاهی داره. حرفهایی که توی توئیتر میزنه همشون حساب شده و با برنامه است. از اون توئیتهایی که قیمت رمزارز رو به نفع خودش و شرکتش بالا و پایین می کنه تا اونهایی که قبلا در مورد شرکتش میزد و باعث تغییر قیمت سهامش میشد (که ممنوعش کردن از این توئیتها) تا همین توئیت کمک به گرسنگان یا نظرسنجی ای که برای فروش سهام تسلاش کرد (که از قبل برنامه اش مشخص بود برای فروش چون باید مالیات میداد و این نظرسنجی رو کرد که فقط افت قیمت سهامش رو کنترل کنه). اون ۶ میلیارد هم تا وقتی کمک نکرده فقط حرفه و باد هوا و فعلا به نظر نمیاد هیچ برنامه ای برای کمک داشته باشه. زندگی توی خونه ۳۵ متری پیش ساخته اش هم که نزدیک اسپیس ایکسه نه از روی قناعت و ساده زیستی بلکه به خاطر سبک زندگیش هست که وقت و تمرکزش رو روی کارش میذاره تا به نتیجه برسه.

      در ضمن پزشک مایکل جکسون که قصورش باعث مرگ اون شد هم اسمش کونراد موری و زاده گرنادا (کارائیب – آمریکای جنوبی) هست و هیچ ارتباطی با ایران نداره.

  • محمد آبان ۲۵, ۱۴۰۰

    پیام توئیتش هم داخل توئیتر هست